Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


mannen in vrouwen strings
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wimstring



Geregistreerd op: 26 Jan 2023
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2023 7:40 pm    Onderwerp: fijne vrouwenstring Reageren met citaat

Er zijn enkele strings van mijn vrouw die ook bij mij best fijn zitten. Beetje weinig ruimte, maar eerlijk gezegd heb ik niet zo gek veel ruimte nodig Confused . Het zijn vaak wel fijne katoenen strings met mooie dunne bandjes.

Heeft er iemand tips voor vrouwenstrings die groot genoeg zijn aan de voorkant?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Nov 12, 2023 7:40 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
String B



Geregistreerd op: 29 Dec 2022
Berichten: 18
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr Nov 17, 2023 10:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Tot ongeveer twee jaar geleden eigenlijk nooit. Maar op enig moment ben ik uit nieuwsgierigheid toch eens wat gaan proberen. Destijds was ik een meisje aan het daten die dat opwindend vond dus was de drempel wat lager.

Vooral sinds ik enkele winkels heb ontdekt waar ze vrouwenstrings met genoeg rek aan de voorkant verkopen ben ik ze steeds vaker gaan dragen. Ik vind kant namelijk erg mooi en comfortabel om te dragen. Dus inmiddels heb ik een aardige collectie aan lingerie naast mijn normale herenstrings. Mijn hoofdzakelijke go-to winkel hiervoor is de New Yorker. Heb daar inmiddels ook wat bodysuits, cheeky bikinibroekjes en een heel goed zittend badpak gekocht.

Vooral nu ik in de winter vaak banen ga zwemmen, en ik tijdens kinderzwemles liever geen string draag, zijn de bikinibroekjes en badpakken erg handig. Krijg er ook leuke opmerkingen over!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 845
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Vr Nov 17, 2023 11:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Natuurlijk heb ik wel eens een string van mijn vrouw geprobeerd maar die waren meestal te klein aan de voorzijde. Alleen de elastische modellen waren draagbaar. Je zegt dat je een voorkeur voor kant hebt. Het zal lastig zijn rekbare modellen hiervan te vinden. Heb je een voorkeur voor een bepaald merk en model?
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.