Geert |
|
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Alle afleveringen van het tv programma " air crash investigation " heb ik meermaals gezien.
Op Russische media las ik dat het vliegtuig van Prigozjin meerdere malen na het opstijgen omlaag, en terug omhoog ging.
Alles wijst er op dat het hoogteroer of een ander deel van de staart slecht afgesteld was waardoor het toestel meermaals in een duikvlucht kwam waarna het bij meer motorvermogen telkens te stijl opsteeg.
Door de herhaalde correctie's van de piloten brak er een stuk van een staartstuk (wat vleugel genoemd word in westerse media) van het toestel af. Daardoor dook het toestel verticaal omlaag.
De lichamen van de piloten waren volledig verhakkeld nadat het toestel zich in de grond boorde. Niet, zo als westerse (dik betaalde) journalisten dit zien als ' bewijs ' van de aanwezigheid van een bom.
Het kan een fout zijn bij onderhoud dat op dat vliegveld is uitgevoerd, en de camera die een zuiver beeld had en klaar gezet leek, dat is voor mij het bewijs dat de persoon die deze beelde maakte, en ook onmiddelijk wist waarheen met die beelden om ze onmiddelijk in het journaal te krijgen voorkennis had.
Dit is voor mij bewijs van sabotage.
Bevolen door Poetin of iemand anders. Dat laat ik even in het midden. |
|