Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wat is jouw favoriete vakantieland?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Reizen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 5 Feb 2011 16:26:27    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:

Hebben jullie allemaal al vakantieplannen voor deze zomer trouwens?

En djSharkeY? Wat is nu eigenlijk jouw favoriete woon/vakantieland? Smile


En waar zijn jullie afgelopen zomer/afgelopen maanden geweest?

Ik in Egypte in augustus 2010, net op tijd dus, zo blijkt Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 5 Feb 2011 16:26:27    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 6 Feb 2011 15:04:23    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
En djSharkeY? Wat is nu eigenlijk jouw favoriete woon/vakantieland? Smile


Haha dat had je al geraden. Ik ben tegenwoordig helemaal verliefd op Noorwegen. Ik heb op sommige momenten zelfs heimwee.. Confused
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 6 Feb 2011 17:15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
EURobin schreef:
En djSharkeY? Wat is nu eigenlijk jouw favoriete woon/vakantieland? Smile


Haha dat had je al geraden. Ik ben tegenwoordig helemaal verliefd op Noorwegen. Ik heb op sommige momenten zelfs heimwee.. Confused


Ik had inderdaad al zo'n donkerblond vermoeden! Smile
Maar heimwee, dat wist ik niet! Snel maar eens terug dan?!

Wat was dat rondreisje met audi eigenlijk super... nu ik er aan terugdenk krijg ik ook acute heimwee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Steve Rogers
4points Member


Geregistreerd op: 09 Jan 2011
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 8 Feb 2011 11:10:14    Onderwerp: Reageren met citaat

mooie foto's hiero,..maar doe mij maar een warm en zonnig land met een mooi strand erbij ,heerlijk gewoon
_________________
secret avenger
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 15:25:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Steve Rogers schreef:
mooie foto's hiero,..maar doe mij maar een warm en zonnig land met een mooi strand erbij ,heerlijk gewoon


In het geval van een zonvakantie zou ik voor Italië of Griekenland gaan. Iemand nog andere tips?
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 14:01:52    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:

In het geval van een zonvakantie zou ik voor Italië of Griekenland gaan. Iemand nog andere tips?


Hmm, Griekenland heeft erg veel mooie eilandjes inderdaad... Vooral de eilanden zonder massatoerisme. Santorini is prachtig en ook Ikaria... Ook de steden Kos-stad op Kos en Rhodos-stad op Rhodos zijn me echt bijgebleven, ookal is hier wel sprake van veel toerisme.

Ook Spanje heeft ontzettend mooie plekken, dan bedoel ik niet Salou, Lloret de Mar of Benidorm, maar o.a. de Costa de la Luz aan de zuidwest kant van Spanje. Ook als je van historie houdt is dat een aan te raden plek. Steden als Cadiz, Jerez en Sevilla zijn erg mooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 15:22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

^ De Spaanse provincie Almeria schijnt ook erg mooi te zijn. Daar zijn o.a. in de jaren 60 allemaal van die spaghetti westerns opgenomen (o.a. Fistfull of Dollars, the good the bad and the ugly) en zijn er ook nog van die echte oude "wild west" stadjes waar je heen kunt.
Daarnaast is het ook een plek met een onwijs mooie natuur. Je kunt er natuurlijk ook gewoon aan het strand liggen..

Voor de rest lijkt Egypte me altijd wel iets om heen te gaan, maar dat is momenteel niet zo'n goed plan.
_________________
Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 17:34:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:

Voor de rest lijkt Egypte me altijd wel iets om heen te gaan, maar dat is momenteel niet zo'n goed plan.


Mja, ik ben in augustus vorig jaar in Egypte geweest. Hurghada om precies te zijn. Als je van zon, zee, strand en luxe resorts houdt, dan is het wel een aanrader.

Je kan natuurlijk ook excursies maken naar de piramides, Luxor, Caïro etc. Maar dat ligt allemaal ver weg van de badplaatsen. De sfeer vind ik persoonlijk niet echt goed buiten de hotels. Een beetje gespannen en ook veel beveiliging enz. Dus daar moet je van houden.

Maar idd, nu met de situatie daar is het niet verstandig en überhaupt niet mogelijk erheen te gaan. Misschien nooit meer... ligt een beetje aan wat voor regering er komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 15:38:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ohhhh.. krijg spontaan zin in de zomer Smile 2 jaar geleden ben ik met mn zussie en mn ouders naar Kroatië geweest. Dat was zooo geweldig lekker.. op een gegeven moment zijn we weggegaan omdat het te warm was, en de zee ook geen verkoeling meer bracht... maar toch vond ik het geweldig Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brabo No.1
5points Member


Geregistreerd op: 07 Feb 2011
Berichten: 145

BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 21:27:41    Onderwerp: Reageren met citaat

In Kroatië ben ik ook ooit geweest in de zomer. Ik had samen met enkele vrienden een reis geboek via een reisorganisatie voor jongeren (Beachmasters).

Bij Beachmasters zullen veel mensen wel direct denken aan het type vakantie dat je ook ziet in ʻOh Oh Chersoʼ (constant zuipen, lang uitslapen en vervolgens je tijd verdoen, bijv. op het strand.) Dat was in ons geval echt totaal niet waar. Kroatië was als bestemming ook niet vergelijkbaar met Chersonissos, maar toch. Wij hadden een vrij vol programma.
De vakantie duurde in principe acht dagen, maar doordat we op de vertrekdag pas tegen 22.00 uur vanaf Schiphol zouden vertrokken, kwamen we pas om 00.45 uur aan bij het vakantieverblijf in Kroatië. Dat was jammer van dag 1...
We hadden vrijwel iedere dag wel iets gepland en gingen `s nachts volop op stap. De dagactiviteiten waren bijvoorbeeld een excursie naar de meren van Plitvice en een bootexcursie naar Rovinj. Er was niet één middag dat we rustig aan gedaan hebben. De vakantie vloog daardoor om en ik wil dolgraag nog een keer terug naar Kroatië, want dit was voor ons de beste vakantie ooit!

Verder ben ik in de laatste jaren ook op vakantie geweest in Portugal (Algarve) en in Griekenland (Kos-stad). Daarvan vond ik Kos ook echt tof! Naar de Algarve hoef ik niet zo nodig een tweede keer toe te gaan. We hadden daar een appartement geboekt in Praia da Oura. Dat zou ik eigenlijk niet aanbevelen. Als je al zou willen naar Albufeira, zou ik dichter bij de stad Albufeira boeken. MAAR daar in de straatjes is het wel extreem druk rond zonsondergang (in het hoogseizoen uiteraard), het uitgaanspubliek bestaat voor een groot deel uit Engelsen en ik vond de Algarve landschappelijk gezien eigenlijk echt niet mooi (voor wat het waard is).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Reizen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.