Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


WK Voetbal 2010
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2010 16:28:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Whaha! goed idee Mr. Green
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 17 Jun 2010 16:28:13    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 19 Jun 2010 23:56:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja.. Het was weer geen schoonheidsvoetbal, maar er zijn weer 3 punten binnen! Very Happy Die Japanners waren anders best taai...

Het lijkt wel of de Duitse geest in het Nederlandse elftal is gevaren: Vreselijk voetbal, maar wél alles winnen (en die Duitsers hebben onze voetbalgeest overgenomen??). Ach, als we daarmee wereldkampioen worden hoor je mij niet klagen hoor! Wink

Leuk trouwens hoe Van Bommel daar in de Duitse krant Bild vanavond de Duitse lezers fijntjes aan (vetgedrukte gedeelte) herinnert. Ik moest er erg om lachen toen ik het las:

Citaat:
NACH SIEG IM ACHTELFINALE
Holland jubelt über JAPANneman


Was für ein Käse-Kick! 1:0 gegen Japan. Holland steht nach dem zweiten Sieg im zweiten Spiel im Achtelfinale. Dank eines Dusel-Treffers.
JAPANnemann Kawashima!

53. Minute: Verunglückte Kopfball-Abwehr von Marcus Tulio in den Fuß von Robin van Persie. Der legt ab, Wesley Sneijder hält aus 18 Metern drauf. Dann der große Auftritt von Eiji Kawashima: Japans Torhüter fliegt in die rechte Ecke. Aber statt den Ball wegzufausten, lässt er ihn von den Händen in den eigenen Kasten abklatschen. Ein halbes Eigentor ...

Torschütze Sneijder: „Ich habe den Ball gut getroffen. Aber er ist mit Glück reingegangen.“

Holland ohne Arjen Robben (nach Muskelfaserriss noch geschont) – und ohne Ideen. Wurde erst kurz vor Schluss besser mit der zweiten Offensiv-Garnitur. Der eingewechselte Ibrahim Afellay scheiterte freistehend zweimal an Kawashima (85./88.). Glück für Oranje, als Shinji Okazaki in der Nachspielzeit aus sieben Metern knapp übers Tor ballerte.

Holland quält sich durch die Vorrunde. Rafael van der Vaart verspricht: „Wir brauchen diesmal etwas Zeit, um ins Spiel zu kommen. Aber ich habe das Gefühl, dass wir besser werden.“ Mark van Bommel: „Schöner Fußball gewinnt nicht immer. Das haben wir ja bei den Deutschen gesehen.“
Und das haben die Holländer bei der EM 2008 selbst erlebt, als sie mit drei klaren Siegen durch die Vorrunde rauschten – und gleich in der ersten K.o.-Runde gegen Russland rausflogen.

Abwehrchef Joris Mathijsen (HSV): „Mit dem EM-Aus haben wir uns zwei Jahre beschäftigt. Jetzt spielen wir ab dem Achtelfinale weltklasse.“

(bron: Bild.de)
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 21 Jun 2010 10:02:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Het WK 2010 staat nu al bol van grote rellen. De grootste rel is natuurlijk wel het Franse team dat weigert te trainen nadat de Franse voetbalbond Anelka naar huis stuurde omdat hij trainer Domenech zou hebben beledigd.. Wat een vreselijke afgang voor Frankrijk. Het schijnt dat zelfs president Sarkozi zich nu bemoeit met deze affaire! Dat staat toch in schril contrast met het Nederlandse gezeur over dat het spel beter moet. Typisch Nederlands weer. We moeten blijkbaar iets te mouwen hebben...

Een Duitse student speelt alle wedstrijden na met behulp van Lego. Hier de match van Engeland tegen de VS, met de blunderende Engelse keeper:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2iEkp_t7CnA[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 21 Jun 2010 12:30:25    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Het WK 2010 staat nu al bol van grote rellen. De grootste rel is natuurlijk wel het Franse team dat weigert te trainen nadat de Franse voetbalbond Anelka naar huis stuurde omdat hij trainer Domenech zou hebben beledigd.. Wat een vreselijke afgang voor Frankrijk. Het schijnt dat zelfs president Sarkozi zich nu bemoeit met deze affaire! Dat staat toch in schril contrast met het Nederlandse gezeur over dat het spel beter moet. Typisch Nederlands weer. We moeten blijkbaar iets te mouwen hebben...



