Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


X Factor

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Reality TV
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2011 18:40:52    Onderwerp: X Factor Reageren met citaat

Yeaahh,, Nieuw seizoen X factor Very HappyVery Happy Nog steeds de op één na beste zangtalentenshow van de nederlandse tv als je het mij vraagt Mr. Green Idols vind ik stiekem toch nog wel wat hebben ... maar daar gaat het ff niet om..

Wie o wie gaat er dit jaar naar de liveshows?? en wie zal uiteindelijk winnen??

tot nu toe zijn deze mensen nog in de race

- Jongens: Daniel Landers, Ferry de Ruiter, Tim Suyderhoud, Rolf Wienk en Jesse Zwaan - gecoacht door Gordon
- Meiden: Tania Christopher, Valentina Markaj, Jessica Mourgin, Rochelle Perts, Laura Ponticorvo - Gecoacht door Eric
- 26+: Hanneke van Diggelen, Jantine Mak, Gabriella Massa, Pyke Pos en Edwin Ruyer - Gecoacht door Stacey
- Groepen: Adlicious, Creme de la Femme, The Difference, Sim 'Ran en Sway - Gecoacht door Angela

als je het mij vraagt zit hier toch wel weer een leuk toppertje tussen,, waarmee ik natuurlijk naar Adlicious verwijs Very Happy,, wat mij betreft mag Ferry er direct uit.. en moet Hanneke zekerweten naar de liveshow/finale!!

Ook Daniel landers mag er van mij uit.. Hij zingt wel goed maar aangezien hij geen Nederlander is *ook geen NL paspoort* vind ik niet dat hij recht heeft op een liveshow-plek. Hij moet maar mee gaan doen in Amerika...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 15 Mrt 2011 18:40:52    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Reality TV Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.