Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Het Roer Moet Om!
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Nationaal Songfestival 2012
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2011 17:56:58    Onderwerp: Het Roer Moet Om! Reageren met citaat

Het roer moet om zegt de TROS! Maar hoe moeten ze dat voor elkaar krijgen? Wellicht is het handig als ze eerst hun abonnement met Sterren.nl opzeggen. Weg met het hokjesdenken. Denk Europa beste TROS!

En dan nog even over het gerucht dat Gerard Joling mee wil doen. Bekijk de laatste editie en constateer: Dat wordt dan dus ook niks...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 23 Mei 2011 17:56:58    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 5 Jun 2011 17:48:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Als de TROS het roer zelf niet om zou willen gooien, doet de EBU het wel.
Interne selecties van artiest en liedje vanaf nu niet meer toegestaan. Goed nieuws dus voor Nederland Smile Verder is het leuk dat o.a Rochelle van Xfactor en Eric van Tijn al interesse hebben getoond. Tim Douwsma wil ook wel, maar aangezien hij niet kan zingen lijkt me dat geen goed idee. Caro Emerald is juist wel geweldig, maar zij wil (nog) niet deelnemen, helaas. In ieder geval vind ik het goed nieuws dat er wat lijkt te veranderen. Veel succes TROS! Maak er wat van Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 5 Jun 2011 20:17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

De TROS kennende.. Een muziekpleinfeestje in Volendam met 5 artiesten als veredeld Nationaal Songfestival. Alle liefhebbers van het Nederlandse levenslied aan de televoting. En ons volgend jaar na de semifinale weer afvragen wat we toch fout doen.

Mr. Green

Sterkte, TROS en Nederland...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2011 12:45:23    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
De TROS kennende.. Een muziekpleinfeestje in Volendam met 5 artiesten als veredeld Nationaal Songfestival. Alle liefhebbers van het Nederlandse levenslied aan de televoting. En ons volgend jaar na de semifinale weer afvragen wat we toch fout doen.

Mr. Green

Sterkte, TROS en Nederland...


Haha, die kant zou het inderdaad ook op kunnen gaan.... Maar toch goed dat ook uit andere hoeken geluiden komen.. Zoals van Xfactor, Waylon.. Nederland wil dus sowieso wél. Het doe-maar-gewoon-dan-doe-je-gek-genoeg idee uit Volendam moet in 2012 even overgeslagen worden.

Overigens had het levenslied op het ESF het best goed kunnen doen in 2010, als Sieneke bijv. een pakkende megaslager had gehad. Televotend Europa wilde best mee met Sieneke (11e), maar denk dat het nummer toch te vlakjes was en Sieneke's stem niet stevig genoeg om ook de jury's te grijpen. Maar goed, zelfs de kans op succes met een levenslied nummer heeft de Tros niet eens gegrepen.. Nu dus echt even tijd voor iets internationaals.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RobinD
2points Member


Geregistreerd op: 12 Jun 2011
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2011 08:31:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Er moet weer een Nationaal Songfestival komen met verschillende artiesten en liedjes. Er hebben zich al een aantal artiesten te kenne gegeven eventueel voor een deelname op te staan. Namelijk:
- Waylon
- Tim Douwsma
- Gordon (met LA the Voices)
- Rochelle (X Factor 2011)
- Sharon Kips (X Factor 2007)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2011 13:17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

RobinD schreef:
Er moet weer een Nationaal Songfestival komen met verschillende artiesten en liedjes. Er hebben zich al een aantal artiesten te kenne gegeven eventueel voor een deelname op te staan. Namelijk:
- Waylon
- Tim Douwsma
- Gordon (met LA the Voices)
- Rochelle (X Factor 2011)
- Sharon Kips (X Factor 2007)


Allereerst: Welkom op het forum, RobinD! Cool

Had Gerard Joling ook niet laatst belangstelling getoond? Enfin, het zou inderdaad mooi zijn als er weer gewoon een Nationaal Songfestival kwam met meerdere artiesten, zo lang maar niet alles uit Sterren.nl wordt geplukt..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2011 18:14:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hup Rochelle Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RobinD
2points Member


Geregistreerd op: 12 Jun 2011
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2011 14:20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

TROS heeft bekend gemaakt dat ze woensdag 6 juli a.s. met hun plannen voor 2012 naar buiten komen, Het zal mij benieuwen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brabo No.1
5points Member


Geregistreerd op: 07 Feb 2011
Berichten: 145

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2011 15:17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Het lijkt er inmiddels al wel sterk op dat een producer, Edwin van Hoevelaak, zijn mond voorbij gepraat heeft in een gesprekje met een persoon van Tv Oranje.

Ik zal hier wel even het citaat geven van die Edwin van Hoevelaak, maar ik waarschuw wel: Lees alleen door als je het echt wilt weten!



***SPOILER***
EvH: “...We zijn een album aan het doen met Antje Monteiro, en we zijn ook met songfestivalplannen bezig met haar” ... “Antje Monteiro en het songfestival; Zijn er écht nog mensen die het aandurven?” “Ja, jaja, we gaan er wel over nadenken hoe we dat gaan doen. We hebben natuurlijk geleerd van de afgelopen jaren” ... “Ik geloof erin met een zangeres als Antje Monteiro dat we ab-so-luut daar kunnen scoren. Ze kan goed zingen. Ze heeft een goede performance; Het is een musicalster. Ik denk als we het aankleden met heel veel dans en spektakel, dat we echt wel iets kunnen doen.”
***/SPOILER***
_________________
||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord.
|
||
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2011 22:40:33    Onderwerp: Reageren met citaat

^^^^
Heb haar een keer live mogen aanschouwen. Is lang niet altijd zuiver maar had inderdaad wel een goede performance. Alleen weinig feeling met het publiek..
_________________
Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Nationaal Songfestival 2012 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.