Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

hey hoi lang geleden, ja inderdaad oke kusjes.
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 101, 102, 103  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RPGGGGGGGG ! :D Forumindex -> Beroemdheden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2012 21:40:39    Onderwerp: hey hoi lang geleden, ja inderdaad oke kusjes. Reageren met citaat

HOI LAURA LOVE YOU K K

dit is LEXI BROOKS !

oke here:
[/img]

Geplaatst: 3 Jul 2012 21:40:39    Onderwerp:

Terug naar boven
lauralovesyoux

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2012 21:47:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Iloveyoutooooooooo. <3 begin jij maar Smile

Laatst aangepast door lauralovesyoux op 4 Jul 2012 21:19:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2012 21:54:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Lexi. Ik druk een kusje op het kleine meisje haar hoofdje, die me verbaasd aanstaart waarna ik de grote slaapzaal uitloop en de deur slaat. 'Thankyou Lexi for today. Tomorrow you're off right?' Martha, de oude vrouw die dit alles heeft opgericht kijkt me dankbaar aan. Ik pak mijn tas, glimlach en knik. 'Yes, i'm off every sunday now, right?' ze knikt en legt haar hand op mijn schouder. 'Thankyou for always helping me, we don't have a lot of people in the summer.. so, it's great you're here every summer again..' De zomer was net gestart, en mijn eerste week in het tehuis voor gehandicapte kindjes was weer afgelopen. 'I love to do this, you know that.. well, i'm going to my apartment right now before it is getting too dark, okay?' Ik druk een kus op haar wang en loop dan het oude gebouw uit, richting mijn fiets.
lauralovesyoux

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2012 22:04:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke lol ik moet weer even wennen hier aan hoor.

--

Justin
Ik stapte uit het vliegtuig, samen met mijn moeder, Kenny, Alfredo en Ashley. Mijn hoofd leek wel uit elkaar te ploffen, aangezien hij zo erg aan het bonken was. Ik had me al niet goed gevoeld toen ik het vliegtuig in stapte, verkouden en hoofdpijn. Maar door de jetlag was dit alles alleen maar versterkt en wilde ik het liefste meteen mijn bed in. Alleen kon dat jammergenoeg biet, omdat we nog de bagage op moesten halen en langs de fans naar het hotel. Aangezien er hier wat armere mensen woonden, verwachtte ik niet al te veel fans. Toch zette ik mijn justbeats op en liet de muziek mijn lichaam over nemen. Meteen toen de eerste deuntjes van The A team van Ed Sheeran op kwam, voelde ik me al vrolijker worden. Ik sloot mezelf af van de rest van de wereld terwijl iedereen om me heen druk was om alles voor ons verblijf te regelen. Ze waren vooral dingen voor mij aan het regelen, veiligheidszaken, extra bodyguards en zo nodig hulp van de politie. Een zwak zuchtje verliet mijn lippen toen ik mijn telefoon uit mijn broekzak pakte en een tweet plaatste zodat mijn miljoenen volgers wisten dat ik veilig was. Soms waren al die fans wel een blok aan mijn been, nergens kon ik rustig lopen of vakantie vieren zonder dat ze naar me toe kwamen, maar zonder de fans zou ik nergens geweest zijn.
Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2012 22:09:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Lexi. Ik graai in mijn tas naar mijn fietssleutel en zodra ik hem te pakken heb, steek ik hem in het slot en draai hem om. Ik klik mijn licht aan en loop met mijn fiets richting de weg, stap op. Ik begin te fietsen en fiets zo snel mogelijk naar mijn appartement die op zo'n 10 minuten fiets afstand van het tehuis afligt. Het begint al aardig donker te worden dus ik fiets snel door. Ik spring van mijn fiets en begroet een oude vrouw die met haar hond loopt. Ik zet mijn fiets in het kleine halletje onder de appartementen en draai hem opslot waarna ik het gebouw in loop, 3 trappen op en naar mijn deur loop. Ik draai de deur open en trap mijn schoenen uit, sluit de deur achter me. Het appartement was vrij luxe, wat je niet van veel dingen in deze stad kan zeggen. Ik gooi mijn tas op de bank en loop op mijn blote voeten naar de badkamer waar ik de douche aandraai. Vandaag was een zware dag geweest aangezien er een paar nieuwe kinderen binnen waren gebracht en het was super warm omdat de airco het niet meer doet. Ik zucht en trek mijn hemdje en short uit.
lauralovesyoux

