Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


België (Semi 1)

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Eurovisie Songfestival 2013
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 17 Nov 2012 13:27:18    Onderwerp: België (Semi 1) Reageren met citaat

Citaat:
België stuurt Voice-winnaar Roberto Bellarosa naar Malmö

Na Nederland heeft ook België de kandidaat voor het Eurovisie Songfestival gekozen. De Belgen, dit jaar met de RTBF als verantwoordelijke, sturen The Voice-winnaar Roberto Bellarosa naar Malmö.

De 17-jarige bracht twee maanden terug zijn nieuwe album uit, maar het nummer voor Malmö zal daar mogelijk niet op te vinden zijn. Zeer waarschijnlijk zal het tv-publiek het nummer mogen kiezen. Meer details zal de omroep op 20 november naar buiten brengen.

Bellarosa won in april de Waalse versie van het programma met 57% van de stemmen. Hij tekende daarna een contract bij Sony, gaf diverse concerten en bracht zijn debuutalbum Ma Voie uit. (bron: RTBF)

Tijdens de nationonale finale op zondag 16 december zal Bellarosa een aantal liedjes zingen waarna het publiek de keuze maakt welk lied Roberto België zal vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2013. Dat gebeurt zeer waarschijnlijk via een radioprogramma op VivaCité en niet zoals RTBF eerst meldde via een speciaal tv-programma.

(bron: eurovisiesongfestivalweblog.nl)

Eén van de hits van Roberto Bellarosa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-JNg9FjCSwM[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026


Laatst aangepast door djSharkeY op 3 Feb 2013 00:53:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 17 Nov 2012 13:27:18    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 16 Dec 2012 16:40:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Roberto Bellarosa zal België vertegenwoordigen met het nummer 'Love Kills'. Het heeft nog niets van de allure van Tom Dice zo te zien..

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XqgFla6N0E0[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 17 Dec 2012 01:29:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Vond het best veelbelovend in het begin. Maar er kwam niet zo veel.
Het is meer een demo of zo. Het mag weleens even flink aangekleed worden.

Oekraïne kan een slecht nummer vaak prachtig inpakken, dat heeft België ook nodig, en dan kan het misschien een beetje meevallen.

Ik vind het Engels ook niks... Duidelijk te horen dat Wallonië mag kiezen dit keer... ''unbelievebuhllll'' en zo. Het is op zich wel verstaanbaar, dat scheelt weer. Vind zijn gezang richting het eind ook niet zo best.

Mja, dus niet echt slecht, zal zeker niet weglopen, maar vind deze versie toch te saai voor een goed eindresultaat. Weer een beetje een gemiste kans lijkt het. Denk wel dat het iets beter kan scoren dan België 2011 en 2012.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brabo No.1
5points Member


Geregistreerd op: 07 Feb 2011
Berichten: 145

BerichtGeplaatst: 17 Dec 2012 23:13:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen goede inzending dit! De vorige keer dat de RTBF in België verantwoordelijk was voor de selectie van een songfestivalinzending werd het afstotelijke ‘With love baby’. Wat was me dat verschrikkelijk! Ik ging er dus alvast dat de inzending voor 2013 in elk geval een grote vooruitgang zou worden in vergelijking met dit lied uit 2011.
Maar de inzending die nu gekozen is, spreekt mij helaas niet aan. Het is niet mooi gezongen. En er zijn ook zinnen die ik helaas niet verstaan kan. Ik heb er ook weinig geloof in dat dit een flitsend, mooi optreden zal gaan opleveren op het songfestival.
_________________
||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord.
|
||
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
songcontest
3points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 11 Jan 2013 12:09:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je van nasaal gezongen houdt is dit echt een prachtig nummer! Het klinkt een beetje alsof hij, zoals vroeger, met zijn hoofdtelefoon op met een iets te langzaam lopend cassettebandje aan het meezingen is. Slecht voor de buren, nog slechter voor het resultaat.

Bij zijn uithalen (Tooooooooonaaaaaiiiiiiiiit) gaat het pas echt door merg en been! Nog ff zanglessen nemen Roberto.

Ik pleit voor een algeheel verbod van the Voice winnaars en deelnemers op het songfestival!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 22:53:39    Onderwerp: Reageren met citaat

eerst ff inhaken op hierboven Smile

Couldn't agree less! De winnaars uit onze voice hebben stuk voor stuk een geniaal eigen geluid! Zolang ze een goed nummer hebben, heb ik er absoluut niets op tegen dat zij (of een andere deelnemer aan welke talentenjacht dan ook) ook deelnemen aan het eurovisie songfestival. Wat lijkt het me gaaf om Floortje of Leona op het songfestival te zien!
En natuurlijk zijn er wel mindere zangers en zangeressen in die talentenjachten,, maar er kan er gelukkig maar 1 naar het songfestival, dus dan kiezen we gewoon de beste Very Happy


Maar nu ff over het nummer:
Het is algemeen bekend dat Engelsen geen Frans kunnen, maar andersom bakken de franstaligen ook niet veel van Engels. Dit laat Roberto maar al te graag horen. Matig nummer dit, word hier zeker geen fan van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 6 Feb 2013 09:20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ik me dan wel eens afvraag.. Zouden mensen die artiesten en songs selecteren nu zelf ook niet in de gaten hebben dat ze niet op de goede weg zitten? Nee, dit is echt slecht. Ik ga het nummer niet eens helemaal draaien.
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 6 Feb 2013 13:25:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Belgie heeft soms een beetje hetzelfde probleem als Nederland eigenlijk... Namelijk betere liedjes voor het Junior ESF dan voor het normale ESF.
Deze bijvoorbeeld:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RS-6jblojr8[/youtube]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Eurovisie Songfestival 2013 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.