Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


24 April Eurovision in Concert

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 10 Apr 2010 15:11:02    Onderwerp: 24 April Eurovision in Concert Reageren met citaat

Nieuws van http://eurovisieplatform.hyves.nl/ :

Citaat:
Hallo Platformers!
Graag wijzig ik jullie nog even op het volgende..

Kanshebbers Eurovisie Songfestival treden op in Lexion Venue in Westzaan
Minstens 18 landen zingen songfestivallied op Eurovision in Concert 2010

Op zaterdag 24 april 2010 zal de tweede editie plaatsvinden van Eurovision in Concert. Minstens 18 van de 39 deelnemende landen aan het 55e Eurovisie Songfestival in Oslo zullen hun lied ten gehore brengen in de Lexion Venue in Westzaan. Onder de deelnemers enkele favorieten voor de eindzege zoals Harel Skaat uit Israël, Tom Dice uit België en de internationaal bekende band MaNga die voor Turkije uitkomt. Uiteraard is ook onze Nederlandse Sieneke van de partij die haar nummer 1-hit Ik ben verliefd (sha-la-lie) zal zingen.

De organisatie is nog in onderhandeling met enkele landen, maar zeker is dat de volgende 18 landen hun songfestivalbijdrage zullen zingen: Polen, Oekraïne, Litouwen, Georgië, Zwitserland, Letland, Servië, Albanië, Cyprus, Finland, Malta, Portugal, Slovenië, Bulgarije, Turkije, Israël en Nederland.

De presentatie van het concert is in handen van Marga Bult en Cornald Maas. Na het concert dat om 21.00 uur begint, is er een afterparty met een internationale Eurovisie DJ. Kaarten voor het concert à
€ 25,00 zijn te koop via www.ticketpoint.nl
De middag voorafgaand aan het concert zullen de artiesten het Zaans Museum en de Zaanse Schans bezoeken. Meer informatie over het concert is te vinden op de website: www.eurovisioninconcert.web-log.nl


Eurovision in Concert 2010 wordt georganiseerd door esctoday.com, OGAE Nederland, Songfestival.web-log.nl, Bea Records en Café De Landman. Het evenement wordt mede mogelijk gemaakt door Inntel Hotels Amsterdam Zaandam, Zaanstreek.nl en de Zaanse Schans. Pers kan zich t/m 20 april aanmelden via Pers-EIC2010@live.nl

_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 10 Apr 2010 15:11:02    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 17:28:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Marga Bult over het Eurovision in Concert...

http://www.shownieuws.tv/web/show/id=186466/langid=43/contentid=170645
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 18:20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had er trouwens graag bij willen zijn! Helaas heb ik vanavond andere verplichtingen... Ik ben benieuwd naar alle reacties!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 17:46:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn er nog mensen die naar Eurovision in Concert zijn geweest?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TeIvTD7dxH4&feature=player_embedded#![/youtube]
Sieneke heeft zo te zien een leuk optreden weggegeven tijdens het Eurovision in Concert... Very Happy
Ze zong vele Eurovisie- hits in het Nederlands hehe.. zo grappig! Voor haar leeftijd komt ze trouwens erg zelfverzekerd over! Wel knap!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gerard_lalalalalala
1point Member


Geregistreerd op: 26 Apr 2010
Berichten: 1
Woonplaats: Best

BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 18:55:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond het optreden van Sieneke best goed, over het algemeeen werd er goed gezongen. Jammer dat oa Finland niet live zong! 't lijkt mij juist een kans om live te oefenen voor zo'n publiek...

Die Bulgaar scoorde mijns inziens weinig sympathie met zijn "ik-ben-zóóóó-lekker" imago.

Beetje jammer dat het feest in zo'n armoedige tent werd gehouden! De wijn die ze schonken kan ik leveren tegen een consumentenprijs van 2,50, dus lekker schraal!

Mijn favorieten: België en Litouwen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 19:24:27    Onderwerp: Reageren met citaat

gerard_lalalalalala schreef:
Ik vond het optreden van Sieneke best goed, over het algemeeen werd er goed gezongen. Jammer dat oa Finland niet live zong! 't lijkt mij juist een kans om live te oefenen voor zo'n publiek...

Die Bulgaar scoorde mijns inziens weinig sympathie met zijn "ik-ben-zóóóó-lekker" imago.

Beetje jammer dat het feest in zo'n armoedige tent werd gehouden! De wijn die ze schonken kan ik leveren tegen een consumentenprijs van 2,50, dus lekker schraal!

Mijn favorieten: België en Litouwen!


Hey Gerard! Welkom op het forum.. Hopelijk heb je het naar je zin hier! Very Happy

Hmm.. Litouwen en België.. Dat is dan wel weer een beetje verrassend..

Zong iedereen van de band of waren er ook artiesten die live zongen?
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.