Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Nederland (Semi 2)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Düsseldorf 2011
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2011 13:05:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij alle bookmakers/betting bureaus staat Nederland inmiddels stevig bij de laatste 5. Bij een aantal officiële bookmakers zelfs één na laatste. Vraag me toch wel een beetje af of Never Alone nou werkelijk bijna het allerslechtste liedje is van dit Songfestival... Shocked

Als ik het neutraal probeer te bekijken en afga op buitenlandse reacties, dan hoort Nederland absoluut bij de top20 van de 43. De bookmakers kijken blijkbaar naar de populariteit van een land op het Songfestival, ze gaan er dus vanuit dat het Songfestival oneerlijk is. Dat blijkt ook wel uit het feit dat o.a Rusland en Turkije al hoger stonden dan Nederland terwijl hun nummer nog niet eens bekend was... Shame on you

Bookmakers kun je dus blijkbaar niet serieus nemen, of wel? Ze wijzen wel vaak de favorieten correct aan... En dit jaar doet Frankrijk het bijvoorbeeld wel goed, terwijl zij ook geen beste reputatie hebben de laatste jaren... Confused

Misschien klopt het dan dus toch dat het Songfestival, ook mét jury's, oneerlijk is. Mocht het wel goudeerlijk zijn, dan vraag ik me toch ook af hoeveel invloed deze negatieve publiciteit zal hebben op jury's. Als een land van tevoren al de grond ingetrapt is, wil je er dan nog voor stemmen? Het is voor velen logisch/menselijk bij de winnaars te willen horen, niet bij verliezers. Think

Nou ja, we zullen het zien in mei. Maar als een aantal van deze landen uit Semi 2: Oekraïne, Moldavië, Bulgarije, Macedonië, Wit-Rusland, Roemenië, Ierland, Israël, wél doorgaan en Nederland niet, dan weet je op zich wel hoe laat het is... Not talking

Ik zeg absoluut niet dat dit de waarheid is, vind het alleen vaag dat Nederland met deze redelijk goede inzending op nummer 42 staat. Het buitenland lijkt te denken: Het doet er niet toe wat je stuurt, Nederland, we zetten je toch wel onderaan Smile

Nee, grapje, als Duitsland en Noorwegen kunnen winnen, kan Nederland het ook 'n keer, dus misschien is Never Alone dan toch gewoon het meest verschrikkelijke liedje dit jaar? Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 23 Mrt 2011 13:05:16    Onderwerp:

Terug naar boven
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2011 12:43:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar hebben bookmakers per definitie altijd gelijk? Is het niet zo dat het een beetje koffiedik kijken blijft zonder de semifinale al te hebben gezien? Vaak klinken inzendingen van de voren zo anders dan de uiteindelijke live uitvoering, zowel in positieve als negatieve zin.
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2011 12:45:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Na ruim 70.000 stemmen staat Nederland in de BigPoll van Esctoday .com voorlopig in de Top10 van semi2. Goed nieuws dus!

70.000 stemmen is veel, daar kun je dus echt iets uit opmaken. In 't vorige berichtje vroeg ik me af hoe betrouwbaar bookmakers/bets eigenlijk zijn.. Het lijkt me dus vrij duidelijk dat zij vooral kijken naar de populariteit van een land.. Gelukkig maar, in dit geval Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 5 Apr 2011 18:31:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Op welke plaats in de top 10 staan ze? Very Happy

Moet ook eerlijk bekennen dat mijn Belgische en Duitse vrienden het ook een leuk nummer vinden, maar ik ken er helaas tot nu toe weinig die ook van plan zijn echt op Nederland te gaan stemmen. Hopelijk ken ik de verkeerde mensen! Very Happy
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 8 Apr 2011 17:23:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Luxe cruiseschip Royal Crown klaar voor 3JS

NIJMEGEN - Het eerste goud voor de 3Js op het Eurovisie Songfestival is al binnen. Het 5-sterren cruiseschip Royal Crown, dat als uitvalsbasis gaat dienen voor de Hollandse festivaldelegatie in Düsseldorf, blinkt van alle kanten. De kranen zijn van goud, de flessen champagne lonken in de etalage en een blinkende vleugel staat al klaar bij de dansvloer.