wat zijn we toch een heerlijk landje Mr. Green zolang we mopperen gaat het best goed met ons Very Happy
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 21 Jun 2010 16:18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Sevein schreef:
djSharkeY schreef:
Dat staat toch in schril contrast met het Nederlandse gezeur over dat het spel beter moet. Typisch Nederlands weer. We moeten blijkbaar iets te mouwen hebben...



wat zijn we toch een heerlijk landje Mr. Green zolang we mopperen gaat het best goed met ons Very Happy


Hehe, inderdaad!

Toch vond ik het wel lullig.. Sneijder verscheen zielsgelukkig voor de camera vanwege de 6 behaalde punten, zegt de NOS journalist: maar jullie spelen wel heel slecht! :S
Overigens vond ik het spel helemaal niet zo superslecht, het was best aardig.. Vooral vergeleken met de verliezen waarmee veel andere (top)landen momenteel te maken hebben..
Duitsers moeten trouwens helemaal hun klappe halten, zij hebben jarenlang EK's en WK's verziekt met hun saaie spel en onverdiende winsten Smile

Wat fijn trouwens dat de Bavaria-babes vrij zijn! Is de FIFA nou helemaal betoeterd?!



Wat vinden wij eigenlijk van de Holland-Belgium bid voor 2018?
Krijgen we het? Willen we het uberhaupt wel?
FIFA stelt ridicule eisen waar zowel Nederland en België geen gehoor aan willen geven...
En terecht! Of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 08:57:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoewel de exposure natuurlijk enorm is, vraag ik me af of met het huidige beleid van de FIFA je zoiets wel moet willen...... maar goed tegen die tijd is het 2018 en zijn we wat jaartjes verder.....


Slowakije jongelui... wat denken we daarvan? Cool
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 13:35:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Sevein schreef:
Slowakije jongelui... wat denken we daarvan? Cool


Italië heeft Slowakije duidelijk onderschat... Wellicht hebben de Slowaken ook niet het team met de vedettes, maar wel een echt team, die er hard voor willen werken. Nederland is gewaarschuwd! Vooral Stoch heeft op mij gisteren behoorlijk wat indruk gemaakt...

Nederland stelde me gisteren een beetje teleur. Onze ploeg speelde een matige wedstrijd, waarin de spelers te veel stil bleven staan om goede combinaties mogelijk te maken. De samenwerking in het oranjeteam haperde af en toe. Het laatste kwartier van de wedstrijd was wel beter. Ik heb steeds het idee dat de invallers bij Oranje er harder voor willen werken dan de spelers uit de basis-opstelling.

Maar goed. Nederland heeft de eerste ronde overleefd en hun beste wedstrijd (niemand is het met me eens) was toch echt tegen Japan. Veel kenners onderschatten de discipline en samenwerking van de Japanse ploeg. Ik verwacht dat de Japanners nog wel eens ver zou kunnen komen dit toernooi, dus best knap van Nederland om van zo'n ploeg te winnen...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2010 23:19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

zo.....Urugay en Ghana.......

ja.... dat de VS eruit liggen... ik zal de bekende gezichten missen op de tribune... (vandaag iig Clinton en Mick Jagger gespot.. Very Happy )

Citaat:
Italië heeft Slowakije duidelijk onderschat... Wellicht hebben de Slowaken ook niet het team met de vedettes, maar wel een echt team, die er hard voor willen werken. Nederland is gewaarschuwd! Vooral Stoch heeft op mij gisteren behoorlijk wat indruk gemaakt...


Ik denk dat van Marwijk er wel voor waakt dat er sprake is van onderschatting.... maar ja zeggen is één ding... het daadwerkelijk voelen is twee....afwachten maar
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 15:52:41    Onderwerp: Reageren met citaat

EN HET STAAT 1-0 Very Happy

Alleen wel jammer dat Robben al meteen geel te pakken heeft..

Het voetal ziet er wel gewoon een stuk mooier en spannender uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 22:54:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Robben is een held... *insert worship smiley*

En nu de Brazilianen.... het zal mij benieuwen... iig kunnen we de wedstrijd zien in braziliaanse temperaturen Cool
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.