Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Sportnieuws algemeen

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 12:19:30    Onderwerp: Sportnieuws algemeen Reageren met citaat

Citaat:
AZ en Willem II uit vrouwenvoetbal

AZ en Willem II stappen om financiële redenen uit de eredivisie voor vrouwen. Beide clubs geven aan het budget voor de verliesgevende vrouwentak niet meer te kunnen opbrengen.

AZ, dat sinds de start van de eredivisie in 2007 drie keer op rij kampioen werd, en Willem II behoren tot de zes clubs die er sinds de introductie bij waren.

Bij AZ staan de internationals Daphne Koster, Loes Geurts, Dyanne Byto, Claudia van den Heiligenberg en Chantal de Ridder onder contract. Namens Willem II komen Daniëlle van de Donk en Manoe Meulen uit voor Oranje.

De Stichting Eredivisie Vrouwen besloot juist een dag eerder, in een poging het vrouwenvoetbal een impuls te geven, de vaste speeldag van de donderdag naar de vrijdag te verplaatsen.


(Bron: NOS)

Een stap terug in plaats vooruit.
Vooral als ik denk aan hoe ongelofelijk veel geld er omgaat in het voetbal. Miljoenen worden besteed aan het kopen van voetballers en salarissen en dan is er geen geld voor vrouwenvoetbal...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 23 Feb 2011 12:19:30    Onderwerp:

Terug naar boven
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 19:34:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Geld is er genoeg in Nederland. Alleen maak ik me wel heel erg vaak zorgen over de manier waarop dat geld verdeeld wordt... Wink
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 22:33:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Coolest schreef:
Geld is er genoeg in Nederland. Alleen maak ik me wel heel erg vaak zorgen over de manier waarop dat geld verdeeld wordt... Wink


Ik zou haast zeggen dat je een ander topic bedoelde, meneertje zin-in-de-toekomst! Cool

Maar enfin, EURobin, het is jammer dat het verdwijnt, maar zo is commercie. Zo zit marktwerking in elkaar. Ik ben er niet altijd voor en daar is dit een mooi bewijs van.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2011 14:48:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was een mooi Sportgala gisteravond. Goede winnaars, en vooral de prijs voor beste coach en beste sportploeg gingen zeer terecht naar de honkballers!

Ook goed dat één van de prijsuitreikers, Emile Roemer, nog een benadrukte dat er meer aandacht moet komen op televisie voor de gehandicapte topsporters in Nederland! Er kwamen namen voorbij waar ik nog van had gehoord, terwijl ze zo goed zijn!

Daarnaast ben ik van mening dat er sowieso ook meer aandacht moet komen voor de wat ''onbekendere'' sporten naast voetbal waar Nederlanders goed presteren, bijvoorbeeld Jeffrey Herlings, een top-motorcrosser, hij is pas 17 maar heeft al vele titels op z'n naam staan, en behalve motorcrossliefhebbers kent bijna geen enkele niemand hem, toch zonde!

Vind het ook niet superslim van de NOS dat ze nu het algemene sportnieuws en het eredivisiesportniews uit elkaar hebben gehaald. De vele voetballiefhebbers krijgen nu automatisch niet veel meer mee van andere sporten, en denk juist dat het belangrijk is dat vooral vele jonge voetbalkijkertjes in Nederland zien welke andere sporten er zijn en zo misschien geïnteresseerd raken in iets anders! Want ik denk nu eenmaal dat je tegenwoordig mensen iets onder de neus moet drukken Smile

In ieder geval hoop ik dat 2012 een mooi sportjaar worden voor Nederland! En hoop op meer verschillende sporten op TV! Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2012 19:53:26    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.ad.nl/ad/nl/1045/WK-voetbal/article/detail/3181514/2012/02/15/Onderzoek-FIFA-Nederland-toch-wereldkampioen.dhtml

Dit artikel is me eventjes opgevallen Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.