Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Strings daadwerkelijk dragen.
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stringdium



Geregistreerd op: 13 Jan 2012
Berichten: 1
Woonplaats: Zwervend in een auto.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 13, 2012 1:13 am    Onderwerp: Strings daadwerkelijk dragen. Reageren met citaat

Ik ben rond de 20 jaar oud, en ik vroeg me af als je een draagt. Krijg je dan geen gekke reacties hoe ga je ermee om?

Ik heb nu eigenlijk alleen vrouwenstrings en wist niet dat een mannenstring bestond, ik zou er graag een kopen maar mijn vader zou me gek aankijken daarom hou ik mijn collectie nu geheim.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Vr Jan 13, 2012 1:13 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 280

BerichtGeplaatst: Vr Jan 13, 2012 4:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zijn hier op het forum verschillende adressen te vinden waar ze herenstrings verkopen. In die winkels kijken ze je zeker niet raar aan en willen ze je graag helpen.
In princiepe hoeft niemand er iets van te weten of het te zien.
Dus zou zeggen stap gewoon eens een winkel binnen en ga opzoek naar een herenstring die je bevalt. Je kan ze thuis altijd verstoppen als je dat liever hebt en zelf met een handwasje schoonmaken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Vr Jan 13, 2012 7:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Niemand loopt te koop met zijn ondergoed en zeker mannen al niet.Een vrouwenstring is voor de vrouw en een mannenstring voor de man,dus zeker kopen.En als je vrouwenstrings kunt verbergen,moet het zeker ook lukken met herenstrings.

Succes!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Twinky
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Jan 13, 2012 9:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou zeker herenstrings gaan kopen! Staat en zit veel mooier dan een damesstring Wink genoeg winkels om te kopen en ze kijken je echt niet raar aan! Ik ben zelf 20 en de meeste vinden het alleen maar leuk Very Happy
Terug naar boven
heineken



Geregistreerd op: 03 Feb 2011
Berichten: 146

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2012 1:30 am    Onderwerp: Reageren met citaat

net zo als twinky zei gewoon doen
mijn ouders zien mij zomers regelmatig in string
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maikel



Geregistreerd op: 04 Mei 2011
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2012 1:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag zowel strings als boxers. Alleen mijn vrouw weet ervan. Ze accepteert het dragen van strings, maar is er niet heel erg enthousiast over.
Er heerst een sterke 'anti-string' sfeer in mijn vriendenclub. Dit maakt het dragen van strings op feestjes alleen maar spannender Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong66



Geregistreerd op: 25 Mrt 2010
Berichten: 271

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2012 5:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Tenzij je er op kickt, zou ik zo snel mogelijk op herenstrings over stappen. Daarmee kun je dan ook gewoon voor de dag komen. Je hoeft er natuurlijk niet mee te koop te lopen. Des te eerder je het zelf accepteert en er voor je directe omgeving geen geheim van maakt (doe ze gewoon bij de was), zullen ook zij na wat flauwe opmerkingen het gewoon gaan vinden. Zorg ook dat je er na een eventuele (nieuwe) relatie open over bent. Dit voorkomt teleurstelling achteraf. Je bent zo als je bent en je gewoontes/behoeftes moeten anderen gewoon accepteren. Doen ze dat niet, moet je niets met hem of zij te maken willen hebben. Als ze ze thuis niet in de was willen hebben was je ze inderdaad maar op de hand en hang je ze demontratief in het zicht op je kamer te drogen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 7:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik strings draag. Soms komt hij wel eens boven m'n broek uit ofzo en als dan iemand zegt draag jij een string dan zeg ik gewoon ja hoor. Toen ik nog thuis woonde gewoon in de was gegooit en als ik een nieuwe vriendin had gewoon aangetrokken, ze moeten me maar accepteren zoals ik ben . Bij mijn huidige vrouw had ik de eerste avond al een balletje opgegooid hoe zij dacht over strings bij mannen en ze leek het wel leuk. Toen we voor het eerst naar mij huis gingen zei ze nou laat maar eens zien hoe die string staat en dat hoefde ze geen 2 keer te zeggen! Ze was enthousiast en dat vond ik leuk natuurlijk. We dragen dan allebei nog steeds strings ook op het strand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 603