De Royal Crown van de Bemmelse rederij Euroshipping is de afgelopen week klaargestoomd voor het lente- en zomerseizoen. Het hoogtepunt voor kapitein Jan Tensen komt in de tweede week van mei, als hij met zijn paradepaardje de Rijn opstoomt naar Düsseldorf voor het Eurovisie Songfestival. De Royal Crown doet dienst als officieel hotel van de Nederlandse delegatie. De mensen van de TROS, co-commentator Jan Smit en de verdere Volendamse entourage plus de 3JS zelf zullen bij kapitein Jan aan boord komen. „En daarmee ben ik eigenlijk de vierde J”, lacht Tensen.

De Royal Crown heeft de afgelopen weken in de haven aan de Handelsweg gelegen, op industrieterrein Oostkanaaldijk in Nijmegen. Daar is het schip klaargestoomd voor het nieuwe seizoen. Schilders lieten het schip weer wit stralen, monteurs waren in de weer met rookmelders en andere kleinere reparaties en de voorraad drank, voedsel en souvenirs is er weer aangevuld.

Gisteren kon het schip dan ook vanaf de Waalkade vertrekken voor de eerste trip van het seizoen. Eerst maakt de kapitein enkele binnenlandse tripjes. „Vanwege de tulpen, hè”, verklaart Jan Tensen. „Vooral de Japanners en de Amerikanen zijn er gek op. Op 5 mei komen we dan terug van de Willeke Alberti Cruise over het IJsselmeer. Op die dag pikken we de mensen van de TROS op in Amsterdam. Die gaan dan aan de slag om alles op te bouwen, terwijl we de Rijn afvaren. Zo moet er een radiostudio ingericht worden voor het programma Gouden Uren van Daniel Dekker. De 3JS komen pas in Düsseldorf aan boord.”

bron: http://www.degelderlander.nl


_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 19:20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Coolest schreef:
Op welke plaats in de top 10 staan ze? Very Happy

Moet ook eerlijk bekennen dat mijn Belgische en Duitse vrienden het ook een leuk nummer vinden, maar ik ken er helaas tot nu toe weinig die ook van plan zijn echt op Nederland te gaan stemmen. Hopelijk ken ik de verkeerde mensen! Very Happy


Op welke plaats is niet bekend gemaakt, helaas.

Mja, uit Duitsland hoeven we misschien ook geen punten te verwachten... maar inderdaad, ik hoor uit o.a Noorwegen ook supergoede reacties dat Nederland zeker de finale gaat halen..
Wel jammer dat Noorwegen niet mee mag stemmen, anders hadden mijn bekenden daar wél zeker op Nederland gestemd, net als voorgaande jaren Smile
Leuk overigens dat Blue uit the UK de 3JS geweldig vinden! Hoop alleen dat het op het ESF wél net zo klinkt als de studioversie... hehe... Smile

djSharkeY schreef:
Citaat:
Luxe cruiseschip Royal Crown klaar voor 3JS

Onwijs leuk!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Steve Rogers
4points Member


Geregistreerd op: 09 Jan 2011
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 23:18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

de 3js gaan in ieder geval door dat lijkt me niet moeilijk in de semi finale ,maar in de finale zullen vast en zeker niet zo hoog eindigen en hun engels vind ik niet echt zuiver klinken ,beetje gaar.
_________________
secret avenger
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 23:22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Volendam 2012! Mr. Green
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 14 Apr 2011 19:24:56    Onderwerp: Reageren met citaat

...Als het schip niet ten onder gaat in ieder geval! Mr. Green
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 21 Apr 2011 12:47:41    Onderwerp: Reageren met citaat

De 3 js waren op de auto RAI in Amsterdam,, Ze zongen ''Never Alone'' toch best wel heel erg goed!!

Hier het filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=D1xjJ97lAP8&feature=related
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Düsseldorf 2011 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.