Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 29 Nov 2010 21:28:29 Onderwerp: Tara en ik yeuyy |
|
|
ja we hadden al maar goed oke doei HAHA
ik neem btw wel andere naam nu heet ze JULY haha
&jussypussy dus _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 29 Nov 2010 21:28:29 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 29 Nov 2010 21:33:06 Onderwerp: |
|
|
yoyoy, ik doe wel even in mijn volgende dat bericht ding HAHA fail :C
oke, ik doe um, paige en chazziewazzie ;D
yoyo, dat is Paige.
yo, oke heuj  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Nov 2010 21:48:08 Onderwerp: |
|
|
Okayokay.
Woehoee.
PAIGE. Ik zuchtte zacht en sloeg mijn wekker uit. Vandaag was mijn eerste schooldag op ATL high... Gelukkig wel na een weekje vakantie, die iedereen hier heeft gehad. Ik heb er alleen niet zo van kunnen genieten, we hebben van alles moeten regelen. Ik zuchtte en stond op. Ik liep naar mijn mega inloop kast en trok er een rode blouse, wit hempje, grijze legging en witte sokjes. Ik deed het aan en liep naar mijn badkamer. Ik borstelde mijn haren en deed het in een staart. Ik deed wat make-up op en liep terug naar mijn kamer, waar ik een bruin gevlochten riempje omdeed. Ik zuchtte en pakte mijn blackberry van mijn bed. Ik had niks meer gehoord over mijn 'vrienden' uit Miami.
CHAZZIE. Ik gaapte en stapte de douche uit. Ik droogde me af en deed mijn kleding aan. Ik deed de föhn aan en föhnde mijn haar. Ik gaapte en wreef even in mijn ogen. Ik poetste mijn tanden en liep naar mijn kamer, waar ik mijn iPhone in mijn broekzak stopte. Ik moest opschieten, ik moest Ryan nog ophalen en zou nog met hem naar starbucks gaan. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 17:28:48 Onderwerp: |
|
|
July
Ik drukte kreunend mijn wekker uit. "JULY JULY JULY" ik wou net opstaan toen mijn twee broertjes op mijn buik sprongen. "Oef." mompelde ik en probeerde ze van me af te duwen. "July wakker worden!" gilde ze allebei tegelijk. "Damian en Luuk. Ga. WEG!" gilde ik en duwde ze mijn kamer uit, draaide de deur op slot. ik zuchtte en pakte mijn iphone. - chaz. help me. ik word gek van damian en luuk. x - ik verzond hem en ging douchen. daarna kleedde ik me om en liet mn haar op mijn schouders vallen. het begon nu echt een beetje lang te worden... nja. niet erg. Ik pakte mijn tas en liep naar beneden, waar de twee de hele tijd om me heen rende. In totaal hadden we een gezin van 5. 4 kinderen, 1 ouder. Mijn vader was overleden, en ik had nog een oudere broer, en twee kleine; irritant als hel. Ik at gauw een broodje en plofte op de bank. beetje vroeg, maar goed.
Justin
Ik zat beneden op de bank, tv te kijken. ik was altijd snel klaar; altijd al een goede eigenschap van me geweest.
- ja ik ben inspiratieloos ; ) ben bezig met de looookkkkk link krijg je nxt berichtt -
- link outfit: http://www.polyvore.com/rebel/set?id=25482359 - _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 17:37:09 Onderwerp: |
|
|
Allison. Ik gaapte en liep naar mijn badkamer. Ik glimlachte en deed het licht uit, waarna ik door mijn kamer naar de gang liep. Ik strompelde de trap af en kon nog net een trap van mijn broertje van 6 ontwijken. In totaal had ik een broertje van 6, een broer Jake van 18 en een zusje van 3. Gelukkig viel de irritant heid van mijn broertje nog mee, mijn zusje was alleen maar bezig met haar barbies en mijn broer zat alleen op zijn kamer.. Hij was echt een broer waar ik niet zonder kon, ik kon met alles bij hem komen en we hadden écht een hechte band. Ik glimlachte en liep de keuken in "Hay mam.." Ik drukte een kus op haar wang en pakte een bakje cornflakes. Ik liep naar de woonkamer waar ik naast Jake neer plofte op de bank, en begon te eten. Mijn vader werkte van s'ochtends vroeg en s'avonds laat, en mijn moeder was bijna altijd wel thuis.
Chaz. Ik pakte mijn iPhone en glimlachte. - het komt wel goed schatje. lyx. - ik verstuurde hem en reed naar het huis van Ryan, drukte hard op de toeter.
- heyheuj, leuke outfit bitch. <3
- chaz is saai. fail :C |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 17:51:46 Onderwerp: |
|
|
July
Ik glimlachte. - lytoo. kzie je op school, k ga nu wegg xx ly - ik verstuurde hem en pakte mn spullen, zei gedag tegen mn broers en moeder, pakte mijn fiets en stapte op. Okay, ik moest toegeven, dit was lekker weer. ik glimlachte en stopte een oortje in mijn oor, fietste weg.
