Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 24 Dec 2011 14:34:12 Onderwerp: onedizzlee. |
|
|
oke je kent de verhaallijn, ik begin wel als jij hebt gereageerd ! ;D
ik; Niall & Jessica Ruby Dekker.
FOTO; http://weheartit.com/entry/19903997 _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 24 Dec 2011 14:34:12 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 15:13:03 Onderwerp: |
|
|
Rosalina, maar ze haat dr naam dus iedereen noemt haar rosie omdat ze anders klappen krijgen. andere nicknames mogen ook, dr vader noemt haar wel rosalina, wat ze heel erg irritant vindt. Moeder en andere familie doen het alleen als ze ruzie hebben.
En hazzaaaaa (:
Laatst aangepast door lauralovesyoux op 29 Mrt 2012 22:21:50; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 15:22:53 Onderwerp: |
|
|
woopwoop.
--
Jessica. Ik gaap en wrijf in mijn ogen, ik heb vandaag besloten om samen met Rosie gewoon naar 1D te gaan en te spijbelen van school. Toen ik vorige week een mailtje kreeg met het bericht dat we erheen konden omdat we 2 van de 400 mensen waren kon mijn geluk niet meer op. Jammer genoeg moest school het verpesten, Rosie haar moeder had er geen problemen mee; mijne wel, dus nu zit ik stiekem in de metro, om half 9 s'ochtends, op weg naar Hotel Arena om daar op Rosie te wachten en one direction te ontmoeten.
Niall. Ik gaap en wrijf in mijn ogen. We waren net aangekomen in Nederland en over een paar uur zouden we een Q&A doen, maar eerst hadden we tijd om wat bij te slapen, Amsterdam te verkennen en te eten. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 15:32:59 Onderwerp: |
|
|
Rosie
Ik loop richting de starbucks en geeuw even. Ik was hier al heel lang niet meer geweest, omdat ik in Amerika gestudeerd heb en pas net 2 weken terug ben. Ik loop het restaurantje in op mijn hakken en ga op een stoel zitten bij een tafeltje voor 2. Ik whatsapp Jess met mijn iPhone: babe ik ben nu in de starbucks. schiet je op want ik voel me een loner hihi. xx
Outfit
http://www.polyvore.com/loveyou/set?id=39124205
Harry
Ik loop met Louis naar de lift om te gaan ontbijten. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 15:41:46 Onderwerp: |
|
|
Jess. Ik gaap en stap uit als mijn metro stopt. - ahaha sukkel, ben nu onderweg naar starbucks xo - Ik loop het centrum in op mijn hoge pumps (outfit komt) en loop richting de starbucks.
Niall. Ik spring op en ren achter Harry en Louis aan. 'WACHT OP MIJ! IK HEB HONGER ALS EEN PAARD!' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 15:43:54 Onderwerp: |
|
|
Rosie
Ik bestel een frapuccino caramel en geeuw even, whatsapp Jess terug; okay babiiiiiiieeee.
Harry
Ik lach en ga door Niall zijn haar heen. 'Jij hebt altijd honger Niall!' Louis lacht om mijn grapje en ik grijns naar hem. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 18:13:41 Onderwerp: |
|
|
Niall. Ik kijk hem zielig aan en kijk dan weer normaal. 'Restaurant hier of Starbucks ofzo?'
Jess. Ik glimlach en loop naar binnen. 'Joehoee!' Ik zwaai vrolijk naar Rosie en plof neer, zet mijn tas vol met allerlei spullen naast me. 'Gosh, ik ben zo moe..' Ik friemel wat aan mijn armbandje en bekijk de kaart, waarna ik opsta. 'Be right back..' Ik grijp mijn portemonnee uit mijn tas en loop naar de kassa, waar ik een chocolate chip ding koop.
OUTFIT; http://www.polyvore.com/cgi/set?id=41242060&.locale=nl
ARMBANDJE; http://i39.tinypic.com/2quhftv.png _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 19:20:04 Onderwerp: |
|
|
Rosie
Ik tweet dat we in de Starbucks zijn en pak Jess dr tas.
Harry
Ik lach, 'Eh, ik heb wel zin in koffie, maar dan moeten we in vermomming..' |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 20:11:25 Onderwerp: |
|
|
Jess. Zodra ik mijn beker in mijn handen heb loop ik al slurpend aan het rietje terug naar de tafel. 'Bluh..' Ik plof neer en haal even een hand over mijn gezicht, onder druk een gaap. 'Dus, hoe laat gaan we naar Hotel Arena?'
Niall. Ik haal mijn schouders op en trek de capuchon van mijn jas over mijn hoofd, zet een zonnebril op. Gelukkig viel het niet op, aangezien de zon wel scheen. 'Voila..' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 20:15:00 Onderwerp: |
|
|
Rosie
'Ik weet het niet.. Ik wil niet een stalker zijn en er super lang zijn.. Maar anders duurt het zo lang.'
Harry
'Hebben ze hier een Starbucks dan?' ik lach. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 20:19:51 Onderwerp: |
|
|
Niall. Ik knik. 'Liam en Zayn zijn al geweest en die hebben me verteld waar het is.. het is niet ver van hier..' Ik grijns breed en stuiter op en neer.
Jess. Ik knik begrijpend. 'Maar, ik wil wel vooraan staan, dus we moeten er wel redelijk optijd zijn..' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 21:25:25 Onderwerp: |
|
|
Harry
Ik lach. 'Starbucks it is nialler!'
Rosie
Ik knik en haal lipgloss uit haar tas, wat ik over mijn lippen doe en even mijn lippen tuit naar haar. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 25 Dec 2011 01:39:39 Onderwerp: |
|
|
Niall. Ik glimlach vrolijk en loop voor ze uit.
Jess. Ik kijk haar met een grijns aan. 'Lipgloss dief!'
-
HOI LAUTJE,
PARTY WAS UMAZAYN
nee ben niet dronkuh
HEB ALLEEN 13901283291083912 BLIKJES ENERGY OP IN 3 UURTJES
oke love you bye jfkdlsfjs;vja <#3333333 _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 25 Dec 2011 02:20:33 Onderwerp: |
|
|
Rosie
Ik grinnik en pak mijn telefoon, whatsapp degene met de naam 'B' in mijn contacten lijst. Niemand weer wie dat is, zelfs Jess niet, terwijl ze er de hele tijd om zeurt. Ik stuur; - heyyyyy (: Im at Starbucks right now and had to think of you haha. how are ya? I miss you! we need to hang out soon! xxxx-
Harry
Ik doe mn capuchon op en zet m'n zonnebril op, niet dat het veel helpt aangezien mijn krullen onder de capuchon uit komen. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 26 Dec 2011 19:04:56 Onderwerp: |
|
|
Who's B?
--
Jess. Ik kijk haar zielig aan. 'Don't tell me you're whatsapping "b" right now?!' ik riep het hysterisch uit en liet mijn hoofd op tafel vallen. Bij 'B' maakte ik haakjes met mijn vingers. Gosh, gek werd ik ervan. En ze wou maar niet zeggen wie het is he. Grr.
Niall. Ik glimlach en loop naar buiten, zie tot mijn opluchting nog geen enkele fans voor het hotel in de rij staan wachten tot vanmiddag. Niet dat ik het niet leuk vind, maar soms is het ook gewoon even fijn. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 26 Dec 2011 19:04:56 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|