Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Finale
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Eurovisie Songfestival 2012
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2012 23:19:15    Onderwerp: Finale Reageren met citaat

De finale van het Eurovisie Songfestival vindt plaats op zaterdag 26 mei.

Al zeker van de finale zijn: Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Azerbeidzjan.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 19 Feb 2012 23:19:15    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2012 12:37:12    Onderwerp: Reageren met citaat

De startposities:

1. Verenigd Koninkrijk
9. Frankrijk
10. Italië
13. Azerbeidzjan
19. Spanje
20. Duitsland
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roel
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2012 21:48:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Finale 2012: mijn top 10

12 points- Duitsland
10 points- Azerbaidjan
8 points- Albanië

Portugal
Frankrijk
Slovenië
Moldavië
Estland
Ijsland
Slowakije
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2012 22:02:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik mag in ieder geval vaststellen, dat de finalisten ook alle zes finalewaardig zijn dit jaar. Ja, zij verdienen allen applaus! Wat een onmogelijke taak om hier een top 6 van te maken, maar mijn gevoel zet momenteel toch Duitsland op de eerste plek, al zijn de verschillen heel erg klein dus hangt alles af van de performance op 26 mei..

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MxA6TWLttZo[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2012 11:59:29    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Ik mag in ieder geval vaststellen, dat de finalisten ook alle zes finalewaardig zijn dit jaar. Ja, zij verdienen allen applaus! Wat een onmogelijke taak om hier een top 6 van te maken, maar mijn gevoel zet momenteel toch Duitsland op de eerste plek, al zijn de verschillen heel erg klein dus hangt alles af van de performance op 26 mei..


Zeker! Alle 6 zijn finalewaardige nummers. Allemaal minstens een 8+ Smile
Ik vind de verschillen ook klein, maar heb zelf ook een lichte voorkeur voor Duitsland.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 9 Apr 2012 15:58:54    Onderwerp: Reageren met citaat

..Erg dicht bij elkaar dus zoals vandaag maar weer eens blijkt. Want mijn voorlopige PERSOONLIJKE lijstje is af! Dus nog geen prognose, maar mijn eigen individuele smaak. Zo laat ik het voorlopig tot de live uitvoeringen:

1. IJsland
2. Spanje
3. Noorwegen
4. Duitsland
5. Nederland
6. Frankrijk
7. Zwitserland
8. Finland
9. Italië
10. Denemarken

11. Azerbeidzjan
12. Zweden
13. Hongarije
14. Verenigd Koninkrijk
15. Malta
16. Moldavië
17. Israël
18. Letland
19. Rusland
20. Griekenland
21. Ierland
22. Servië
23. Wit-Rusland
24. Oekraïne
25. België
26. Slovenië
27. Kroatië
28. Cyprus
29. VJR Macedonië
30. Bulgarije
31. Roemenië
32. Albanië
33. Bosnië-Herzegovina
34. Portugal
35. Estland
36. Litouwen
37. Georgië
38. Turkije
39. Oostenrijk
40. Slowakije
41. San Marino
42. Montenegro


Meest opvallend is Nederland, die voor het eerst sinds 2003 in mijn top 10 staat. Dat zegt nogmaals niets over mijn aanstaande prognose, maar ik ben in ieder geval erg blij dat ik zelf achter de inzending kan staan. Ik ben heel benieuwd naar de uiteindelijke aankleding en perfomance van Joan!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026


Laatst aangepast door djSharkeY op 9 Apr 2012 17:53:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 9 Apr 2012 16:34:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik me niet vergis staat er 2 keer Oekraine in Razz op nummer 27 en 24 Razz Mijn lijstje komt binnenkort, en is volgens mij erg verschillend Razz We zullen zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 9 Apr 2012 17:54:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Danonovic schreef:
Als ik me niet vergis staat er 2 keer Oekraine in Razz op nummer 27 en 24 Razz Mijn lijstje komt binnenkort, en is volgens mij erg verschillend Razz We zullen zien


Er zijn nog mensen die opletten, dank! Cool En Kroatië ontbrak dus..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2012 11:41:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanochtend heb ik een rondje 'langs de velden' van de bookmakers gemaakt. Veel verrassingen zie ik eigenlijk niet en inderdaad is Zweden de te kloppen favoriet en steekt ver boven alle andere inzendingen uit. Maar uiteraard ligt de concurrentie op de loer, met name Rusland, Denemarken, Spanje, Servië en het Verenigd Koninkrijk worden veelal genoemd als grootste concurrenten. Maar ook Duitsland en IJsland doen het niet slecht!

De meningen over Nederland zijn echt hopeloos verdeeld. Waar wij allemaal bang voor zijn, komt eigenlijk ook tot uitdrukking in de polls. De meeste polls verwachten Nederland niet terug te zien in de finale, misschien ook aangemoedigd door de loting en ook de traditie dat Nederland het gewoon niet redt de laatste jaren. Maar bij polls waar de veronderstelling wordt gemaakt dat Joan wel de finale haalt doet ze het ineens opvallend goed.

Nee, de polls hebben mij ook niet gerust kunnen stellen helaas. Het wordt gewoon een ongewoon spannende avond op 24 mei als je het mij vraagt. Overigens -en dat vond ik ook opvallend- verwachten de bookmakers dat Nederland het vooral van de jury moet hebben en ik vraag me sterk af of men daar ook gelijk in heeft...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 21 Apr 2012 21:30:27    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
De meningen over Nederland zijn echt hopeloos verdeeld. Waar wij allemaal bang voor zijn, komt eigenlijk ook tot uitdrukking in de polls. De meeste polls verwachten Nederland niet terug te zien in de finale, misschien ook aangemoedigd door de loting en ook de traditie dat Nederland het gewoon niet redt de laatste jaren. Maar bij polls waar de veronderstelling wordt gemaakt dat Joan wel de finale haalt doet ze het ineens opvallend goed.

Nee, de polls hebben mij ook niet gerust kunnen stellen helaas. Het wordt gewoon een ongewoon spannende avond op 24 mei als je het mij vraagt. Overigens -en dat vond ik ook opvallend- verwachten de bookmakers dat Nederland het vooral van de jury moet hebben en ik vraag me sterk af of men daar ook gelijk in heeft...


Aiii, dat klinkt allemaal niet positief...!

Het valt me wel op dat Joan het in polls beter doen dat voorgaande Nederlandse inzendingen, maar idd niet zo goed als we allemaal hopen... Denk ook zeker dat het imago dat we hebben meespeelt... Zo van: ''Oh Nederland, daar luisteren we bij voorbaat niet naar want ze hebben veel slechte muziek gestuurd.'' Anderzijds zijn de positieve berichten wel overweldigend op fora, youtube en ook van buitenlandse kranten e.d, maar al deze positiviteit is idd niet echt duidelijk terug te zien in alle polls.

Verder vind ik het natuurlijk wel heel interessant dat heel Nederland inmiddels houdt van You and Me... Dat gebeurde denk ik voor het laatst in 1998 ofzo.. en misschien in 2005 ook... Het zegt wel wat als zovelen het leuk vinden... Helaas komt de klap dan straks wel hard aan wanneer blijkt dat Nederland niet in de envelop zit...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Eurovisie Songfestival 2012 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.