Justin
Ik keek op de klok en stond op, zei gedag tegen mn moeder, broertje en zusje en pakte mn autosleutels, pleurde mn tas in de kofferbak en stapte in mijn auto, reed weg. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:14:37 Onderwerp: |
|
|
Paige. Ik gaapte en stond op toen ik zag dat ik nog 10 minuten had. Ik zette mijn schaaltje op het aanrecht. Ik rende de trap op, de badkamer in en poetste mijn tanden in top snelheid. Ik deed mijn haar los en kamde er even door heen. Ik deed een klipje in en liep mijn kamer in. Ik trok mijn zwarte vans aan en pakte mijn tas. Ik hing hem over mijn schouders en rende naar beneden. "DOEI" Ik rende naar buiten en stapte op mijn vel groene fiets, waarna ik richting ATL high begon te fietsen.
Chaz. Toen Ryan na 5 minuten eindelijk aankwam sloffen schoot ik in de lach. Zijn haar stond alle kanten op en hij had wallen van hier tot Tokio. Waarschijnlijk had zijn pas geboren zusje weer lopen huilen. Ik grnnikte en reed naar Starbucks toen hij instapte. "Lekker geslapen?" Grijnsde ik en keek hem even aan. "hmpff hou je mond somers.." mompelde hij en gaapte. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:24:23 Onderwerp: |
|
|
July
Ik gooide mijn fiets in de stalling en ging op t muurtje zitten. Ik zong zachtjes mee met de muziek in mijn oren en keek over het schoolplein.
Justin
ik reed. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:28:04 Onderwerp: |
|
|
Paige. Ik beet op mijn lip en stapte af. Ik zette mijn fiets in de stalling en keek verlegen rond. Gosh, ik haatte het om verlegen te zijn. Ik beet op mijn lip en ging op een veldje, tegen een boom zitten.
Chaz. Ik stopte bij starbucks en stapte uit. Ik liep naar binnen en kocht 2 icecoffee's. Ik liep terug naar buiten en stapte in mijn auto, las snel het smsje van July door. Ik glimlachte en reed naar school. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:34:46 Onderwerp: |
|
|
July
Ik wiebelde wat heen en weer op et muurtje en luisterde muziek. Ik keek rond en merkte een nieuw meisje op. Ik zou straks wel met haar gaan praten. Ik glimlachte even naar haar en zwaaide even. Of misschien ging ik nu wel met haar praten. Ik sprong van het muurtje en liep naar haar toe. "Hi, ben je nieuw hier?" ik glimlachte.
Justin
Ik reed, was bijna bij school. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:44:17 Onderwerp: |
|
|
Paige. Ik keek rond en zag een meisje naar me zwaaien. Ik glimlachte en zwaaide verlegen terug. Ik beet op mijn lip en hield mijn hand voor mijn hoofd zodat ik naar haar kon kijken. "Hei, ja.." zei ik en glimlachte verlegen.
Chaz. Ik pakkeerde mijn auto en stopte hem. Ik stapte uit en wachtte op Ryan. Ik liep het plein op en stopte mijn sleutels in mijn broek zak. Ik liep sleurpent naar July, en ging naast haar staan, sloeg mijn arm om haar heen terwijl ik nog steeds sleurpte. "HEllowshawty..." _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 20:47:29 Onderwerp: |
|
|
July
Ik lachte zacht en duwde hem weg. "Chaz ik sta te praten." zei ik en grinnikte, draaide me weer naar het meisje. "Ik ben July en dit is Chaz." zei ik en glimlachte. "oh en dit is Justin" zei ik toen hij naast ons stond
Justin
Ik parkeerde en stapte uit, pakte mn tas en deed mn auto op slot, liep t schoolplein op en zag chaz, liep naar em toe. "ja heujj" zei ik glimlachend. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 21:02:06 Onderwerp: |
|
|
Paige. Ik glimlachte verlegen en stond op. "Ik ben paige, oh en dat daar is mijn broer Jake.." zei ik terwijl ik naar hem wees toen hij zijn auto uitstapte. Hij glimlachte naar me en zwaaide kort. Ik zwaaide terug en keek weer naar de 3, waar nu ook een kale jongen met een klein jongetje naast kwam staan. - ryan&christian jwz.. -
Chaz. Ik grinnikte en slurpte aan mijn ijscoffee. "Yo.." _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 21:24:15 Onderwerp: |
|
|
July
Ik grinnikte. "Nice to meet you Paige. nu moet ik even iets doen." zei ik en trok Chaz mee. "I missed youuu." zei ik pruilend, sloeg mijn armen om zijn middel.
Justin
Ik glimlachte. "Mooie naam." zei ik en keek naar haar. oke. ik moest toegeven. ik kreeg nu al kriebels. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 30 Nov 2010 21:31:10 Onderwerp: |
|
|
Chaz. Ik grinnikte en sloeg mijn armen om haar heen. "I missed you too huney.." Ik gooide mijn beker weg en drukte mijn lippen op de hare.
Paige. Ik glimlachte en keek verlegen naar mijn handen, beet op mijn lip. "Duss.." _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 30 Nov 2010 21:31:10 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|