Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Turkije (Semi 2)

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Bakoe 2012
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 20:18:16    Onderwerp: Turkije (Semi 2) Reageren met citaat

Moeten we overheen kunnen dit jaar lijkt me.. Cool

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aG41-3VJuJw[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 22 Feb 2012 20:18:16    Onderwerp:

Terug naar boven
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 15:11:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Schrecklich Shocked Hier moeten we zeker overheen komen! Ik geef voor nu een 5.4. Ik dacht dat we bang moesten zijn voor Turkije.. maar met dit nummer gaan ze het waarschijnlijk niet redden. Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen bang voor Noorwegen. voor de rest vind ik de kwaliteit van de liedjes in de 2e halve finale beneden niveau eigenlijk..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 18:45:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, nee dit vind ik geen goed nummer. Een 5.0. Wel jammer, dit is wel een paar niveautjes lager vergeleken met de Turkse nummers van de afgelopen jaren. Shocked

Natuurlijk wel treurig dat hier de 10 of 12 Nederlandse televoting-punten naartoe gaan. En dus minstens 7 totaalpunten. (Tenzij Nederlanders zonder Turkse roots ongekend massaal gaan stemmen natuurlijk). Very Happy

En de vraag of Nederland hier overheen gaat... Wellicht! Zondag weten we of ons nummer beter is, maar de fragmenten doen vermoeden dat ze allemaal wel sterker zijn dan dit. Dus qua kwaliteit verwacht ik wel dat we hier overheen moeten kunnen gaan. Smile

Of we er qua resultaat ook overheen gaan is de vraag, als ons nummer helemaal fantastisch is absoluut, als het ''gewoon goed'' is dan is het al wat onzekerder. Het is wel een heel goede test om te zien of het nieuwe jury/televoting-systeem een beetje werkt. Als Nederland niet doorgaat met een prima nummer, en Turkije wel met dit slechte nummer, dan weten we hoe laat het is Smile Rolling Eyes

In ieder geval alvast gefeliciteerd met minimaal 7 punten! Altijd een lekker beginnetje natuurlijk Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 20:25:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij lange na niet mijn favoriete liedje, maar het is zeker ook geen slecht lied. Het klinkt lekker vrolijk. Ze moeten alleen de "zang' wat beter krijgen en dat dansje van die kerel aanpassen. Maar vooral als je het luisterd zonder naar het beeld te kijken is het niet eens zo slecht. Ik geef het een 6.5 denk ik.

Denk dan ook dat dit lied best wel een goede kans maakt om door te gaan. Hij is anders dan de andere liedjes en valt daardoor op. Daarnaast is er gewoon een ontzettend goede markt voor dit soort muziek. Het hoefd misschien niet teveel punten te verwachten van de jury, maar kan het wel eens goed doen bij de televoters.
_________________
Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 22:30:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Tsja, ik zie toch wel de charme van dit soort nummers als ik eerlijk ben. Maar die zang kan inderdaad beter, Sorcha!

7.0
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
festivalgirl
4points Member


Geregistreerd op: 22 Jan 2012
Berichten: 55
Woonplaats: apeldoorn

BerichtGeplaatst: 24 Feb 2012 10:51:40    Onderwerp: Reageren met citaat

niet mooi gezongen en voor dit soort liedjes niet pakkend genoeg..........het is zo slecht dat het inderdaad wel charme heeft..........een 4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 16:14:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou goed. Voor de moeite een 5.5 ...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Bakoe 2012 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.