Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
2repman2cie Ancien Legionnair/ site administrator
|
Geplaatst: 6 Nov 2008 15:24:40 Onderwerp: 4x4 rijden! test |
|
|
van de eerste keer juist!
4 x 4 rijden
Goed!
5 Goede antwoorden
doe de test!
http://eu.goodyear.com/be_nl/tires/4x4onroad/
zonder de tips te lezen!!!!! (heb ik ook niet gedaan)
start de test naast het vraagteken.just onder de tips.. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 6 Nov 2008 15:24:40 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
thierry16 Sympathisant
Geregistreerd op: 17 Aug 2008 Berichten: 129 Woonplaats: HERENT (Vlaams-Brabant)
|
Geplaatst: 6 Nov 2008 17:01:09 Onderwerp: |
|
|
4 goede antwoorden
khad die fout waarbij ze bewere da ge het best me de snuit van uwen auto richting bergaf moet parkere
ze vergete der wel bij te vertelle da ge dan uw versnellinge in achteruit moet zette... _________________ beter ??n dag een leeuw dan honderd dagen een lam |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 6 Nov 2008 20:05:39 Onderwerp: |
|
|
thierry16 schreef: | 4 goede antwoorden
khad die fout waarbij ze bewere da ge het best me de snuit van uwen auto richting bergaf moet parkere
ze vergete der wel bij te vertelle da ge dan uw versnellinge in achteruit moet zette... |
thierry als den bak ni start..laat je hem rollen naar beneden ontkoppeld en in tweede zetten steeds ontkoppeld en as em snelheid heeft..koppeling IN en broum! weg! hehehe |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 6 Nov 2008 20:06:57 Onderwerp: |
|
|
in alle geval NIET SLECHT !!! er zullen wel soldaatjes zijn m?t rijbewijs die misschien 2 op 5 halen...en dan maar zagen dat hun iltis slecht is... |
|
Terug naar boven |
|
|
Vranken J.C. Oud Para Commando (abl)
|
Geplaatst: 7 Nov 2008 08:32:35 Onderwerp: |
|
|
Had ook 5 goede antwoorden.
T' is ook zo dat ik reeds van in de jaren '55 ('k was toen nog maar 10 jaar) met een jeep (4 x 4) al gereden heb, mijn vader die had toen een legerjeep van de Am. (een WILLY 4x4).
Ik kon nog niet aan de pedalen, (benen waren nog niet lang genoeg), dit werdt opgelost door een kussen achter mijne rug te stoppen zodat ik wat naar vore kwam te zitten.
Mijn vader was nlk. een halve boer, hij kombineerde zijn werk met een boerderij, hij was nlk. nachtwaker op de scheepswerf in EISDEN st. BARBARA en in den dag deed hij nog wat boerderij erbij.
Dat was een mooie tijd toen, ravotten in het veld en aan de maasoever, mooi !!!!
Ik rij zelf al van '88 met een eigen 4 x 4, mutsibushi pajero / L200 pic-up.
Zalig rijden met een 4x4 en zekers in de winter !!!! _________________ Groetje's en tot een dezer; |
|
Terug naar boven |
|
|
thierry16 Sympathisant
Geregistreerd op: 17 Aug 2008 Berichten: 129 Woonplaats: HERENT (Vlaams-Brabant)
|
Geplaatst: 7 Nov 2008 23:31:59 Onderwerp: |
|
|
2repman2cie schreef: | thierry16 schreef: | 4 goede antwoorden
ze vergete der wel bij te vertelle da ge dan uw versnellinge in achteruit moet zette... |
thierry als den bak ni start..laat je hem rollen naar beneden ontkoppeld en in tweede zetten steeds ontkoppeld en as em snelheid heeft..koppeling IN en broum! weg! hehehe |
is da alleen as de batterie leeg is? of kunt ge die techniek gebruike vo nog andere mankemente? _________________ beter ??n dag een leeuw dan honderd dagen een lam |
|
Terug naar boven |
|
|
thierry16 Sympathisant
|
Geplaatst: 7 Nov 2008 23:39:05 Onderwerp: |
|
|
Vranken J.C. schreef: | Had ook 5 goede antwoorden.
T' is ook zo dat ik reeds van in de jaren '55 ('k was toen nog maar 10 jaar) met een jeep (4 x 4) al gereden heb, mijn vader die had toen een legerjeep van de Am. (een WILLY 4x4).
Ik kon nog niet aan de pedalen, (benen waren nog niet lang genoeg), dit werdt opgelost door een kussen achter mijne rug te stoppen zodat ik wat naar vore kwam te zitten.
Mijn vader was nlk. een halve boer, hij kombineerde zijn werk met een boerderij, hij was nlk. nachtwaker op de scheepswerf in EISDEN st. BARBARA en in den dag deed hij nog wat boerderij erbij.
Dat was een mooie tijd toen, ravotten in het veld en aan de maasoever, mooi !!!!
Ik rij zelf al van '88 met een eigen 4 x 4, mutsibushi pajero / L200 pic-up.
Zalig rijden met een 4x4 en zekers in de winter !!!! |
zone willy was vroeger spotgoedkoop, he
hier in heverlee was er zelfs ne marchand die zo ne gepantserde jeep verkocht tot eind jare 70 (daarna verkocht aan een sloper, niemand kocht em voor zen verbruik) _________________ beter ??n dag een leeuw dan honderd dagen een lam |
|
Terug naar boven |
|
|
|