Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


TVOH
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Reality TV
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 17 Dec 2011 13:00:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Mee eens! Cool

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dZ6KW0pZKF8[/youtube]

Ongelooflijk trouwens dat Nick & Simon Danjil naar huis lieten gaan. Snap ik echt helemaal NIKS van.. Shocked
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 17 Dec 2011 13:00:59    Onderwerp:

Terug naar boven
Roel
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: 27 Dec 2011 23:37:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Die onbevangen Paul heeft enorme amusementswaarde. Nu de kijkcijfers dalen is dat ineens belangrijk. Het is jammer dat de zenders verder geen echte grote live muziekprogramma's hebben voor een breed publiek naast dat geheel volendamse "TROS op het plein". Misschien komt er ooit een programma zoals door Jools Holland bij de BBC gemaakt wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 28 Dec 2011 17:25:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond het terecht trouwens dat Guy eruit ligt. Ik ben sinds kort voor Wouter Smile Superzanger gewoon Wink Ik vond het onterecht dat Jomy & Sacha er de 1e keer uitlagen... Hoewel Michelle ook erg goed is en dus op zich wel een terechte winnaar van de 1e sing-off
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 10:39:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Paul Turner heeft toch al een behoorlijke schare fans verzameld. Dat bleek wel uit het feit dat hij direct door ging naar de halve finales! Verder vond ik Chris echt de grootste verrassing afgelopen vrijdag. Daar had Charly zijn handen vol aan! Toch verwacht ik op dit moment dat het in de finale zal gaan tussen Paul en Charly, omdat zij beiden de meeste fans achter zich hebben staan.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 15:33:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben geloof ik een beetje ouderwets voor mijn leeftijd.. Maar ik volg het eigenlijk helemaal niet meer zo... TVOH. Onbewust ben ik er geloof ik een beetje klaar mee, steeds dat zingen van nummers die we al zo vaak hebben gehoord, of juist 'onbekendere' Amerikaanse crap waar je niets mee kan, maar die we mooi moeten vinden omdat dat modern is. En steeds hetzelfde commentaar eigenlijk, ik snap het wel hoor, het Nederlands heeft nu eenmaal niet méér woorden om dingen te beschrijven, maar ja, wat een gereutel soms.

Daarnaast vind ik dezelfde sarcastische grapjes van Simon ook een beetje irritant worden. Of destijds het verbod op het spreken van Engels tegen de niet-Nederlandse kandidaten. Er worden overal continu Engelse woorden gebruikt, mag je dan niet even Engels spreken?! Overigens is het Engels één van de officiële talen van Nederland, dat weet bijna niemand misschien, maar 't is wel zo. Als je het écht goed wil doen, spreek dan Nederlands zonder het gebruik van Engelse termen, zodat oudere kijkers het Nederlands gewoon snappen, en spreek af en toe Engels als dat nodig is, oudere kijkers begrijpen dat heus wel.

Verder moet ik ook wel wat positiefs zeggen hoor! Knap dat veel van de zangeres en zangeressen in TVOH live vaak zo zuiver en goed zingen, veel bekende artiesten kunnen dat echt niet. Overigens is mijn mening gebaseerd op wat ik heb gezien een paar weken/maanden terug, heb het de afgelopen 2/3 keer niet meer gevolgd.

Uiteraard ben ik straks toch wel benieuwd wie er gaat winnen, dus ik zal de finale zeker wel even kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 17:18:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Mwahh,, Ik heb er totaal geen moeite mee dat ze wel of niet in het engels praten. Enn ik volg het nog steeds en ben er ook nog niet klaar mee (maar ik ben ook nog maar 16)

Mijn favorieten:
Angela - Niels
N & S - Chris
Marco - Sharon (nadat Marieke eruit ging :O)
Roel - Wouter

Ik hoop niet dat die paul doorgaat want het gaat immers om de stem, niet om de performance..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 14 Jan 2012 18:31:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Chris zal wel gaan winnen vermoed ik.. Maar Paul heeft dus tóch de finale gehaald! Cool

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LtLEsin2phg[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Reality TV Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.