Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


EK Voetbal 2012

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 2 Dec 2011 19:47:46    Onderwerp: EK Voetbal 2012 Reageren met citaat

Geweldige loting voor het EK volgend jaar. Nederland moet vol aan de bak want onze in onze poule vinden wij het sterk spelende Denemarken, het voor Nederland altijd lastige Portugal en als klap op de vuurpijl ook nog aartsrivaal Duitsland..

Hoe krijgen ze het voor elkaar? Mr. Green
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 2 Dec 2011 19:47:46    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 2 Dec 2011 20:18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Uhm ja, dat is even slikken... Denemarken, Portugal en Duitsland... Zoals wel vaker is voorgekomen de afgelopen jaren, heeft Nederland een zware poule getroffen. Tijdens het vorige EK won Nederland met veel gemak van Italië, Frankrijk en het toen zeer sterke Roemenië, dus je weet het niet...
Wat Duitsland betreft, tja ach, ook zij zullen vast wel een keertje gaan verliezen, dus hopelijk op het EK tegen Nederland Smile En daarnaast Nederland heeft nog een appeltje te schillen met Portugal Smile
Daarnaast zijn ''zwakke'' poules soms ook erg lastig hoor, denk aan Zwitserland vorig jaar dat de wereldkampioen Spanje versloeg. Of Rusland dat op het EK van 2008 het favoriete Nederland zomaar ineens versloeg. Dus mja..
Maar spannend en lastig zal het zeker wel worden Smile
Wie is er trouwens van plan naar de Oekraïne af te reizen??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 8 Dec 2011 02:37:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Het hoort niet helemaal thuis in dit topic, maar wil het even hebben over de Champions League.
Heeft iemand toevallig Ajax-Real Madrid gezien om de strijd voor de volgende ronde in de Champions League? Ik was in ieder geval geschokt. Geschokt door de overduidelijke omkopingen en de macht van het geld.
Twee loepzuivere goals van Ajax werden afgewezen door de Portugese arbitrage ten gunste van Real Madrid. Vreemd, heel dubieus zelfs. Niet één maar twee keer!
Op zich nog niet héél veel aan de hand, totdat de grote concurrent van Ajax voor de 2e positie in de poule, Olympique Lyon, ineens massaal doelpunten scoort in Zagreb. Lyon heeft, als Ajax verliest van Madrid, minstens een verschil van 4/5 doelpunten nodig om 2e te worden in de poule.
Deze bijna onmogelijke taak, blijkt toch mogelijk als Lyon binnen een half uur 7-1 voorstaat in Zagreb. En hoe.. in de herhalingen is duidelijk te zien dat de verdedigers van Zagreb stilstaan op het moment dat Lyon wil scoren, zelfs de Kroatische keeper duikt overduidelijk met opzet continu te laat en ver naast de bal. Ook is duidelijk te zien dat een Zagreb speler na één van de ''simpele'' goals knipoogt naar een Franse speler.
Het grappige is dat de uitslag 7-1 voor Lyon, precies genoeg is aangezien 2 Ajax goals zijn afgekeurd. Al met al kan dit geen toeval zijn. Zelfs de altijd zo zelfkritische Nederlandse commentatoren zeiden na de wedstrijd dat dit een duidelijk voorbeeld is van corruptie.
Natuurlijk was allang indirect duidelijk hoe corrupt de gierige voetbalwereld is, maar zo'n duidelijk voorbeeld als dit heb ik zelden gezien. Naast dat het überhaupt schandalig is, heeft Olympique Lyon Ajax zowel op sportiviteitsgebied als financieel gebied een flinke oor aangenaaid door Zagreb keihard om te kopen. Schokkend!
Ik kon het niet laten om dit alles in verband te brengen met de hele EU-crisis en al die financiële ellende. Vooral in Zuid-Europa gaat er zo ontzettend veel geld om in voetbal, dat het eigenlijk niet goed te praten is, terwijl nu juist Zuid-Europa zo ontzettend in de problemen zit. Alleen Real Madrid al, heeft ongelofelijk veel geld gekregen van de gemeente Madrid om spelers te kopen e.d. Had dit geld niet beter in de Spaanse economie gestoken kunnen worden? Al die miljarden. En de Nederlandse hardwerkende burger moet per hoofd bijna 3000 euro afdragen aan het noodfonds waar wellicht ook slechtdraaiende landen als o.a Spanje ooit gebruik van gaan maken.
Mijn toch al bekoelde liefde voor dat deel van de EU, loopt door dit soort schandaligheden alleen maar meer schade op. De liefde slaat langzaamaan om in het tegenovergestelde. Het moet allemaal niet veel gekker worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 8 Dec 2011 13:18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelf vond ik het ook een heel vreemd verhaal met een naar luchtje. Gelukkig blijkt vandaag dat ook de Fransen het niet vertrouwen, want volgens de NOS:
Citaat:

