Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Italië (Finale)
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Bakoe 2012
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 8 Dec 2011 12:58:46    Onderwerp: Italië (Finale) Reageren met citaat

Italië heeft deze week laten weten ook volgend jaar weer van de partij te zullen zijn. Zij waren éen van de laatste landen die nog niet hadden toegezegd, maar blijkbaar smaakt de tweede plaats van afgelopen seizoen naar meer! Het enige land dat zich ten opzichte van afgelopen seizoe tot op hedenn nog niet heeft aangemeld is -pikant genoeg- Azerbeidzjaanse buur Armenië.

Citaat:
De omroep RAI zal net als dit jaar via Sanremo (14-18 februari) de kandidaat voor het festival kiezen. Of dat net als in 2011 de winnaar van de nieuwkomerscategorie zal zijn, moet nog worden besloten. Sanremo wordt opnieuw gepresenteerd door Gianni Morandi. De definitieve opzet wordt later bekend.

RAI zal in ieder geval wel wijzigingen doorvoeren in de internationale uitzending zelf. Dit jaar werd als wijze van proef toegestaan dat de uitzending vanuit Italië met publiek en gasten werd bekeken en er voortdurend geschakeld werd tussen studio en Düsseldorf. Volgend jaar zal Italië te zien krijgen wat ieder ander land ook te zien krijgt. De (verplicht) uit te zenden halve finale zal te zien via Rai 4 of Rai 5, terwijl de finale te zien zal zijn op Rai 2 of Rai 3.

Aangezien Italië lid is van de Big 5 zal de finale net als in 2003 26 deelnemers kennen.

(bron: songfestivalweblog.nl)
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 8 Dec 2011 12:58:46    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2012 12:07:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Het San Remo festival heeft in ieder geval een kandidate voor Italië opgeleverd. Haar naam is Nina Zilli. Op het festival trad zij op met het nummer "Per Sempre", maar het is nog niet duidelijk of zij dit lied ook in Bakoe zal vertolken. Nina haalde de finale in de A-categorie, maar niet de superfinale.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PKDpkQXXq-c[/youtube]

Eens zien of dit ook de inzending wordt. Dat is dus nog niet zeker..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2012 22:37:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Op bepaalde momenten zingt ze hartstikke mooi, maar soms krijg ik er jeuk van.. Heel vreemd dat nummer en de zangeres xD Of ligt dat aan mij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brabo No.1
5points Member


Geregistreerd op: 07 Feb 2011
Berichten: 145

BerichtGeplaatst: 21 Feb 2012 17:03:29    Onderwerp: Reageren met citaat

De beoordeling van de inzending uit Italië geef ik later nog, want op dit moment is er nog geen zekerheid over of Nina Zilli echt dat ‘Per sempre’ zal gaan vertolken. (En het zou bovendien nog afwachten zijn hoe de drie-minuten-versie van het lied dan zou gaan klinken.)

Wat ik wel al graag wilde vertellen is dat ik bij dat Festival van San Remo in ieder geval een lied gehoord heb dat ik prachtig vond. Dat was het nummer ‘La Notte’ van Arisa. Ik zou jullie dat nummer ook zeker eens willen laten beluisteren, daarom plaats ik het hier nu ook:


‘La Notte’ - Arisa
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oEmT5X0aBms&feature=plcp&context=C3bc1d8cUDOEgsToPDskIxqkuQPav6S_DF0USv5u5B[/youtube]
_________________
||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord.
|
||
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 21 Feb 2012 23:22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

La notte. De nacht. Echt een prachtige inzending was dit geweest!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 22:29:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar.. Waarom hebben ze dát nummer dan niet gekozen? Klinkt als een winnaar! Very Happy
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2012 22:04:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag is bekend geworden dat Nina Zilli inderdaad met Per Sempre voor het Eurovisie Songfestival naar Bakoe zal afreizen (zie boven).

Hier de studioversie:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tHRjyysyB2E[/youtube]

7.3
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
festivalgirl
4points Member


Geregistreerd op: 22 Jan 2012
Berichten: 55
Woonplaats: apeldoorn

BerichtGeplaatst: 6 Mrt 2012 16:15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

gek hoe dat altijd gaat in italië, de nummer 7 mag gaan maar misschien niet met hetzelfde liedje Confused maar ok dacht eerst beetje saai maar gaandeweg is het toch wel een interessant lied: 7,7
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 6 Mrt 2012 20:44:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals Brabo No.1 al aangeeft eerder, blijft het toch een beetje koffiedik kijken zo lang er nog geen 3 minuten versie bekend is. Maar toch wil ik wel alvast een eerste mening geven. Het is geen slecht nummer, maar ik word ook niet enorm wild van blijdschap zoals bijvoorbeeld bij Spanje dit jaar.

Al met al hou ik het voorlopig op een 7.5

En het blijft eeuwig zonde dat ze La Notte niet hebben gekozen.. Confused
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brabo No.1
5points Member


Geregistreerd op: 07 Feb 2011
Berichten: 145

BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2012 16:49:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Yes!! Italië lijkt (geheel onverwachts) toch nog van gedachten veranderd te zijn. De zangeres Nina Zilli zal gewoon Italië vertegenwoordigen, maar er wordt toch gekozen voor een ander nummer van het album van deze vrouw. Ik ben hier blij om, want ik had erg mijn twijfels over de kansen van het lied 'Per sempre'.
_________________
||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord.
|
||
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Bakoe 2012 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.