Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 23 Jan 2011 18:09:57 Onderwerp: MAAIKIND&TARAAP. |
|
|
MIJN MAISJU: Heather Anne Rose.
MIJN JOGUN: Joestien Drew Bieber.
AIK BEGIN IN VOLGENDE BERUCHT. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 23 Jan 2011 18:09:57 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 292 Woonplaats: biebersheart.
|
Geplaatst: 23 Jan 2011 18:11:53 Onderwerp: |
|
|
MAIN MAISJU: Charlie Rosalie Fields
MAIN HOTTIE: Ryan Butsy.
okai joe biegient. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 18:14:43 Onderwerp: |
|
|
Heather.
"FUCKFUCKFUCK!" riep ik uit toen de auto afsloeg. Ik keek om me heen en zag dat we ergens in de middle of nohwere waren. Ik keek naar dat dingetje achter mijn stuur en kreunde. "Ohgod, Charlie, we hebben een probleem.." Mompelde ik en keek haar met bange ogen aan. Daar ging ons beautyweekendje. We waren opweg naar een hotel, waar we een beautyweekendje zouden hebben. Het was vrijdag avond, midden in de herfst.
Justin.
"JIJ SPEELT VALS!" riep ik uit terwijl ik wild op de knopjes van mijn playstation controller drukte. "RYAN SPEEL NIET VALS!" _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 18:25:30 Onderwerp: |
|
|
Charlie:
Ik keek opeens opgeschrokt om en keek naar Heather. 'Wat heb je gedaan?' Vroeg ik paniekerig terwijl ik uit de auto keek, ik zag niks. Nou niet echt niks, ik zag bomen en mist that's it. 'Fuck, waar zijn we?!' Ik keek met bange ogen naar Heather.
Ryan:
'IK SPEEL NIET VALS LOSER!' Zei ik terwijl ik Justin inmaakte. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 18:33:13 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik sprong op terwijl ik druk door drukte. " JE SPEELT WEL VALS BUTLER!" Riep ik uit en grijnsde.
Heather. Ik keek haar bang aan. "Ik heb niks gedaan?!" riep ik uit en keek naar buiten, buitenom mist, bomen, donkerheid & regen was er niks. Ik keek goed om me heen en mijn blik bleef op een huisje gericht. "daar is een huisje, en er brand licht?" zei ik aarzelend en keek haar aan. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 18:44:32 Onderwerp: |
|
|
Ryan:
'NIET NIET NIET!' Zei ik hard terwijl ik hard drukte en probeerde Justin nog erger in te maken.
Char:
Ik sprong uit de auto en rende als een gek mens naar het huisje, ik belde wel vijftig keer aan en ik wachtte op Heather. 'Kom snel!' Riep ik door het geluid van de regen, het bos en de wind. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 18:51:51 Onderwerp: |
|
|
Heather. Ik kreunde en sprong uit de auto. Ik rilde even en klikte hem snel op slot, waarna ik op mijn gympen achter haar aan rende, naar het huisje.
Justin. Ik sprong op. "EINDELIJK! DE PIZZA IS ER!" Ik richtte me niet meer op het spelletje en rende als een gek naar de deur. "PIZZAPIZZAPIZZA!" Ik deed een raar dansje en trok de deur open. "PIZZAAA? Huh? JULLIE ZIJN NIET PIZZA!" Riep ik teleur gesteld en trok een pruillip. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 19:06:28 Onderwerp: |
|
|
Char:
'Nee wij zijn geen pizza. Wij zijn twee meisjes die doorweekt zijn, het koud hebben en pech hebben. Mogen wij binnen komen?' Zei ik smekend terwijl ik vanuit het huisje geschreeuw hoorde.
Ryan:
'JUSTIN IK HEB JE INGEMAAKT SLAKJE' Roep ik vanuit de kamer terwijl ik met blijdschap de controler op de bank gooi en naar de deur loop. 'Sup?' _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 19:10:37 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik grinnikte even en keek naar Ryan. "No pizza.." pruillipte ik en richtte me weer op de meisjes. "Oh ja, tuurlijk kom binnen.." Ik grijnsde even en opende de deur verder.
Heather. Ik zuchtte opgelucht en rilde even. "Ik haat regen!' riep ik dramatisch toen ik de gang in liep. Ik richtte een blik op de spiegel en slaakte een klein gilletje. "Gosh, ik lijk wel een heks met die uitgelopen mascara en ontplofte naar.." Ik draaide me naar de jongens. "Maar back to the point, mijn auto heeft het opgegeven.." mompelde ik en zuchtte zacht. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 19:50:10 Onderwerp: |
|
|
Char:
'Je bent een heks heather,' Zei ik giechelend. 'Ik ben Charlie en wij zijn doorweekt' Zei ik grinnikend terwijl ik handen schudden met de jongens.
Ryan:
'Ik ben Ryan' Zei ik terwijl ik de meisjes handen schudden en glimlachend naar het ene meisje keek die een beetje zeikte over haar uiterlijk. Still, she looks awesome gheghe. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 19:53:21 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik grinnikte en sloot de deur. "Im Justin.." Ik grijnsde en dacht even na. "Um, jullie kunnen hier wel slapen denk ik ? Ik heb vast nog wel 2 joggingbroeken &te kleine t-shirts.." Ik glimlachte en beet op mijn lip, keek naar Charlie..
Heather. Ik grijnsde. "Als dat zou kunnen." Ik glimlachte scheef en schudde even met mijn blonde haren, die nu als slierten langs mijn gezicht hingen. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 20:02:15 Onderwerp: |
|
|
Charlie:
'Das goed toch?' Zei ik glimlachend terwijl ik rond keek en giechelde, snel keek ik naar de controles. 'Welk spel?' Vroeg ik terwijl ik naar het beeld liep.
Ryan:
'Mario kaaaart' Zei ik met zon italiaans accent, ik grijnsde en kek naar het meisje with the big blond haaaaair. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 20:03:44 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik grinnikte en liep de trap op, wenkte ze. "Kom, dan ga ik kleding voor jullie zoeken.." zei ik en sprintte de trap op, mijn kamer in waar ik de kast open trok.
Heather. Ik grinnikte en trok mijn schoenen uit, zette ze neer, hing mijn jas op. Ik liep achter hun aan naar boven. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 20:11:07 Onderwerp: |
|
|
Charlie:
Ik liep achter hun aan en ik giechelde even. Ik hield Heather vast want ik was bang dat we bij rapers waren.
Ryan:
Ik liep achter hun aan en ik stond er maar wat bijj,. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Jan 2011 20:14:04 Onderwerp: |
|
|
Heather. Ik grinnikte en keek de kamer rond, van die Justin. Stiekem was ik best bang, je weet maar nooit wat voor mensen ze waren. Straks waren het verkrachters, al zagen ze er niet zo uit.
Justin. Ik trok er twee shirtjes uit &twee jogging broeken. "Ik ga even tegen me moeder zeggen dat we logees hebben." Ik grijnsde en wees naar de badkamer. "Jullie kunnen daar omkleden.." Ik draaide me om en liep naar mijn moeders kamer, opende de deur. "Mam, er blijven 2 meisjes, die pech hadden met hun auto &zo slapen.." Mijn moeder knikte en glimlachte. "Ik ga zo slapen, dus doe wel stil.." Ik knikte en sloot de deur weer, liep mijn kamer weer in. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 23 Jan 2011 20:14:04 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|