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2012 22:20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
Toen we uiteindelijk bij het appartementencomplex waar we zouden verblijven aankwamen, liet ik de rest over aan het inchecken. Ik griste mijn koffers uit de mega stapel, pakte een van de sleutels die op de balie voor ons lag en sleepte mijn koffer de trap op. Ik was doodop en mijn humeur was echt heel ver te zoeken op dit moment. Mijn ogen gleden langs de deuren terwijl ik zocht naar het nummer wat op het kaartje dat aan de sleutel vast zat hoorde. Achter me hoorde ik Kenny de trap op rennen en naar me toe lopen, puffend omdat hij geen conditie had. 'Whats the matter man?' kwam er vermoeid, lichtelijk geïrriteerd maar vooral verbaasd uit zijn mond. Omdat hij me gerend had, had hij niet zo veel controle over zijn stem dus kwam het er veel harder uit als hij het gepland had, wat een vage grinnik van mij opleverde. 'Just tired', loog ik. Toen ik eindelijk de juiste kamer gevonden had, opende ik de deur en dumpte de koffer op een stoel. Ik trok mijn shirt uit, toen mijn schoenen en toen ik mijn broek uit wilde trekken draaide ik me om naar Kenny. 'you can leave you know. Im fine. Nothings gonna happen. Leave me alone.' als ik niet zo moe was en me zo kut gevoeld had, had ik me waarschijnlijk wel slecht gevoeld om de manier waarop ik Kenny behandelde. Maar nu negeerde ik hem toen hij mijn. Kamer na nog een licht protest uit liep en de deur achter zich dicht deed. Eindelijk rust.
Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2012 23:39:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Lexi. Ik trek mijn lingerie uit en stap langzaam onder de douche en doe alles. Zodra ik klaar ben stap ik eronder uit en wikkel de handdoek om mijn lichaam, en daarna ook om mijn haar. Ik loop naar mijn slaapkamer en slenter naar de kast, gooi de deuren open. Ik glimlach en pak mijn oversized t-shirt en trek wat ondergoed aan en daarna dat shirt. Ik haal de handdoek van mijn haar, doe mijn natte haar in een knot op mijn hoofd en loop naar de woonkamer waar ik de tv aanzet. Ik sluit mijn gordijnen en loop dan naar het keukentje waar ik een kop thee zet.
lauralovesyoux

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2012 23:41:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
Ik trek mijn broek uit en ga op het grote bed dat in deze kamer staat liggen, rol me op tot een balletje. Met mijn telefoon kijk ik hoe laat het nu in Canada is, 19:00 uur. Het kan dus nog wel om Jazmyn en Jaxon te bellen om ze weltrusten te wensen. Ik tik mijn vader zijn huistelefoonnummer in en wacht tot hij opneemt. Een lange geeuw verlaat mijn mond terwijl ik me comfortabel probeer te maken en intussen met mijn hand in mijn rugtas graai om mijn macbook te pakken.
Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2012 23:43:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Lexi. Ik maak het kopje thee en loop dan terug naar de woonkamer waar ik me comfortabel maak op de bank en een film ga kijken, terwijl ik aan mijn kopje thee slurp.
lauralovesyoux

