Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
2repman2cie Ancien Legionnair/ site administrator
|
Geplaatst: 2 Okt 2008 21:35:42 Onderwerp: Koning Albert in Geraardsbergen |
|
|
jawel vandaag was ht Vorst ..euh kwil zeggen de konning in het "dorp"
de kinderen op school werden helemaal klaargestoomd om te gaan vlaggen en te gaan "suporteren"
het doet me wat denken aan Sovjetmethodes waarhet volk VERPLICHT werd te gaan staan zwaaien en vooral glimlachen naar hun grote leiders..
welnu als neutraal mens heb ik mijn kadeekes THUIS gehouden! ze mochten niet gaan van mij!
mijn kinderen zijn NIET gedoopt, ze zullen nooit mogen meedoen aan Godsdiensten en andere ciscus allerhande! als ze meerderjarig zijn dan doen ze maar..maar dit vind in Ondemocratisch! kinderen vanalles wijsmaken om toch maar gaan mee te lopen!
zolang het echt niet uit puur EDUCATIE is gaan ze NERGENS!
dat ze het maar in hun saucis knopen!
volgende week is het vreetfestijn op hun school en ik zal wel een WOORD gaan placeren aan de directie!
kinderen gebruiken om zulke dingen vind ik GROF!
voor of tegen de koning niks mee te maken! gewoon mijn jongeren worden NIET gebrukt om hun propagandas! niet voor het belziek noch voor het multiculturele...ik vraag LAAT ONS MET RUST! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 2 Okt 2008 21:35:42 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
11cie Oud Para Commando (abl)
|
Geplaatst: 3 Okt 2008 10:04:42 Onderwerp: |
|
|
Ik zou het niet anders gedaan hebben, heerlijk om dit te mogen lezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
jonathan85 Sympathisant
|
Geplaatst: 3 Okt 2008 10:45:58 Onderwerp: |
|
|
goe gedaan, kunnen ze daar paar uur in de regen staan wachten op mensen die geen kloten me u te maken willen hebben, en hun zakken vullen met onze zuur verdiende centjes, en dan ziede ze 1 min ze wuiven is en ze zijn weg, daar gaan dan weken voorbereiding aan vooraf en het kost ons nog is pakken aan beveiligging, en kunde nog een valling opdoen ook, gelijk 11 cie zegt, zalig gewoon |
|
Terug naar boven |
|
|
thierry16 Sympathisant
Geregistreerd op: 17 Aug 2008 Berichten: 129 Woonplaats: HERENT (Vlaams-Brabant)
|
Geplaatst: 3 Okt 2008 16:15:16 Onderwerp: |
|
|
en mijn school organiseert "verdraagzaamheidstripjes" na schaerbeek.....tot we daar bagaar gehad hemme me nen hoop van die moslims daar (en wonder bove wonder heb ik daar zelfs niks mee te make ) _________________ beter ??n dag een leeuw dan honderd dagen een lam |
|
Terug naar boven |
|
|
|