Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Zwitserland (Semi 2)

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Eurovisie Songfestival 2013
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 17 Nov 2012 13:36:02    Onderwerp: Zwitserland (Semi 2) Reageren met citaat

Citaat:
Zwitserse finale zonder Gordon en Lys Assia

Alle liedjes voor de Zwitserse finale van 15 december a.s. zijn bekend. De vier kandidaten uit de internetstemming werden vanochtend bekend gemaakt. De groep van Gordon, LA The Voices, en songfestivalveteraan Lys Assia behoren niet tot de gelukkigen. De vier geselecteerden zijn:
* Anthony Bighead – Do The Monkey
* Heilsarmee – You and me
* Jesse Ritch – Forever & a day
* Melissa – The point of no return

De overige kandidaten van de Frans- en Italiaanstalige omroepen:
* Caroussel – J’avais Rendez-vous
* Nicolas Fraissinet – Lève Toi
* Nill Klemm – On My Way
* Chiara Dubey – Bella sera
* Ally – Catch me

Alle negen liedjes zijn HIER te zien en te beluisteren.

(bron: songfestivalweblog.nl)
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026


Laatst aangepast door djSharkeY op 3 Feb 2013 00:52:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 17 Nov 2012 13:36:02    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 15 Dec 2012 22:58:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Zwitserland stuurt een delegatie van hun Leger Des Heils naar Malmö met de titel "You & Me". Ik ga heel diep nadenken of ik dit nu wel of niet leuk vindt. Dat folkachtige refreintje is leuk, maar aan de andere kant ook goedkoop en het verveelt al snel.. Maar oordeel zelf:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oAjjH3GdsQ4[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 17 Dec 2012 01:41:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ik vind het refrein wel mooi. Geen slechte inzending, maar ook geen topper. Het klinkt hier en daar een beetje zwakjes, maar het breekt net niet.

Mja ik weet het eigenlijk niet. Vond het na de eerste keer luisteren zeker niet stom. Maar een wauw effect had het ook niet. Dat het de Heilsoldaten zijn, is wel een soort gimmick natuurlijk, dat maakt het iets interessanter. Mag je op het ESF trouwens wel een religie uitdragen?

De act is ok, maar waarom heeft iedereen een uniform aan behalve de zangeres? Het is alsof ze gewoon haar dagelijkse kleding aan heeft. Dit was toch niet de repetitie?

Tja, best een heel aardige inzending. Maar hoor geen winnaar hehe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 17 Dec 2012 22:18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien toch geen Heilsarmee?

Citaat:
Deelname Heilsarmee onzeker

Het nummer You and Me van Heilsarmee zal mogelijk toch niet de Zwitserse inzending worden. Volgens de omroep SRF, dat de selectie organiseerde, heeft de EBU laten weten dat de naam Heilsarmee niet is toegestaan en ook de uniformen die de groep zaterdag droeg zijn verboden in Malmö. Met het nummer zelf is niks aan de hand zo liet de omroep weten.

Het Zwitserse Leger des Heils zal morgen besluiten of het onder de nieuwe voorwaarden alsnog naar het songfestival afreist. Indien er een positief antwoord komt, zal de Referentiegroep in januari besluiten of de nieuwe opzet afdoende is om deel te nemen. Als het antwoord negatief is, zal naar alle waarschijnlijkheid de nummer 2, de groep Carrousel, naar Malmö gaan. (bron: SRF/songfestivalweblog)

_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 23:02:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop maar dat dit naar Malmö gaat! Dit nummer staat al een tijdje in mijn Spotify playlist. Echt een lekker nummer om te luisteren! Hup Zwitserland! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 24 Jan 2013 19:54:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Danonovic schreef:
Ik hoop maar dat dit naar Malmö gaat! Dit nummer staat al een tijdje in mijn Spotify playlist. Echt een lekker nummer om te luisteren! Hup Zwitserland! Very Happy


Het zou nog wel eens goed kunnen aflopen, Danonovic! Wink

Een update over Zwitserland:

Citaat:
Heilsarmee onder andere naam naar Malmö

Het Zwitserse Leger des Heils (Heilsarmee) gaat naar Malmö, maar zal optreden onder een andere naam. Ook de officiële uniformen zullen niet op het podium worden gedragen. Daarmee voldoet de inzending aan de eisen van de EBU en staat niets een deelname van het Leger des Heils meer in de weg.

In december won de groep de nationale finale met het nummer You and Me, maar niet veel later trok de EBU aan de bel. De naam Heilsarmee mocht niet en ook de uniforms mochten niet worden gedragen. Aan die eisen zal de groep voldoen, zo meldt een woordvoerder vandaag. Onder welke naam de groep nu afreist is echter nog niet bekend. “We hebben nog zes namen over en daaronder hebben we wel een favoriet, maar de keus is nog niet definitief.” Ook over de kleding is nog geen duidelijkheid. “We gaan wel in uniform, maar niet in het officiële Leger des Heils-uniform. We hebben nog een aantal opties open.” Half februari zal de groep het nieuwe plan aan de EBU voorleggen. “Meer compromissen zullen we niet sluiten. Als ze dan ook niet akkoord gaan moeten ze ons maar diskwalificeren.”

(bron: Songfestivalweblog.nl)
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Eurovisie Songfestival 2013 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.