Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wie Is De Mol? 2012
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Reality TV
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 2 Dec 2011 19:42:59    Onderwerp: Wie Is De Mol? 2012 Reageren met citaat

Wie Is De Mol heeft een nieuwe presentator: Art Rooijakkers! De editie 2012 van WIDM vindt plaats in IJsland. Volgens Art wordt de opening spectaculair, dus ik zie meteen gletsjers en geisers voor me.. Very Happy

Ook de kandidaten zijn inmiddels bekend gemaakt en onder hen is natuurlijk weer... De Mol!:

Anne-Marie Jung (actrice)
Dio (rapper)
Frits Huffnagel (VVD-politicus)
Hadewych Minis (zangeres en actrice)
Liesbeth Staats (verslaggeefster en presentatrice)
Maarten van der Weijden (Olympisch zwemkampioen)
Marion Pauw (schrijfster)
Marit van Bohemen (presentatrice en actrice)
Tim Kamps (caberetier en muzikant) en
William Spaaij (musicalacteur, danser en zanger).

Op donderdag 5 januari start om 20:30u de eerste aflevering bij de AVRO op Nederland 1.

(bron: widm.nl / avro.nl)
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 2 Dec 2011 19:42:59    Onderwerp:

Terug naar boven
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 17:19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Vorige week de 1e aflevering gezien SmileSmile Ik zit er al weer helemaal in!

Ik heb tot nu toe 2 verdachten: Liesbeth (op gevoel) & Anne Marie omdat ik haar molachtig vind Very Happy

Jullie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 21:36:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een heerlijke eerste aflevering wil ik als eerste opmerken! Art moet nog een beetje groeien in zijn nieuwe rol, maar volgens mij komt het helemaal goed.

Gisterenavond heb ik de aflevering nogmaals teruggekeken. Liesbeth deed wel een beetje mollerig, maar zo opzichtig dat ik haar nog niet verdenk. Net als Danonovic heb ik ook twee verdachten tot nu toe:

1. Anne Marie. Ze was weliswaar snel bij het wrak, maar ik denk dat zij als mol wel wist, dat niet alle kandidaten op tijd zouden zijn. Het is zeker iemand om in de gaten te houden in aflevering 2!

2. Frits Huffnagel. Tsja, doet soms toch ook verdachte dingen in de eerste aflevering. Hij zou -zeker als ex politicus- natuurlijk ook geknipt zijn om een mol te spelen... Wink

Overigens staat op de site William Spaaij bovenaan als hoofdverdachte. Daar ben ik eerlijk gezegd een beetje verbaast over. Welke mollenstreken heeft hij dan precies geleverd tot nu toe?!?
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 12 Jan 2012 17:19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja mooie aflevering, al was het alleen maar vanwege de mooie plaatjes uit IJsland Smile
Ik vond Frits Huffnagel best verdacht, en uiteraard zou een ex-politicus prima de mol kunnen zijn, zij zijn dagelijks bezig met molpraktijken; liegen, bedriegen, slechte ideeën mooi verpakken, zelfverrijking e.d. Dus op papier is hij de mol. Maar dat zou te makkelijk zijn... Ik heb nog geen flauw idee...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 12 Jan 2012 22:21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Na aflevering twee heb ik ook even geen idee meer. Frits lijkt toch teveel een open deur en eigenlijk geldt dat ook voor Anne Marie.

Vooral de trappenopdracht vond ik erg interessant. Zowel William als Maarten gaven verkeerde antwoorden op vragen die ze eigenlijk zouden moeten weten. Dus heb ik er weer twee verdachten bij...

En wat een geweldig decor inderdaad, IJsland! Very Happy
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 20 Jan 2012 10:36:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo, Maarten is naar huis.. Jammer, want ik had hem al niet meer op mijn lijstje staan met verdachten. Misschien heeft Maarten tijdens de test teveel gespreid. Uiteindelijk is er natuurlijk ook maar éen mol! Very Happy

Mijn verdachten op dit moment zijn William, Frits, Marit en Tim.

William is af en toe zo gek als een deur. Hij weet medekandidaten voor zich te winnen, maar brengt ze met evenveel gemak in verwarring. Hij speelt een beetje de fanatieke kandidaat die in zijn haast en enthousiasme vaak vergeet om geld in de pot te brengen. En waarom kon de groep in de speedboot zijn bord niet lezen?

Frits zou een hele goed mol zijn, omdat hij eigenlijk met ieder lid in de groep goed op kan schieten. Hij geeft erg gemakkelijk een joker weg aan William en Tim. Hij spelt sporters op het bord op een manier dat je eigenlijk verbaast bent dat de groep in de speedboot het nog kon lezen.

Marit is een stille kandidaat. We hebben haar eigenlijk nog niet echt heel duidelijk in beeld gezien. Die toontjes hoempapa op de toren waren er negen. "Whatever", zoals Marit zei. In het bijzijn van Maarten durfde ze wellicht niet teveel te mollen, waardoor een opdracht eindelijk eens goed liep. Ze heeft een hekel aan water, net als een mol, en als ze woorden op papier moet ontcijferen, na de speedboot opdracht, neemt ze niet echt het initiatief om de woorden te noemen. Ik had haar daar juist fanatieker ingeschat, waardoor ze in mijn lijstje verdachten blijft staan.

Tim. Mja eigenlijk komt hij pas nu echt in mijn vizier. Even terugdenkend was hij in de eerste aflevering niet op tijd bij het wrak. Hij speelt een beetje de domme kandidaat, al lijkt hij mij helemaal niet zo dom. Ook hoort hij tijdens de rondleiding met de IJslandse Mama Lou zijn telefoon blijkbaar niet afgaan en weigert in eerste instantie letterlijk te herhalen wat Marit hem als opdracht meegeeft: Niet naar binnen gaan.

Wie o wie is de mol?!?
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 26 Jan 2012 22:16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Fascinerend. Vooral die laatste opdracht aan dezelfde onderhandelingstafel in dat huis in Reykjavik waar ooit de koude oorlog is beëindigd. En nu wijzen alle vingers op Frits, terwijl je Tim en in zekere zin ook Liesbeth niet vrij mag pleiten.

Maar mijn gevoel zegt me dat de Mol niet eens aan de onderhandelingstafel heeft gezeten. Marit blijft voor mij een hele gevaarlijke kandidaat, eigenlijk nog meer dan William op dit moment.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 09:52:58    Onderwerp: Reageren met citaat

DJ.. Het was volgens mij vooral Liesbeth die in de onderhandeling misleidende informatie gaf aan Frits waardoor hij besloot dat iedereen voor de executie moest gaan stemmen. Maar ik verdenk haar sowieso al een paar weken, dus ik blijf nog even bij Liesbeth!
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 2 Feb 2012 22:08:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu Marit is afgevallen zijn mijn ogen meer dan ooit gericht op William. Hij deed ook wel weer erg verdacht vandaag. Maar laat ik oppassen voor de beruchte tunnelvisie. Ook Tim en Liesbeth hebben feitelijk heel weinig gedaan om geld in de pot te brengen..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 5 Feb 2012 16:41:33    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Ook Tim en Liesbeth hebben feitelijk heel weinig gedaan om geld in de pot te brengen..


Precies! Cool Ik blijf nog efkes bij Liesbeth..
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Reality TV Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.