Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Duitsland (Finale)
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Düsseldorf 2011
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 11:58:52    Onderwerp: Duitsland (Finale) Reageren met citaat

Wat was het een mooie finale gisteren in Duitsland. Ik vraag me af of de goede song wel is gekozen. Taken By A Stranger -ook de favoriet van Stefan Raab- is een interessant nummer. Veel spanning en dynamiek en tot mijn verbazing ook een redelijke plakker. Zou het nummer ook toegankelijk genoeg zijn voor de gemiddelde kijker in mei? Dat wordt de grote vraag! De nummer twee, Push Forward, was ook een geweldig mooie ballade. Wat een luxe om te kunnen kiezen uit twee van zulke grootse nummers!

Klik hier om het nummer te beluisteren en bekijken:
http://www.unser-song-fuer-deutschland.tv/videos/player/index.html?contentId=98340
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 19 Feb 2011 11:58:52    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 12:51:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Had het niet verwacht maar ik vind het winnende nummer best leuk en vooral erg apart...
Ben benieuwd of Europeanen het ook zo zien of dat ze het saai vinden... Het kan twee kanten op denk ik Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 13:33:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij hebben thuis gekeken. Volgens mij was ik de enige die wel brood zag in het nummer. Ik vind het erg bijzonder!
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 14:17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb inmiddels besloten dat Duitsland weer bij mijn favorieten hoort, net als vorig jaar! Cool

Wat leuk trouwens dat de ARD nog even stilstond bij buurland Nederland! "Nach Sha La Li kommt Holland dieses Jahr mit rock vom 3J's" was het commentaar voor het fragment werd getoond van het nummer Je Vecht Nooit Alleen... De inzending van Noorwegen leidde tot veel hilariteit in de zaal. Maar Stefan Raab zei er wel bij dat ze Noorwegen niet moesten onderschatten..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 14:23:40    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:

Wat leuk trouwens dat de ARD nog even stilstond bij buurland Nederland! "Nach Sha La Li kommt Holland dieses Jahr mit rock vom 3J's" was het commentaar voor het fragment werd getoond van het nummer Je Vecht Nooit Alleen... De inzending van Noorwegen leidde tot veel hilariteit in de zaal. Maar Stefan Raab zei er wel bij dat ze Noorwegen niet moesten onderschatten..


Oh? Nederland werd niet eens belachelijk gemaakt door de Duitsers? Wauw.

En waarom hilariteit bij het Noorse nummer dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Steve Rogers
4points Member


Geregistreerd op: 09 Jan 2011
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 14:28:08    Onderwerp: Reageren met citaat

na net Duitsland gisteren gezien te hebben ben ik er van overtuigt dat Nederland maar beter aan het bejaarden songfestival kan meedoen dan heeft Nederland tenminste nog een kans , sorry dit moest ik gewoon even kwijt
_________________
secret avenger
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 14:30:37    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
djSharkeY schreef:

Wat leuk trouwens dat de ARD nog even stilstond bij buurland Nederland! "Nach Sha La Li kommt Holland dieses Jahr mit rock vom 3J's" was het commentaar voor het fragment werd getoond van het nummer Je Vecht Nooit Alleen... De inzending van Noorwegen leidde tot veel hilariteit in de zaal. Maar Stefan Raab zei er wel bij dat ze Noorwegen niet moesten onderschatten..


Oh? Nederland werd niet eens belachelijk gemaakt door de Duitsers? Wauw.

En waarom hilariteit bij het Noorse nummer dan?


Mja, ze vonden dat Afrikaanse toch wel een beetje wennen blijkbaar in de zaal. Ze lieten ook niet echt een goed fragment zien vond ik, dus ook erg misleidend. Je kont merken dat Duitsland Sha La Lie nog niet vergeten was. Ik zag al die Duitse gezichtjes kijken zo van: O ja, dat was vorig jaar! Maar echt wild van 3J's vond ik ze ook niet eigenlijk. Het fragment leidde uiteindelijk tot een beleefd applaus.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 14:39:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Steve Rogers schreef:
na net Duitsland gisteren gezien te hebben ben ik er van overtuigt dat Nederland maar beter aan het bejaarden songfestival kan meedoen dan heeft Nederland tenminste nog een kans , sorry dit moest ik gewoon even kwijt


Het verschil was inderdaad wel pijnlijk.. Wat je kon merken is dat Duitsland veel meer geld pompt in het festival. Prachtig decor met mooie video-effecten (waarschijnlijk oefenen voor Düsseldorf) en wat een goed idee om een artiest aan te wijzen en dan verschillende topcomponisten te vragen een lied te schrijven. Er zat ook geen enkel slecht nummer tussen. Waar je je hier in Nederland nog wel eens af moet vragen of er wel een goed nummer bij zit, moest ik me gisteren afvragen of er eigenlijk wel slechte nummers bij waren. Ik vond van niet. En verder was het heerlijk dat ook de muziek live was. Het sterkt mijn gedachte dat het orkest terug moet komen, maar zoals Duitsland dat gisteren deed met een soort Big Band, was een fantastisch mooi compromis. Er gaat niks boven live muziek!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 14:43:19    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Mja, ze vonden dat Afrikaanse toch wel een beetje wennen blijkbaar in de zaal. Ze lieten ook niet echt een goed fragment zien vond ik, dus ook erg misleidend. Je kont merken dat Duitsland Sha La Lie nog niet vergeten was. Ik zag al die Duitse gezichtjes kijken zo van: O ja, dat was vorig jaar! Maar echt wild van 3J's vond ik ze ook niet eigenlijk. Het fragment leidde uiteindelijk tot een beleefd applaus.


Ok mja, zo modern als het Duitse liedje is, zo oubollig is het Duitse publiek.
Ze zijn natuurlijk ook niets gewend, alleen hun eigen taaltje.

Een beleefd applaus voor Nederland maar 0 punten straks. Ze lachen vriendelijk in je gezicht maar als je je omdraait krijg je een mes in je rug.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Steve Rogers
4points Member


Geregistreerd op: 09 Jan 2011
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 14:50:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat als het net zoals Duitsland aanpakt ,je meer kans maakt .De 3js zijn geen slechte artiesten ,maar je kan wel gaan twijfelen of zij wel de geschikte lui zijn om hun eigen nummers te schrijven .
_________________
secret avenger
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Düsseldorf 2011 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.