Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Al het nieuws over Sieneke!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 1 Jun 2010 20:09:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Draaiorgel blijft achter in Oslo

Het draaiorgel van Sieneke was hét gesprek van de dag op veel songfestivalsites. Deze gimmick moest Nederland veel stemmen op gaan leveren. Maar het verhaal is bekend: ‘Ik Ben Verliefd (Sha la Lie)’ kwam niet door de halve finale heen. En zelfs de TROS heeft nu het draaiorgel verstoten, meldt De Telegraaf.

De hele Nederlandse delegatie is inmiddels terug in Nederland, maar het immense draaiorgel waarmee Sieneke afgelopen donderdag op het Eurovisie Songfestival in Oslo optrad, blijft alleen achter in Noorwegen. De TROS wil het niet meer hebben.

Het draaiorgel krijgt een “permanent” plekje in de opslagruimte van de Noorse nationale omroep. Alle techniek is er inmiddels uitgehaald. Twee weken geleden werd het houten draaiorgel ingevlogen als rekwisiet bij de Nederlandse act. Het stond naast de Telenor Arena en werd een fanfavoriet, want velen wilden ermee op de foto.

bron: ESF Magazine
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 1 Jun 2010 20:09:08    Onderwerp:

Terug naar boven
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 1 Jun 2010 22:45:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is dat nou weer voor waardeloze actie? In ieder geval nog leuk dat de Noorse omroep het ding hebben wil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2010 15:59:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Marianne Weber vertelde djSharkeY en mij dat er een album komt van Sieneke! Is er iemand die 'm gaat kopen? Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2010 19:47:52    Onderwerp: Reageren met citaat

JAAAA IK IK IK!!!

Als gratis download wil ik hem nog niet eens hebben...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2010 21:26:10    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Marianne Weber vertelde djSharkeY en mij dat er een album komt van Sieneke! Is er iemand die 'm gaat kopen? Smile


Jeetje ja.. Helemaal vergeten te vertellen dat EURobin en ik op de terugreis bij Marianne Weber in het vliegtuig zaten en op Schiphol nog gezellig met haar hebben staan babbelen! Very Happy
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2010 23:25:54    Onderwerp: Reageren met citaat

En? Was ze een beetje leuk om mee te praten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2010 23:44:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
En? Was ze een beetje leuk om mee te praten?


Marianne Weber deed in het vliegtuig nogal nors. Maar dat kan EURobin veel beter vertellen dan ik, want hij zat veel dichterbij! Mr. Green

Op Schiphol hadden wij zoiets: Toch de stoute schoenen maar eens aantrekken. En ik moet zeggen dat het een erg leuk gesprek was. Ze wilde heel graag kwijt dat ze blij was dat zo vele Nederlanders naar Oslo waren geweest, vooral voor Sieneke zelf. Als je daar dan bent, ben je uiteindelijk toch samen Nederlander, ook al is het je lied misschien niet.

Sieneke heeft erg genoten van de week en zelfs zozeer dat de Nederlandse delegatie donderdags bijna begon te geloven in de finale (ik had echter grote twijfels). Marianne besloot met te zeggen dat Sieneke met trots kan terugkijken en haar niets te verwijten valt. Die mening deelden wij. Toen kwam dus nog ff dat promotiepraatje over een CD die ze ging opnemen. Ik loop er niet warm voor. Ik was ook niet zozeer naar Oslo gegaan voor Sieneke. Maar dat heb ik Marianne maar niet verteld. Daar had ik ook niemand mee geholpen. Het is gewoon zo dat Sieneke het in haar genre, voor een meisje zonder ervaring van 18 jaar, uitstekend heeft gedaan. En dat is een groot compliment waard, los van alle weerzin die ik voel voor de hele selectieprocedure van de TROS.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 8 Jun 2010 01:26:55    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Het is gewoon zo dat Sieneke het in haar genre, voor een meisje zonder ervaring van 18 jaar, uitstekend heeft gedaan. En dat is een groot compliment waard, los van alle weerzin die ik voel voor de hele selectieprocedure van de TROS.


Daar heb je helemaal gelijk in. Toch leuk dat jullie nog echt hebben kunnen praten met haar Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 8 Jun 2010 11:50:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, het was erg leuk om even met haar te praten. Ze stopte zelfs even om een praatje te maken! Zo zie je eigenlijk dat Nederlandse artiesten best normaal blijven ondanks alle bekendheid, dat waardeer ik wel aan de gemiddelde Nederlandse mentaliteit.

Zelf zou ik misschien het album wel kopen, voor m'n moeder of zo en sowieso om Sieneke een klein steuntje in de rug te geven Smile Of ik nou van het genre hou of niet, ze doet het goed en blijft normaal, dat alleen al vind ik veel waard.

Ik had na het optreden van Sieneke echt een 50-50 gevoel. Enerzijds weet je dat dit genre riskant is en dat vakjury's het hoogstwaarschijnlijk overslaan, anderzijds was het publiek ontzettend enthousiast. Aan de punten zie je ook wel terug dat bepaalde landen (Alpen, Scandinavië en zelfs Turkije) welwillend waren om Sieneke door te laten gaan maar helaas was dit niet genoeg. Dat ze toch nog van 9 landen redelijk wat puntjes kreeg laat ook duidelijk zien dat dit geen slechte inzending was maar voor de meeste landen ongeschikt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dennis
3points Member


Geregistreerd op: 15 Mei 2010
Berichten: 25
Woonplaats: Schiedam

BerichtGeplaatst: 8 Jun 2010 13:10:44    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Aan de punten zie je ook wel terug dat bepaalde landen (Alpen, Scandinavië en zelfs Turkije) welwillend waren om Sieneke door te laten gaan maar helaas was dit niet genoeg. Dat ze toch nog van 9 landen redelijk wat puntjes kreeg laat ook duidelijk zien dat dit geen slechte inzending was maar voor de meeste landen ongeschikt.


Ik blijf hier toch altijd een beetje moeite mee hebben. Statistieken kun je heel makkelijk gebruiken en misbruiken om eruit te halen wat je zelf wilt zeggen. Deze statistieken zeggen namelijk óók dat het van 9 van de 18 landen géén punten kreeg. En binnen die negen die het wel deden zaten er een aantal lage bij. Zelfs al zouden 18 landen 1 of 2 punten geven, dan nog red je het niet.

De cijfers geven een 'heldere' 50/50 aan, waarbij pas bij de gesplitste resultaten van jury's en televoters te zien is of het naar de positieve of negatieve kant doorslaat.

Ik ben de laatste om te ontkennen dat er ook dingen positief zijn geweest, maar je moet toch oppassen dat je er niet in doorslaat. Het resultaat blijft slecht, hoe diep we ook in de statistieken gaan graven.

Voordat ik weer een beerput over mij heen krijg, ik heb met geen woord over Sieneke of over het lied gesproken, maar spreek puur sec en feitelijk naar de cijfers zoals ze er liggen.
_________________
•• ESF MAGAZINE •• Jóúw dagelijkse online songfestival-magazine; kritisch ongebonden en positief!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.