Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Tour De France / Wielrennen
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 13:51:26    Onderwerp: Tour De France / Wielrennen Reageren met citaat

Liefhebbers hier? De Tour De France is echt heerlijke televisie, maar sommige klassiekers zijn ook mooi om te volgen. Nu live op Nederland 1 de Amstel Gold Race, de enige Nederlandse klassieker in het zuidelijkste puntje van Limburg, waar ik ook nog een tijd heb gewoond (Vaals).

We moeten nu eerst maar eens kijken wanneer het peloton de aansluiting met het kopgroepje vindt. Daarna zal de wedstrijd echt open gaan breken. Ben benieuwd hoe de Nederlanders het gaan doen vandaag op de Cauberg!

Geweldig ook dat Nederlander Michel Kreder nu al bij de Amerikaanse ploeg Garmin-Transitions rijdt en daar een vrije rol heeft gekregen. Hij heeft tot nu toe nooit een langere koers gereden dan 230km, de Amstel Gold Race is 260km lang..

Michel Kreder

_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 18 Apr 2010 13:51:26    Onderwerp:

Terug naar boven
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 14:48:18    Onderwerp: Re: Tour De France / Wielrennen Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Nu live op Nederland 1 de Amstel Gold Race, de enige Nederlandse klassieker in het zuidelijkste puntje van Limburg, waar ik ook nog een tijd heb gewoond (Vaals).


Dat waren nog eens tijden sharkey! Mr. Green

Maar verder kan de race me gestolen worden zoals je weet. Alles is afgezet, de stad onbereikbaar en mensen zoals ik die niets met fietsen hebben moeten ons dat allemaal laten welgevallen.. Confused
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 16:30:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook niet zoveel met wielrennen. Doe mij maar fietsen met een motor erop. Al moet ik wel zeggen dat ik het knap vind dat die lui zo kunnen fietsen. En als ze onderuit gaan kijk ik ook altijd even.

Mijn vader kijkt er wel naar en probeert het ook te volgen. Piet, mijn kanarie, maakt hier ook erg dankbaar gebruik van door er zo hard doorheen te fluiten dat me pa van ergernis op de computer met koptelefoon op is gaan kijken Laughing Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 17:03:17    Onderwerp: Re: Tour De France / Wielrennen Reageren met citaat

Coolest schreef:
Maar verder kan de race me gestolen worden zoals je weet. Alles is afgezet, de stad onbereikbaar en mensen zoals ik die niets met fietsen hebben moeten ons dat allemaal laten welgevallen.. Confused


Mja, maarja, snap dat het lastig is maar het is maar één dagje. Tegenwoordig kan ook eigenlijk NIETS meer of mensen zijn alweer geïrriteerd.
Misschien had je er naartoe kunnen gaan om te kijken en je te interesseren of zo, dan worden dingen vanzelf leuker Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 20:43:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Geloof me maar EURobin, Coolest krijg je niet aan dat soort evenementen, wat je ook probeert. Maar zoals hij heel goed weet, is het voor Zuid Limburg heel goed dat er zo'n groots evenement is. De plaatselijke horeca leeft helemaal op op zo'n dag. Dus ook nog eens erg goed voor de economie!

Sorcha schreef:
Piet, mijn kanarie, maakt hier ook erg dankbaar gebruik van door er zo hard doorheen te fluiten dat me pa van ergernis op de computer met koptelefoon op is gaan kijken Laughing Laughing


Mr. Green Ik had die vogel boven op zolder neergezet. Dus bij jou thuis komt Piet nog aardig weg.. Piet Geluk! Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 21:12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan krijgt hij ruzie met de rest van het huis Razz

Ik snap Coolest opzich wel. Soms voor maar een 5 minuten is de hele stad afgesloten. Kans soms best irri wezen.

En het is helemaal jammer als het zo af moet lopen:

Citaat:

Grote knokpartij na afloop Amstel Gold Race

Na afloop van de Amstel Gold Race is een grote vechtpartij uitgebroken in het centrum van Valkenburg. Vier dronken mannen schopten herrie op het Grendelplein, waarna een grote vechtpartij met omstanders uitbrak. De politie had moeite om de vechtersbazen uit elkaar te halen.

Een aantal mensen die bij het gevecht betrokken waren liepen lichte verwondingen zoals kneuzingen op, meldt de politie. De vier dronken vechtersbazen zijn aangehouden.


bron: Fok.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 21:18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit me net af te vragen of we ook niet een topic dieren ergens moeten openen. Ik weet niet of jij een grote dierenvriend bent, maar van EURobin en mij weet ik het zeker! Cool

Mja.. En dan zijn er ook altijd nog weer "stoere mannen" die hun eigen grenzen weer niet kennen en het verzieken voor al die duizenden mensen die zich wel weten te gedragen...

Enfin- on topic: Ik kijk uit naar de Tour De France, al vraag ik me af wanneer de Nederlandse wielrenners nu zich weer eens echt bij de top gaan melden, want het is vrij stilletjes na Michael Boogert...

Wat overigens ook mooi is aan de Tour De France is al die vergezichten vanuit de helicopter. Ik krijg altijd zo'n vakantiegevoel als ik dat zie!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 22:29:07    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Ik zit me net af te vragen of we ook niet een topic dieren ergens moeten openen. Ik weet niet of jij een grote dierenvriend bent, maar van EURobin en mij weet ik het zeker! Cool


JA! Zeker dat ik een grote dierenvriend ben. Goed plan dus dat dieren topic.


Die beelden zijn bij de Tour de France (of Tour de Doping zoals hij hier gedoopt is Razz), zijn zeker mooi! Vooral die oude kastelen die je dan ziet zijn geweldig!

Ik zag laatst een stoer filmpje, moet hem ff opzoeken, terwijl er zo'n wielerronde was, stond er iemand te grasmaaien in zijn eigen tuin. En de cameraman vanuit de heli heeft die man een hele poos lopen filmen, totdat de wielrenners er waren Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 19 Apr 2010 00:20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
Die beelden zijn bij de Tour de France (of Tour de Doping zoals hij hier gedoopt is Razz), zijn zeker mooi! Vooral die oude kastelen die je dan ziet zijn geweldig!

Ik zag laatst een stoer filmpje, moet hem ff opzoeken, terwijl er zo'n wielerronde was, stond er iemand te grasmaaien in zijn eigen tuin. En de cameraman vanuit de heli heeft die man een hele poos lopen filmen, totdat de wielrenners er waren Very Happy


Ik ben erg benieuwd naar dat filmpje! Very Happy

Maar dat is inderdaad wel erg karakteriserend voor de Tour. Het is ook net een promo film voor Frankrijk elk jaar weer. De gekste dingen komt je tegen, maar dat maakt de reportages altijd extra de moeite waard!

Gilbert was overigens oppermachtig vandaag in de Amstel Gold Race. Mijn felicitaties aan deze Walloniër! Wel jammer dat de Nederlanders niet echt mee konden komen...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 28 Apr 2010 12:10:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Oud NSFdeelnemer Arwin Kluft zal bij de start van de Giro d'Italia zingen! Wel leuk!

http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/stadstreek/schagen/article6030578.ece/Arwin-Kluft-zingt-bij-start-van-Giro-d'Italia
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.