IRDaphh

|
Geplaatst: 11 Mrt 2010 19:54:30 Onderwerp: Daphne. |
|
|
Ik ben Daphne. Ik ben 18 jaar, ik word 24 februari 18. En ik woon in Denekamp, dat zal jullie vast niks zeggen ;3 Dat is een klein dorpje in Twente. En ik heb nu 2,5 jaar een vriend genaamd Tim. ^-^
Persoonlijkheid:
Ik ben redelijk verlegen, tenzij ik je goed ken. Ik kan heel vriendelijk zijn maar soms ook heel bot. Meestal bedoel ik dat niet zo gemeen, het komt er soms gewoon heel stom uit. Ik kan redelijk koppig zijn en ik heb niet veel discipline, dus ik geef dingen al heel snel op. En ik heb min of meer een angststoornis, niet zo heel ernstig meer maar hierdoor durf ik niet zo goed nieuwe dingen te doen of nieuwe mensen te ontmoeten of voor een groot publiek spreken. En ik ben een beetje in mezelf gekeerd, ik zit soms liever alleen dan dat ik mensen om me heen heb. ^-^''
Tim, Manga/Anime, dolls, fotografie, tattoo's, piercings, shoppen, thee, dieren, -helaas heb ik er zelf nu geen :c- lezen, luieren en , Ghibli studio en Marvel films, muziek, kunst, schattige dingetjes, spulletjes van vroeger met name camera's.
Dislikes:
School en alles wat er mee te maken heeft, vieze insectendingen, kou, faalangst, depressie, stress, paniekaanval, bont, etc etc. x)
Foto's
Daphne.
Meest recente foto.
Toen mijn haar nog donker was.
Toen mijn haar -perongeluk- oranje was geworden. Het gaf licht :'3
Ik & Tim met nieuwjaar. -die muts heb ik echt altijd op :v-
Snorremans. x)
Ik kon geen foto's kiezen dus vandaar dat ik er wat meer heb gepost, mwhaha :'3 _________________ Meooww ~ =^-^=
Laatst aangepast door IRDaphh op 20 Apr 2010 17:57:13; in totaal 2 keer bewerkt |
|