Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

donnaaaaa&kayleighhhh
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 32, 33, 34  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RPGGGGGGGG ! :D Forumindex -> Beroemdheden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 16:17:25    Onderwerp: donnaaaaa&kayleighhhh Reageren met citaat

yoooo dude. dit is rpg en JIJ begint, muhahahahha.

ik doeee Justiniiieee en ik doeeeemeisje. mijn meisje heet um... Amber.

DAT IS AMBER. yeuy.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 25 Jan 2011 16:17:25    Onderwerp:

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 16:21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

damn haar haren zijn mooi HAAHAH omg ik snap niks van dat plaatje invoegen dus ik doe het wel zo: http://tinypic.com/r/72qdjm/7

ik doe Chazzie enneuh ehm ehm Elischa
~
Chaz
Ik keek naar Justin en grijnsde. ''Nice villa dude.'' mompelde ik. Ik trok mijn spullen achter me aan en liep richting de deur. Ik paktte de sleutel uit zijn handen en opende de deur, keek even rond.

Elischa
Ik glimlachtte en haaldde een hand door mijn haar. Het zag er mooi uit. Althans, van de buitenkant. Ik sloftte achter Chaz aan en keek ook even rond. ''De mooiste kamer is voor mij.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 16:30:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Amber
Ik pakte mn spullen en grinnikte. "dat dacht je." zei ik tegen Elischa - jesus wat een moeilijke naam HAHAHAHAH maar oke. - en grijnsde. "okay ik moet oppassen dat ik hier niet verdwaal." mompelde ik, struikelde over mijn eigen voeten en flikkerde op de vloer. "de vloer ligt in ieder geval comfortabel." mompelde ik.

Justin
Ik grinnitke. "i know right." mompelde ik en liep naar binnen, liep gelijk naar boven en liep naar een vd kamers.

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 16:33:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Chaz
Ik schoot in de lach en rolde met mijn ogen. ''Neh, mijn kamer hoort de beste te zijn.'' mompelde ik. Ik grinnikte en keek naar Amber. ''Je bent echt blond.'' mompelde ik, liep naar haar toe en stak mijn handen naar haar uit.

Elischa
HAHA mijn vriendin heet zo haha - Ik grinnikte toen ik Amber zag vallen. Ik schraaptte mijn keel en rende naar boven toe. Ik koos de beste kamer uit en gooide mijn spullen op het bed neer.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 16:35:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Amber
Ik pakte zijn handen vast en trok mezelf omhoog. "ik ben niet blond. donkerblond." mompelde ik en gaf hem een por, grijnsde en nam mijn spullen mee naar boven, liep naar een vd kamers en pleurde daar mijn spullen in. "EINDELIJK! GEEN KAMER MET MIJN BROERTJE DELEN!" riep ik en liet me op het twee persoonsbed vallen.

Justin
ik pleurde mn spullen in een vd kamers en grinnikte zachtjes. "IEMAND WAT DRINKEN?" riep ik. het echode. ik grijnsde even.

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2011 18:17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Chaz
''Donkerblond blijft blond.'' zei ik lachend. Ik keek haar na en liep uiteindelijk ook naar boven. Ik opende maar een deur en gooide mn spullen neer, keek om me heen. Zag er wel mooi uit. ''Ja.'' riep ik naar Justin. Ik grijnsde en liep mn kamer weer uit, had geen zin om uit te pakken.

Elischa
Ik gooide mijn kleding snel in de kast en kniktte. Toen beseftte ik pas dat Justin dat niet kon zien. ''Jup,'' riep ik maar. Ik liep mijn kamer uit, sloot de deur achter me en liep alvast naar de trap toe, liep naar beneden.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2011 18:27:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Amber
Ik rolde grijnzend met mijn ogen. "Blond is Blond. Donkerblond IS EN BLIJFT DONKERBLOND!" riep ik en rende naar beneden, plofte op de mega bank en zette de mega - alles is gewoon mega. - tv aan. "SPONGEBOB!"

Justin
Ik grinnikte en liep naar de keuken, pakte gewoon drie blikjes redbull. "Amber, mot je ook?" ik hoorde haar vaag ja roepen en pakte nog een blikje, gooide er een naar haar.

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2011 18:33:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Chaz
''Maar er blijft blond in voorkomen.'' zei ik terwijl ik lachend naast haar neerploftte. Ik rolde met mijn ogen en paktte de afstandsbediening. ''Ik ben er niet klaar voor.'' mompelde ik tegen Spongebob, zaptte grijnzend weg.

