Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


2011 3J's - Never Alone

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Pays-Bas Douze Points
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 17:26:28    Onderwerp: 2011 3J's - Never Alone Reageren met citaat

Citaat:
3JS is een Nederlandse band uit Volendam, die bestaat uit Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jaap de Witte. De band raakte landelijk bekend na het succes van hun debuutalbum Watermensen uit 2007 en door hun vrienden Jan Smit en Nick & Simon. In 2011 deed het trio mee aan de voorronde van het Eurovisiesongfestival met het nummer Never Alone. (..) De 3JS werden 19e en dus tevens laatste in hun halve finale

(Wikipedia.nl)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aUg6hsygWww[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 18 Mei 2011 17:26:28    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 5 Jun 2011 17:55:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik het zo terugzie vind ik het nog steeds niet slecht, ookal was het Nederlands slechtste resultaat van de laatste 30/40? jaar. Uiteraard kende ik het nummer inmiddels door en door, Europa niet. Aangezien ik het tijdens het NSF na één keer horen ook niet zo best vond, snap ik Europa dus wel een beetje. Nederland is overigens bij de vakjury geen laatste geworden, we kregen zelfs nog 22 punten. Ben benieuwd van welke landen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RobinD
2points Member


Geregistreerd op: 12 Jun 2011
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2011 08:23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Blijf van mening dat we qua liedje dit het beste was in de afgelopen acht jaar. Maar de presentatie was te rommelig..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2011 14:00:50    Onderwerp: Reageren met citaat

RobinD schreef:
Blijf van mening dat we qua liedje dit het beste was in de afgelopen acht jaar. Maar de presentatie was te rommelig..


Ik sluit me voor 100% aan bij deze mening..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2011 23:23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
RobinD schreef:
Blijf van mening dat we qua liedje dit het beste was in de afgelopen acht jaar. Maar de presentatie was te rommelig..


Ik sluit me voor 100% aan bij deze mening..


Ik ook..

Ik zag trouwens nog een aflevering over het Songfestival op E! Entertainment. (een Amerikaanse Entertainment zender) waarbij het grootste punt van kritiek was dat het lied, in het Engels, te geforceerd vertaald klink. In het NL's was het een lekker nummer met zeker veel kans. In het Engels klonk de zang en tekst echter te geforceerd om dezelfde melodie te houden dat dat het hele liedje om zeep hielp.
_________________
Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 15:11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
djSharkeY schreef:
RobinD schreef:
Blijf van mening dat we qua liedje dit het beste was in de afgelopen acht jaar. Maar de presentatie was te rommelig..


Ik sluit me voor 100% aan bij deze mening..


Ik ook..

Ik zag trouwens nog een aflevering over het Songfestival op E! Entertainment. (een Amerikaanse Entertainment zender) waarbij het grootste punt van kritiek was dat het lied, in het Engels, te geforceerd vertaald klink. In het NL's was het een lekker nummer met zeker veel kans. In het Engels klonk de zang en tekst echter te geforceerd om dezelfde melodie te houden dat dat het hele liedje om zeep hielp.


Oh! Dit is wel interessant! Is dit ergens terug te zien misschien?
Ondanks dat de jongere generatie Nederlanders bijna allemaal redelijk tot zeer goed Engels spreken, is het toch altijd lastig te bedenken hoe een Engelstalig nummer klinkt voor mensen met Engels als moedertaal.
Ik ben dus wel erg benieuwd naar het commentaar van deze Amerikaanse zender, ookal is het alweer even geleden...

Verder schreef ik net na het ESF hier dat ik het toch zeker niet slecht vond, de 3JS, dat vind ik nog steeds, al kan ik niet wennen aan de stem van de zanger... Vind het live te schel en niet lekker klinken... Ik had er zelf zeker niet op gestemd, als ik geen Nederlander was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Pays-Bas Douze Points Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.