Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Welke film heb je onlangs gezien?...
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Films en Series
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 08:44:32    Onderwerp: Welke film heb je onlangs gezien?... Reageren met citaat

Om het spits af te bijten Wink

Eens zien... in de bioscoop was dat "The lovely bones" (wrang om te zien in de week van het gebeuren met Milly Boele)...

Op tv/dvd... poeh.... (afleveringen van flying doctors en star trek voyager zullen niet echt als film gelden.... Laughing )
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 12 Apr 2010 08:44:32    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 10:33:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is alweer een tijdje geleden dat ik in de bioscoop ben geweest.. (De laatste was volgens mij HP Half Blood Prince). Er zijn wel een aantal films die de moeite waard zijn momenteel volgens mij!
Clash of the Titans schijnt erg mooi te zijn, hoor ik net naast me roepen.. Wink

Wb Star Trek Voyager: Ik ben de hele serie aan het verzamelen. De combinatie van fantasie, verhaal en humor maakt dit mijn favoriete serie aller tijden.. De personages zijn allemaal fantastisch. Wat een casting: Captain Janeway, Seven of Nine, The Doctor.. Geweldig!

Afgelopen weekend ving ik het nieuws op dat Rembrandt Theater in Arnhem (nu nog van Minerva) opgekocht is door Pathé. Wellicht dat we straks in Arnhem ook van die heerlijk marathonnachten kunnen verwachten! Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 16:35:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatste film op dvd is dacht ik underworld
Laatste film op tv is the Hive of Harry Potter 5
Laatste in de bios is alweer te lang geleden. Ik denk dat dat het laatste deel van Madagaskar was.


Clash of the Titans die lijkt mij ook heel erg mooi. Dus daar wil ik nog zeker heen. En naar Alice in Wonderland, weet alleen niet hoe lang die nog draait..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 19 Apr 2010 17:36:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren Ariel de Zeemeermin im Deutsch gekeken, voor Duits. Geweldige film!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 19 Apr 2010 20:06:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
Gisteren Ariel de Zeemeermin im Deutsch gekeken, voor Duits. Geweldige film!


Ow leuk! Waar gaat de film over?
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 19 Apr 2010 21:16:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Over de zeemeermin Ariël, een van de dochters van zeekoning Triton. Ze is geobsedeerd door mensen en mensen dingen en heeft daar ook een verzameling van. Op een dag red ze prins Eric van de verdrinkingsdood. Prins Eric kent alleen haar stem en wil graag trouwen met diegene die hem heeft gered. Alleen is Eric een mens die niet kan leven in het water en is Ariël een zeemeermin, die niet kan overleven boven water. Toch word Ariël verlieft op Eric. Als haar vader dat hoort vernietigd hij al haar mensen spullen. Ariël is hier zo verdrietig om, dat ze naar heks Ursula gaat. Die wil Ariël wel helpen aan een stel benen zodat ze bij Erik kan zijn. Het enige wat ze daarvoor hoefd te doen is haar stem opgeven. En ze moet Eric binnen drie dagen een liefdeskus geven, anders veranderd ze weer in een zeemeermin en is ze Ursula's gevangene.

Ariël gaat hiermee akkoord en beland dus met een stel benen op het land, waar Eric haar al gauw vind. Hij herkent haar niet als de vrouw die hem redde, omdat hij alleen haar stem kent. En die was Ariël nou net kwijt. Uiteindelijk word Eric toch verliefd op Ariël dankzij de hulp van Ariël's zeevriendjes. Ursula vind dat niet echt leuk en dus veranderd ze zichzelf in Vanessa. Een mooie vrouw met Ariëls stem. Eric word verlieft op haar en ze maken meteen trouwplannen. Op de derde dag, de dag van het huwelijk, breekt de schelp waarin Ursula Ariëls stem heeft. Hierdoor krijgt Ariël haar stem terug en komt het hele verhaal boven water. Als Eric Ariël wil kussen, gaat de zon net onder en dus veranderd Ariël weer in een zeemeermin, en is ze gevangene van Ursula. Ursula wil met Ariëls gevangenschap de macht krijgen over koning Triton. Ze wil hem ruilen voor Ariel. Triton gaat hiermee akkoord. Ursula heeft nu de macht over alle zeeën en maakt hier meteen misbruik van..

En hoe het afloopt, moet je zelf maar eens kijken Razz
Het is van Disney dus dan weet je in ieder geval dat het goed af gaat lopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2010 23:42:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook die gaan we zeker nog kijken!

Vanavond gezien: Clash Of The Titans in 3D...

Scenario: 6,5
Acteerwerk 7,0
Special Effects 9,0

Een onderhoudende film die eigenlijk een beetje tegenvalt, want vaak denk je: Goh, zoiets heb ik ook al eens gezien.. Zoals Sevein terecht opmerkte na de film komt dit omdat Tolkien en Rowling hun huiswerk goed gemaakt hebben in het verleden. Qua boeken is het dus eigenlijk andersom, maar daar heeft de filmkijker natuurlijk maling aan.

Wél zeker de moeite waard om de film te gaan zien, maar niet echt een groter plakker. Eindcijfer wat mij betreft: Een 7.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 10:21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Het verhaal van Perseus spreekt natuurlijk tot de verbeelding... en er zijn meer verhalen die de oude grieken toch leuk wisten te vertellen....

Een Ralph Fiennes die Hades speelt met de nodige zwarte rook... dat is natuurlijk vragen om een Voldemort vergelijking.... Very Happy

Verder was het voor mij weer een aangenaam weerzien met de klassiekers.... vroeger veel gelezen.... helaas in de tussentijd beetje weggezakt....tijd voor een update....

De film was inderdaad onderhoudend, maar geen klassieker hoewel het over de klassieken gaat...
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 22:53:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm.. dat klinkt toch niet zo geweldig als ik hem had verwacht. Ik heb een hekel aan van die rip-off films.. Maar hij is volgens jullie het wel waard om te gaan kijken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 22:56:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je liefhebber bent van special effects en actie, dan moet je hem zeker zien!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Films en Series Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.