De Franse toezichthouder van goksites (ARJEL) heeft een onderzoek aangekondigd naar de uitslag van de wedstrijd tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon. Dat meldt het persbureau AFP.

Lyon won in Kroatië met 7-1 en plaatste zich op basis van doelsaldo voor de volgende ronde van de Champions League.

De Fransen bleven Ajax, dat met 3-0 van Real Madrid verloor, net voor. "We zijn op dit moment zaken aan het controleren", aldus een woordvoerder van ARJEL
.
(bron: NOS.nl)

Vandaag worden al de eerste resultaten verwacht. Ik ben erg benieuwd naar de afloop!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 8 Dec 2011 17:29:50    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Zelf vond ik het ook een heel vreemd verhaal met een naar luchtje. Gelukkig blijkt vandaag dat ook de Fransen het niet vertrouwen, want volgens de NOS:
Citaat:

De Franse toezichthouder van goksites (ARJEL) heeft een onderzoek aangekondigd naar de uitslag van de wedstrijd tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon. Dat meldt het persbureau AFP.

Lyon won in Kroatië met 7-1 en plaatste zich op basis van doelsaldo voor de volgende ronde van de Champions League.

De Fransen bleven Ajax, dat met 3-0 van Real Madrid verloor, net voor. "We zijn op dit moment zaken aan het controleren", aldus een woordvoerder van ARJEL
.
(bron: NOS.nl)

Vandaag worden al de eerste resultaten verwacht. Ik ben erg benieuwd naar de afloop!


Nou, de uitslag is bekend. Uiteraard hebben ze niets verdachts gevonden Smile Het grappige is dat ze hebben uitgezocht of er op 'n vreemde/opvallende manier gegokt is, dus ze hebben niet gekeken naar verdere mogelijke omkopingen. Overigens neemt een écht uitgebreid onderzoek meer tijd in beslag dan een middagje.
Maar goed, ik persoonlijk heb een UEFA/Frans onderzoek niet nodig om vast te stellen dat Lyon zowel Zagreb als de Portugese arbitrage heeft omgekocht. Als Ajax was doorgegaan was Lyon 25 miljoen euro misgelopen, dus ach, een paar tonnetjes voor Zagreb en de scheids kunnen er wel vanaf toch Smile Maar goed, toevalliger kan deze uitslag gewoon niet. En andere verdachte situaties in het voetbalverleden bevestigen alleen nog maar meer dat hier iets niet klopt en dat omkopingen voorkomen.
Misschien klink ik wel heel vastberaden maar je hoort tegenwoordig alsmaar meer omkoopschandalen op allerlei vlakken dus ja, ik ben zeker van m'n zaak Smile
Overigens ben ik geen Ajax-fan, dus dat is niet de reden dat ik dit even noem, ik ga eerder voor Vitesse. Op Europees niveau ben ik gewoon voor iedere Nederlandse club die meedoet aan de CL of EL.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.