Ayisha
Ik liep Justin achterna om mijn blikje te pakken. ''Thank you.'' mompelde ik. Ik glimlachtte lief naar hem en liep toen ook naar de bank. ''Jongens het is lekker weer dan gaan we niet lui op de bank zitten.'' zei ik grinnikend. ''We hebben een zwembad.'' herinnerde ik hun
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2011 18:36:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Amber
Ik keek met een pruillipje naar hem. "Zet. Terug." zei ik en probeerde de afstandsbediening te pakken. "GEEF!" zei ik en pakte de afstandsbediening weer, zette hem weer op spongebob, liet toen de afstandsbediening vallen. "ZWEMBAD?!" riep ik en sprong op, rende naar boven en deed mijn bikini aan, rende naar beneden en rende naar het zwembad, sprong erin. "WHIEHO"

Justin
Ik grinnikte. "You're welcome." Ik keek raar naar Amber. Wtf? haha. "Ga je mee zwemmen?" vroeg ik aan Elischa.

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2011 18:40:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Chaz
Ik schoot in de lach door Amber en keek toen Elischa aan. Ik kniktte. ''Ja, klopt.'' Ik opende mijn blikje en luisterde naar het sissend geluid. Ik glimlachtte in mezelf en dronk het snel op. ''Ik ga mee.'' Ik liep naar boven, kleedde me om en sprintte de trap af. Ik rende naar het zwembad en maaktte grijnzend een bommetje op Amber nat te maken. Ik kwam lachend boven water.

Ayisha
Ik glimlachtte nogmaals en fronsde lichtjes mijn wenkbrauwen. Ik maaktte zo'n beweging bij mn hoofd dat ze raar is en grinnikte zachtjes. Ik kniktte. ''Uhuh.'' mompelde ik. Ik rende de trap op en opende de deur. Mijn poging om hem dicht te doen terwijl ik naar mn kast rende was gefaald maar ik was te lui om hem dicht te doen. Ik zocht mijn bikini en trok broek uit, trok mijn bikinibroekje aan.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2011 18:44:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Amber
Ik grinnikte en kwam omhoog, werd weer nat gemaakt door Chaz. "Chaz. Somers. Eerst Spongebob. Nu dit. dat is onacceptabel." zei ike n sloeg mijn armen over elkaar heen, keek nep boos.

Justin
Ik ging naar boven, zag dat dr deur open was, keek even mee. (h)

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2011 18:46:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Chaz
Ik stak mijn tong naar haar uit. ''Ga je me straffen?'' vroeg ik lachend. Ik knipperde met mijn ogen en deed een of andere hairflip. Ik perstte mijn lippen op elkaar om niet in de lach te schieten toen ik zag hoe ze keek en probeerde onschuldig te kijken. ''Het ging perongelijk.'' zei ik zielig.

Elischa
Ik gooide mijn kleding in een hoekje. Dat zou wel mijn officiele vieze kleding hoekje worden. Ik trok mijn shirt ook uit, gooide die op het stapeltje en trok mijn bikinitopje aan. Ik haaldde een hand door mijn haar en paktte een handdoek, liep toen naar de deur.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2011 18:49:23    Onderwerp: Reageren met citaat

HHAH JUSTIN IS EEN CREEPER. btw ik vindt dat zijn haar nog lang is jwz.
-
Amber
Ik beet op mijn lip. "Jij bent stom." zei ik en keek hem zielig aan. "Oke grapje." zei ik en zwom naar hem toe, klom op zijn nek. "Nu moet je voor straf me de hele dag overal naartoe brengen." zei ik grijnzend en haalde met mijn handen zijn haren door elkaar.

Justin
Ik keek naar haar, probeerde niet te kwijlen. Toen ze terug kwam rende k gauw naar mn kamer en kleedde me om, deed net alsof ik al de hele tijd in mn kamer was.

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2011 18:52:34    Onderwerp: Reageren met citaat

HAHAHA okay man maarre zijn haar van nu is wel hotter wbw
~
Chaz
Ik grinnikte zachtjes. ''Iknow.'' zei ik. Ik keek even omhoog en sloeg mijn armen om haar benen heen zodat ze niet zou vallen. Ik glimlachtte even in mezelf. ''Best.'' zei ik. Ik kreunde geirriteerd toen ze mijn haar door we war bracht. ''En wat als je je wilt omkleden? Of douchen? Of slapen?'' grinnikte ik.

Ayisha
Ik merktte niks van Justin aangezien ik druk bezig was met mijn haar. Ik gaaptte en sloeg de handdoek om me heen. Ik keek even om me heen en liep toen naar Justin zijn kamer, kloptte aan. ''Ben je al klaar?'' vroeg ik. Of was hij al gegaan?
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2011 18:54:16    Onderwerp: Reageren met citaat

HAHA oke jij mag kiezen kort of lang.
-
Amber
Ik grijnsde. "Dan moet dat maar." zei ik grinnikend en maakte stekeltjes in zijn haar. "Je moet vaker je haar zo doen." zei ik lachend.

Justin
ik was net klaar toen ze aan klopte, deed de deur open en tilde haar over mijn schouder, rende de trap af, rende naar het zwembad en sprong met haar over mijn schoude rhet water in.

Terug naar boven

Geplaatst: 5 Mrt 2011 18:54:16    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RPGGGGGGGG ! :D Forumindex -> Beroemdheden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 1 van 34

Ga naar: