Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Gordon & LA The Voices

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Nationaal Songfestival 2012
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 18:37:45    Onderwerp: Gordon & LA The Voices Reageren met citaat

Citaat:
Gordon en LA The Voices verrassen Telegraaflezers
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - "Ware liefde", zong Gordon met zijn LA The Voices en keek zijn vriend Raoul warm in de ogen. Het is de nieuwe single van de groep die overal in Nederland staande ovaties krijgt. LA The Voices zongen het voor vijf winnende lezers van onze krant in Gordon zijn huiskamer. "Is dit een stand-in villa", vroeg een van de gasten oprecht. "Of woont-ie hier echt." Gordon en zijn mannen, Remco, Ritchie, Roy en Peter, hadden er lol in. "Nee hier gebeurt het allemaal", grinnikte Gordon terwijl hij met zijn Voices eerst thee met gebak uitserveerde.

Gordon en zijn LA The Voices geven een spetterend verrassingsconcert in de huiskamer. Vervolgens kwamen er negen violistes en cellistes uit de keuken en nam Maurice Luttikhuis plaats achter de piano. Het hemelse huiskamerconcert dat volgde, is een voorproefje op de concerten van Classic FM Live die in de maand maart plaatsvinden in het nieuwe Luxor in Rotterdam, in Orpheus in Apeldoorn en in het DelaMar in Amsterdam. Ernst Daniël Smid presenteert de concerten waar LA The Voices bijzondere gasten zijn en Maurice zit er met 35 man orkest. Gordon: "Het is zo heerlijk om te merken dat we succes hebben met deze muziek. Dat gevoel kreeg ik, als ik eerlijk ben, tien jaar geleden voor het laatst. We zijn hard bezig met de TROS. Ik wil volgend jaar met deze groep naar het Songfestival. Lager dan wij vorige keer eindigden kan niet, hihi."

(bron: De Telegraaf)

Ik hoop echt dat dit een grapje is...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 10 Feb 2011 18:37:45    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 13:44:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja, ik heb het ook gelezen.

Ik denk dat we er rekening mee moeten houden dat zij worden gekozen voor 2012.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 15:13:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, nooit zo'n fan van het werk dat Gordon maakt. Zowel zijn presenteer prestaties als zijn muziek is niet echt aan mij besteed.

Maar eerlijk is eerlijk: ik moet zeggen dat ik LA the voices nog zo slecht niet vind. Voor een debuut album vind ik het zelfs redelijk goed! Als ze gewoon gaan met de muziek die ze nu maken dan is het een van de betere inzendingen denk ik! en zeker het beste van wat we van de tros kunnen verwachten...

Citaat:

Lager dan wij vorige keer eindigden kan niet, hihi."


Lol xD
_________________
Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 23:22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Je haalt me opnieuw de woorden uit de mond, Sorcha! Mr. Green
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roel
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 13:53:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Gordon heeft goed gekeken naar Ernie Haase & SSQ en The Gaither Vocal Band. Zet die gospelsound om naar popmuziek en je hebt LA the Voices.
Toch vind ik het studiowerk voor de stemmen nog niet optimaal bij LA the Voices.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RobinD
2points Member


Geregistreerd op: 12 Jun 2011
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2011 08:15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie het niet zitten hoor.. Al denk ik wel dat de kans heel groot is dat de TROS dit gaat sturen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Nationaal Songfestival 2012 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.