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 10:31 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag altijd strings. Tijdens een avondje uit heb ik mijn vriendin tijdens het dansen ontmoet. Zij voelde op een gegeven moment met haar vingertoppen onder mijn broekrand en ik deed natuurlijk hetzelfde. Ze zei op dat moment niets over mijn string, maar ik merkte wel dat het haar wel beviel. Ik heb er in ieder geval door het dragen van een string een hele mooie vriendin aan over gehouden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Spider_S



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 322
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, 31 jaar

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 10:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ondertussen 24 en draag al meer dan 6 jaar herenstrings... Heb er ondertussen een 50tal en draag ze bijna dagelijks ... ik heb geen moeite om er voor uit te komen dat ik strings draag... maar ik ga het ook niet aan de grote klok hangen... Daarmee bedoel ik dat ik er niet mee te koop loop bij vrienden of familie... Wel durf ik een string te dragen op het strand of in zwembaden op vakantie... Ook zal ik me niet inhouden bij de dokter of bij het omkleden tijdens sporten (alhoewel dit laatste spijtig genoeg niet veel voor valt)... Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
darick37



Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 248
Woonplaats: Belgisch Limburg ?

BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2012 8:54 am    Onderwerp: Reageren met citaat

vorige week nog in en bodyart zwemstring naar sauna geweest, in naaktgedeelte naakt, in gekleed gedeelte met string, geen opmerkingen gehad ; ik heb ook niet de bedoeling te provoceren ,ik doe het meer om het geaccepteerd te maken en het normaal te laten worden dat een man of vrouw dit kan en mag dragen......
het is per slot van rekening nog altijd een beetje bedekkend voor de mensen die aanstoot zouden kunnen nemen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DarkThong



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 312

BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2012 12:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb er ook een stuk of 20 en draag ze dagelijks, maak er geen geheim van dat ik ze draag maar net als de rest hang ik het ook niet aan de grote klok.. Op vakantie gaan we naar het strand in Nederland eigenlijk nooit en op vakantie draag ik altijd een zwemstring op het strand.

Tijdens tripjes op vakantie met een groep zoals een boat trip etc geen zwemstring maar een kleine boxer wil eigenlijk een speedo model nog gaan halen. Hebben er mensen wel ervaring om dan een string te dragen ? op de boat tijdens de trip etc ?

Darick welke sauna was je geweest ? de meeste verbieden strings namelijk zie ik in de regelementen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
UnknownArtist



Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 318

BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2012 2:31 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Tijdens een trip met een cathamaran heb ik gewoon mn zwemstring aan gehad, was op ibiza. Toen was het helaas niet zo slim, ik werd door een kwal in mn bil gestoken. Gelukkig is dat wel weer helemaal genezen en zie je er niets meer van, maar wat was dat pijnlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
DarkThong



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 312

BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2012 7:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

UnknownArtist, ouch dat klinkt wel pijnlijk. Je kunt er ook niet vanuit gaan dat zoiets gebeurd Smile had ook een been kunnen zijn...

Hebben er nog mensen wat van gezegd of was het niet zo druk op de catamaran ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
UnknownArtist



Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 318

BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2012 10:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was gewoon een volle boot ja. En nee niets over gehoord, merendeel waren Duitsers en er was ook nog een vrouw in string. Maar op Ibiza zal je denk ik nooit commentaar krijgen. Ik heb trouwens nooit commentaar gehad in het buitenland, als ik het krijg is het in NL. Een been had beter geweest inderdaad hehe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: Ma Jun 18, 2012 10:52 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.