Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


WK Voetbal 2010
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 10 Apr 2010 19:43:14    Onderwerp: WK Voetbal 2010 Reageren met citaat



Oranje speelt deze zomer in Zuid Afrika! Feest! Ik heb er enorm veel zin in. Gaat Nederland voor goud??
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 10 Apr 2010 19:43:14    Onderwerp:

Terug naar boven
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 16:40:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Normaal gesproken kan voetbal me echt gestolen worden. Tijdens het WK kijk ik alleen heel af en toe. Oh en natuurlijk maken we gebruik van de situatie om legaal over straat te gaan als sinaasappel.

Maar ik denk toch niet dat we het gaan redden. Waarschijnlijk gaan de echte voetbalfans niet leuk vinden dat ik het zeg, maar die Nederlanders zijn veels te verwaand. Ze lopen te gauw naast hun schoenen. Als het even goed gaat, hebben ze het WK al binnen. Dus ik heb er geen vertrouwen in. Embarassed Embarassed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 17:15:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
Maar ik denk toch niet dat we het gaan redden. Waarschijnlijk gaan de echte voetbalfans niet leuk vinden dat ik het zeg, maar die Nederlanders zijn veels te verwaand. Ze lopen te gauw naast hun schoenen. Als het even goed gaat, hebben ze het WK al binnen. Dus ik heb er geen vertrouwen in. Embarassed Embarassed


Dat hoor ik zo vaak.. dat Nederlanders te verwaand zijn op voetbal gebied... Ik vind dat wel meevallen.
Kijk eens naar o.a. Italië, Portugal, Turkije.. dat zijn pas de echte arrogante, verwaande voetbalnaties.. ultra-nationalistisch bijna.
Daar worden voetballers ook als Goden gezien, hier in Nederland zijn mensen al gauw klaar met voetballers als ze zich te arrogant opstellen of slecht scoren.
In Nederland moet je met de voetjes op de grond blijven. Vind het dus allemaal wel meevallen.
Nederland staat overigens al een hele tijd torenhoog in de wereldranking.. Een beetje zelfvertrouwen is dan dus best wel op z'n plaats
Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 20:35:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad. En verwaander dan de Portugese ploeg in echt onmogelijk hoor! Shame on you

Ik heb wel een goed gevoel over dit WK. Mocht Sieneke nu ook nog de finale halen, dan heb je best kans dat de Nederlandse supporters regelmatig het Sha La Lie zullen aanheffen op de tribunes. DÁT lijkt me pas gaaf!

Applause Boo hoo! Dancing
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 19:35:43    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:

Ik heb wel een goed gevoel over dit WK. Mocht Sieneke nu ook nog de finale halen, dan heb je best kans dat de Nederlandse supporters regelmatig het Sha La Lie zullen aanheffen op de tribunes. DÁT lijkt me pas gaaf!

Applause Boo hoo! Dancing


Je wil niet weten hoe graag ik dat allemaal wil....... Ohhh ik ga al bijna juichen bij de gedachte hehe.... Very Happy

Ik vind trouwens het volkslied van Zuid-Afrika ontzettend mooi! Vooral tussen 1:03 en 1:25 Smile
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qXKur2FAN7g[/youtube]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 5 Jun 2010 01:08:48    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:

Ik heb wel een goed gevoel over dit WK. Mocht Sieneke nu ook nog de finale halen, dan heb je best kans dat de Nederlandse supporters regelmatig het Sha La Lie zullen aanheffen op de tribunes. DÁT lijkt me pas gaaf!

Applause Boo hoo! Dancing


hahaha.... ik heb het idee dat het shalalie niet al te vaak voorbij zal komen...

Ik heb iig zin in het wk..... hopelijk komen we de eerste ronde door.... (is ook leuk voor de middenstand Cool en al die mensen die hun straat aan het oranje kleuren zijn)
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 5 Jun 2010 15:15:59    Onderwerp: Reageren met citaat

De meeste Nederlanders zullen Sha La Lie snel willen vergeten inderdaad, Sevein. Zojuist Nederland-Hongarije gekeken. Laten we hopen, bidden en duimen dat de blessure van Robben meevalt. Dat zou echt een enorme domper zijn op de voorpret.

Ik vond ons elftal in de eerste helft vrij zwakjes. De snelheid was te traag en Van Der Vaart was niet echt in vorm, maar in de tweede helft liep alles weer. Uiteindelijk 6-1, een mooi resultaat!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2010 10:18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

En.... als het goed is.... valt de blessure van Robben mee.....

kortom... de oranje gekte begint toe te nemen..... hopelijk beetje mooi weer volgende week.... bevordert het tv kijken Cool
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2010 14:37:51    Onderwerp: Reageren met citaat

De oranjekoorts neemt zeker toe. Ik woon in een volkse wijk hier in Arnhem en op mijn weg naar de dokter vanochtend, zag ik vele straten totaal oranje versierd met daarbij prachtig rood-wit-blauwe vlaggen. Het is duidelijk weer bijna zover! Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2010 15:27:45    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
De oranjekoorts neemt zeker toe. Ik woon in een volkse wijk hier in Arnhem en op mijn weg naar de dokter vanochtend, zag ik vele straten totaal oranje versierd met daarbij prachtig rood-wit-blauwe vlaggen. Het is duidelijk weer bijna zover! Cool


Geweldig Smile Heb jij ook al oranjekoorts?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.