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2012 23:45:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
Na een gesprek met mijn lieftallige broertje en zusje, voel ik me al veel beter. Ik ga nog even op mijn privetwitter, die eigenlijk al best veel fans gevonden hebben en tweet dat ik me kut voel maar zuid afrika prachtig is. Ik zet ook nog een foto op mijn priveinstagram die ik gemaakt had op de weg naar het hotel en klap dan mijn laptop dicht, sluit mijn ogen en val langzaam in slaap.
Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 4 Jul 2012 13:41:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Lexi next day.
Het is al half 1 's middags wanneer ik mijn ogen open en in het felle licht kijk dat mijn kamer binnen komt door een kiertje van mijn gordijn. Ik wrijf wat verbaasd in mijn ogen, knijp ze weer even dicht en ga dan langzaam rechtop zitten. Ik kijk een beetje gedesoriënteerd de kamer rond en zucht dan zacht. Zondag. ik glimlach tevreden en sta langzaam op. Hoe laat is het eigenlijk? Ik schud even met mijn hoofd, prop mijn haar in een knot en grijp naar mijn iphone op het nachtkastje. Half 1. Oke. Ik loop met mijn telefoon in mijn hand en mijn te grote tshirt richting de keuken en druk het koffiezet apparaat vast aan om op te warmen.
lauralovesyoux

BerichtGeplaatst: 4 Jul 2012 13:45:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
De volgende dag ben ik rond een uur of tien wakker gemaakt door Moshe, aangezien Kenny nog beledigd was van gisterenavond. Na wat rotopmerkingen naar Moshe's hoofd gegooid te hebben, dreigde hij al mijn kleren te verstoppen, koud water over me heen te gooien en de paparazzi en fans te laten weten waar ik was dus kwam ik met een super chagerijnig gezicht uit bed. Ik voelde me nog geen greintje beter als gisteren en dat hielp nou niet echt met mijn humeur. Ik wist heus wel dat ze me op tijd wakker maakten omdat ik anders nooit van die jet lag af kwam, maar het was toch aardig irritant. Vandaag hadden we niet echt iets gepland, dus ik lag nu dus vanaf 11:00, na gedoucht en mezelf aangekleed te hebben, buiten in de zon op een van de ligstoelen in de schaduw een boek te lezen.
Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 4 Jul 2012 13:52:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Lexi. Ik wrijf in mijn ogen en slof dan op mijn blote voeten naar het balkon, die ik open gooi. Het was eigenlijk een soort van hotel, maar er was een verdieping waar je een appartement kon kopen, wat mijn vader dus 2 jaar geleden voor mij heeft gedaan. Toen ik 16 was ben ik begonnen met het vrijwilligers werk, en 's winters werk ik in London gewoon om geld teverdienen voor elke zomer, wat dan vaak wordt verdubbelt door mijn ouders. ik loop het balkon op en leun over de rand om naar het zwembad beneden te kijken, glimlach zwak.
lauralovesyoux

BerichtGeplaatst: 4 Jul 2012 13:54:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
Het boek begint na een tijdje te vervelen dus sta ik op, trek mijn shirt uit en loop naar het zwembad, waar Kenny en Alfredo liggen te praten op de ligstoelen. 'Kenny? I'm sorry about yesterday. I just felt crappy and was really tired..' zeg ik oprecht en ik zie Kenny vrolijk naar me grijnzen, waarna hij opstaat en me in het water gooit, wat een lachende schreeuw van mijn oplevert. Voor ik kopje onder ga hoor ik Alfredo nog lachend Scooter roepen.
-
ze zijn in t zelfde ding toch? anders kunnen ze elkaar niet ontmoeten.
Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 4 Jul 2012 14:13:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Jaaa.

Lexi. Ik kijk naar beneden en zie een grote, breede buitenlandse man een jongen het water ingooien, wat een schreeuw van de jongen oplevert. Ik lach zacht en loop weer terug naar de keuken waar ik het kopje koffie en een schaaltje cornflakes maak, waarna ik in de woonkamer ga zitten en het opeet en drink.

Geplaatst: 4 Jul 2012 14:13:08    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RPGGGGGGGG ! :D Forumindex -> Beroemdheden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 101, 102, 103  Volgende
Pagina 1 van 103

Ga naar: