Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Zweden (Semi 2)
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Bakoe 2012
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2012 23:58:54    Onderwerp: Zweden (Semi 2) Reageren met citaat

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PsTcfVBwXco[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026


Laatst aangepast door djSharkeY op 11 Mrt 2012 20:43:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 10 Mrt 2012 23:58:54    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2012 01:51:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Lekker maar standaard dance nummer. De aparte act en sterke stem maken het een stuk bijzonderder. Na 1 keer horen was ik niet zwaar enthousiast maar vergeleken met de meeste andere liedjes in Semi 2 is dit zeker een goede inzending. 8
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2012 20:30:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Wát een stem! Heerlijk nummer! Zeker een van m'n persoonlijke favorieten!! 9.7
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2012 20:45:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja.. Beetje Tiësto enzo. Erg 2000 dit. Mr. Green

7.9
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Brabo No.1
5points Member


Geregistreerd op: 07 Feb 2011
Berichten: 145

BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2012 19:59:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb eigenlijk echt niets aan te merken op dit nummer. De artiest is gewoon goed en de performance is erg sterk. Ik geef deze inzending een 8,0.
_________________
||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord.
|
||
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2012 12:41:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch wel goed gevonden al met al. Ben erg benieuwd hoe deze act wordt uitgevoerd in Bakoe! Voorlopig een 8.5
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
festivalgirl
4points Member


Geregistreerd op: 22 Jan 2012
Berichten: 55
Woonplaats: apeldoorn

BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2012 12:38:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad erg 2000 maar niet vaak gehoord op het songfestival. klinkt verder wel krachtig en hou zelf wel van dit genre: 8,1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 18:59:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Zweden is een kanshebber, zowel op Nederlandse als buitenlandse sites en nieuwszenders zegt men dit... Het nummer is écht typisch Nederlands, kijkend naar al die Nederlandse DJ's die wereldwijd records verbreken... DJSharkey zei ook al dat dit wel erg Tiesto is... En zo denken velen er dus over...

Ongelofelijk zonde dus dat Nederland, sinds ca. 2005, nooit eens de moeite heeft genomen zoiets als dit in te zenden... Veel Nederlandse ESF-fans zeggen dit al jaren en Nederland heeft zoveel jaren de tijd gehad! En nu, 2012, doet Zweden het... Tja... Bedankt NOS en TROS voor het gebrek aan inzicht al die jaren...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2012 09:40:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat Zweden tot favoriet wordt gebombardeerd is op zich niet verrassend. Die rol hebben de Zweden wel vaker gehad in het verleden, maar het leverde niet altijd de winst op. Tiësto spreekt natuurlijk tot de verbeelding, al vraag ik me af of dit werkt op een songfestival. Het verleden leert namelijk dat Europa doorgaans uiteindelijk toch een echt liedje kiest als winnaar. Dat past niet helemaal bij Zweden dit jaar. Concluderend stel ik vast dat Zweden inderdaad een kanshebber is, maar zeker niet de enige. Ik verwijt Nederland niet dat we zelf nooit iets van Tiësto hebben gestuurd. Eerder het gebrek aan het sturen van echte liedjes. Iets wat dit jaar in ieder geval doorbroken lijkt te zijn.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2012 11:34:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Verwijten is ook wel een groot woord, maar als je als land groot bent in het maken van bepaalde muziek, dan is het toch minstens vreemd dat je het nooit eens ingezonden hebt. Niet dat het dan gegarandeerd winst is, maar dan heb je het in ieder geval gedaan. Juist op een ESF mag je best weleens voor de dag komen met iets waar de hele wereld je van kent.

Wat betreft Zweden.. zij sturen regelmatig typisch Zweedse muziek.. Of Griekenland.. élk jaar hetzelfde Griekse riedeltje.. mensen verwachten dit ook van ze.. En beide landen scoren er vaak mee, Griekenland zelfs onafgebroken. Gelukkig stuurt Nederland niet elk jaar hetzelfde, maar dat Nederland niet één keer een Nederlands exportproduct heeft gestuurd is een gebrek aan inzicht geweest. Met name in de 'slechte' periode 2000-2010 toen juist dit genre immens populair was.

Ben het natuurlijk wel eens wat betreft het gebrek aan sturen van echte liedjes. Ben dus ook zeker niet jaloers op Zweden, ik vind Joan vele malen beter, maar daar gaat m'n punt ook niet zozeer over Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Bakoe 2012 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.