YoBro

Forum voor leden van Broederschap YoBro

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Deelname aan Toernooien (discussie)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    YoBro Forumindex -> Suggesties en ideeën
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sannyvh
Gast





BerichtGeplaatst: 29 Aug 2019 17:33:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is het vervelende aan afspraken: handhaven. Dat pleit voor het maken van zo min mogelijk afspraken.
Aan de andere kant is het streven natuurlijk om zo veel mogelijk spelers tevreden te houden.
Als ik zo lees, dan denk ik dat een laag minimum (max. 300) en geen verplichte deelname daar het meest recht aan zou doen.

Wat vinden jullie van het volgende idee voor BBB:
- Iedereen geeft aan hoeveel punten hij/zij denkt te kunnen en willen halen.
- Op basis daarvan worden koppels gevormd
- Ieder koppel draagt er zorg voor samen ten minste 3200 toernooipunten te halen ( = benodigde gemiddelde van 1600 p.p.).
Terug naar boven







Geplaatst: 29 Aug 2019 17:33:07    Onderwerp:

Terug naar boven
Billy
Site Admin


Geregistreerd op: 22 Sep 2015
Berichten: 402

BerichtGeplaatst: 29 Aug 2019 23:19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Koppels gaat niet werken voor mij, ik wil niet afhankelijk zijn ve ander en niet een ander afhankelijk laten zijn van mij. Wel een leuk idee voor bs-en met allemaal dubbel-accounts, die hebben vaak een groot en klein account en die kunnen dan samen werken.
Ook wisselen bij ons leden te vaak, dus ik zie dat koppelen niet voor me, hier ook wel weer bij dubbel-accounts, want als er 1 gaat, gaat de ander ook. Wink

Wat men aan score kan halen, kunnen we uit de statistieken halen van elvenstats, maar ook ik ben heel benieuwd wat de anderen een eerlijk minimum vinden?

Ik ben benieuwd naar de meningen van de leden die tot nu toe niks hebben gezegd.....zijn die het eens met iets wat al door iemand is geschreven of juist niet of hebben die hele andere ideeën?

Want juist alle meningen geven samen een goed beeld van waar we over na moeten denken en wat redenen kunnen zijn voor wel of niet invoeren van regels....en evt. welke.

En welke stem opties we toe moeten voegen aan de poll?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sannyvh
Gast





BerichtGeplaatst: 30 Aug 2019 07:55:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Kwestie van perceptie: afhankelijk zijn of samenwerken Wink

Koppelen was overigens per keer bedoeld, dus dubbele of enkele account sis niet relevant.
Terug naar boven
weetje2



Geregistreerd op: 29 Aug 2019
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 30 Aug 2019 08:11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

beetje laat, maar kan nog net geloof ik.
als kleinste speler van YoBro zou ik zijn voor 1) niet verplicht om mee te doen met toernooien, 2) als je meedoet een minimum van 300. Dat moet supersimpel te halen zijn lijkt me. En anders kies je gewoon om die keer niet mee te doen, 3) niet persé heel strak handhaven, en een keertje een misser is niet zo'n ramp, maar wel elkaar aanspreken als het vaker gebeurt, met uiterste consequentie om eruit gegooid te worden als het blijft gebeuren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DenC



Geregistreerd op: 01 Nov 2018
Berichten: 3
Woonplaats: DenCverpia

BerichtGeplaatst: 1 Sep 2019 13:08:28    Onderwerp: mijn 2 cent Reageren met citaat

Toen ik hier mocht toetreden (2 november 18 - de eerste keer dus Wink ) met mijn +-38.000 puntjes, had ik weinig of geen ervaring met tornooien, enkel de wil om te leren en groeien.

Al in de 1ste of 2de week waaide het stof even op omdat ik geen al te beste punten (120) haalde (op vrijdag stond ik nog op 30 ofzo).

Mede door de regels, hebben Billy en Rodeon toen voet bij stuk gehouden, waardoor er 1 of meerdere is/zijn vertrokken... en voor die steun ben ik nu vanzelfsprekend nog steeds dankbaar.

De weken daarna schemerde hier en daar toch door, dat er een soort van vrije, ongeschreven regel van fatsoen was, dat je toch wel 300p zou moeten kunnen halen. Ik heb die vanaf toen ook steeds gehaald of niet mee gedaan. Ook nu zal ik voor mezelf een minimum van 300p opleggen.

on topic:

Ik vind het goed zoals het is.
Een minimum van bv. 300p vind ik evengoed prima.
Een minimum gemiddelde is mij ook goed, al lijkt me dat lastig bij te houden en zijn de 1000p als vb. wat hoog naar mijn aanvoelen.

Ik kijk uit naar de poll.

ps: misschien een 2/3de meerderheid vereisen door eventueel een 2de ronde te organiseren met enkel de populairste keuzes?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rodeon
Gast





BerichtGeplaatst: 5 Sep 2019 09:48:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze discussie is afgesloten. Iedereen dank voor haar of zijn bijdrage en vergeet niet te stemmen... zie de poll!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    YoBro Forumindex -> Suggesties en ideeën Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games