Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 15 Jan 2011 18:29:55 Onderwerp: Maaikos & Kaydudos |
|
|
Ja wij weten ja. ik doe Ryan & mijn meisje heet ehm.. Amber hahaha. keer wat anders HAHA
Amberrrrr:
JIJ BEGINT _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Jan 2011 18:29:55 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 292 Woonplaats: biebersheart.
|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:28:09 Onderwerp: |
|
|
jij moet beginnen.
Dat is env, en je weet wel hoe die hottie eruit ziet. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 21:51:39 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik liep gauw de school in. "Great. op eerste dag gelijk al te laat." mompelde ik en liep naar het lokaal, trok Envy mee. "jij maakt de deur open." zei ik toen ik op mijn nagels beet. stomme verslaving.
Ryan
Ik keek naar de leraar wiskunde die iets van vergelijkingen uitlegde. ik mompelde wat en viel half in slaap. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 21:56:11 Onderwerp: |
|
|
Envy:
'Wtf je bent de oudste maar de verlegenste' Zei ik grijnzend terwijl ik de deur open deed en naar binnen liep.
Justin:
Ik keek om, net zoals de hele klas, toen de deur open ging en twee onbekende meisjes in de deur stonden. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 21:57:07 Onderwerp: |
|
|
Envy:
'Wtf je bent de oudste maar de verlegenste' Zei ik grijnzend terwijl ik de deur open deed en naar binnen liep.
Justin:
Ik keek om, net zoals de hele klas, toen de deur open ging en twee onbekende meisjes in de deur stonden. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 21:57:37 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Justin:
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 21:58:59 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Justin:
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 22:03:07 Onderwerp: |
|
|
Amber
ik grinnikte zachtjes. "ja nou hou je mond. K haat het als iedereen je aan staart." mompelde ik en liep haar achterna, voelde me rood worden toen iedereen naar ons staarde, herstelde me. "Mooi. jullie zijn te laat. nou ga maar voor Justin en Ryan zitten." mompelde hij kwaad en ik rolde met mijn ogen, ging op de plek zitten welke hij ons aanwees.
Ryan
ik grijnsde breed. FINALLY. New chicks we can use... _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 22:04:35 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Ik grinnikte, ging zitten bij het raam en pakte mijn spullen. Ik haatte te laat komen en school, twee dingen waaraan ik een hekel had. Ik grinnikte in mijzelf.
Justin:
Ik keek grijnzend naar Ryan en ik ging rechtop zitten. 'Ik ben justin' Zei ik zachtjes. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 22:12:01 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik rolde even met mijn ogen en pakte mijn spullen, haalde een hand door mijn haar, keek even achterom. "Do i look, like i care?" mompelde ik en glimlachte schijnheilig, draaide me weer goed.
Ryan
ik grijnsde breed en keek naar de achterkant van het andere meisje. damn. haar moest ik in mijn bed krijgen. okay. eens zien. "Hey, heb je een potlood voor me?" standaard question. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 22:18:03 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Ik keek droog achterom. 'Ja ik heb een potlood maar niet voor jou' Zei ik arrogant terwijl ik weer mij omdraaide en oplette op de les. Ik hield van wiskunde en dat vond ik vaag haha ja.
Justin:
'Ja' Zei ik grijnzend. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 22:22:18 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik zuchtte diep en keek weer achterom, ging voorover hangen over zijn tafel. "Misschien, moet je je mond houden, en iets beters te doen dan meisjes proberen het bed in te krijgen en ze te playen. Want volgens mij kan je die van jou nog niet eens omhoog krijgen." zei ik en draaide me om, deed mn oordopjes in mijn oren en zette mijn muziek voluit. wiskunde was niet mijn beste vak.
Ryan
ik grinnikte even. "Too bad. ik heb ook een potlood, en die wacht op je." zei ik grijnzend. - HAHA ADOORDENKEN - _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 23:05:58 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Ik keek zuchtend achterom. 'Weet je, dat ik nieuw ben betekent niet dat ik niets weet. Jij bent de eikel hier samen met je vriend en duikt met iedereen in het bed. Rot op and be a gentleman' Zei ik zuchtend, draaide me om en negeerde hem vanaf nu.
Justin:
Ik grijnsde. Een meid met pit, I like. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 16 Jan 2011 11:29:36 Onderwerp: |
|
|
Amber
K keek wat naar mn korte nagels en richtte mijn blik toen op hetbord. Ik pakte een blaadje en ging er op schrijven - arrogant jochie. Denk maar niet dat je me ooit te pakken zal krijgen. Loser. Kusjes amber- k grijnsde even en legde hem op Justins tafel, keekweer naar et bord.
Ryan
Ik grinnikte zachtjes. "chill. Ik ben gewoon een normale jongen met hormonen" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 16 Jan 2011 12:05:34 Onderwerp: |
|
|
Envy:
'Als je een jongen met hormonen was, een gewone, zou je tenminste de meisjes wel met respect behandelen. En dat is het laatste wat jij nu doet, loser' Zei ik terwijl ik mijn oordopjes in deed en mijn wiskunde maken.
Justin:
Ik grijnsde en schreef terug -Je kan denken dat ik arrogant ben, maar het enige wat ik ben is geïnterreseerd in jou - Ik gaf het blaadje terug. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 16 Jan 2011 12:05:34 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|