Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 26 Jul 2010 00:49:49 Onderwerp: |
|
|
Taylor
Ik speelde met zijn tong en zoende hem. Het ging allemaal veels te snel, want het was inmiddels al een kwartier later. Ik haald emijn mond van de zijne en keek op mijn horloge. "Dat waren tien minuten te veel." zei ik grijnzend.
Christian
ik grijnsde en liep haar achterna. "He, jullie kamer lijkt op die van ons, alleen dan iets anders. pikkers." zeii k lachend _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 26 Jul 2010 00:49:49 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebeadles

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 00:53:40 Onderwerp: |
|
|
Charlie:
'Coel' Ik grijnsde en ging op een bank zitten.
Justin:
'Ik vond het niet erg' Zei ik grijnsend _________________ The eye sees a thing more clearly in dreams than the imagination awake. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 01:01:48 Onderwerp: |
|
|
Taylor
ik grinnikte. "Hm ja maar dat was niet de opdracht" ik gaapte kort. "Ik ben moe,ik ga naar mn kamer hotel dinges." zei ik en stond op.
Christian
ik plofte naast haar neer "Tell me more about yourself" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebeadles

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 01:03:41 Onderwerp: |
|
|
Charlie:
'Wat moet ik vertellen?' Zei ik grijnzend.
Justin:
'Ik breng je wel even' Ik liep met haar mee. _________________ The eye sees a thing more clearly in dreams than the imagination awake. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 01:04:58 Onderwerp: |
|
|
Christian
Ik grinnikte. "Alles wat je wilt vertellen."
Taylor
Ik glimlachte en pakte voorzichtig zijn hand. Even later stond ik alweer voor de kamerdeur. Ik zuchtte zachtjes. "Wanneer ga je weg?" ik keek hem aan. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebeadles

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 01:06:14 Onderwerp: |
|
|
Charlie:
Ik ben charlie en ik ben 15 jaar en ik hou van voetbal en van 6packs en van pizza' Zei ik grijnzend.
Justin:
'Over 2 weken pas' Ik keek haar aan. _________________ The eye sees a thing more clearly in dreams than the imagination awake. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 01:08:21 Onderwerp: |
|
|
Christian
ik grijnsde. "ik heb een mini sixpack." zei ik en trok mijn shirt een stuk omhoog, klopte op mijn buik.
Taylor
"Hm, wij over een paar dagen al." zei ik pruilend. "Kom je nog even mee naar binnen of niet? volgens mij zijn Charlie en Christian binnen aan het kloten." zei ik grinnikend _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebeadles

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 01:09:41 Onderwerp: |
|
|
Charlie:
Ik voelde aan zijn buik. 'Wow, oke die is coel' Zei ik grinnikend.
Justin:
'Is hij nog niet dood?' Ja natuurlijk ag ik mee' Zei ik grijnzend. _________________ The eye sees a thing more clearly in dreams than the imagination awake. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 01:13:00 Onderwerp: |
|
|
Taylor
Ik pakte de sleutels en deed de deur open. Ik schoot in de lach toen ik Christian en Charlie zag. "Okay. Wat waren jullie aan het doen?" zei ik wenkbrauwwiebelend en deed de deur achter Justin aan dicht.
Christian
ik grijnsde breed en ging voor hun neus staan, klopte op mijn buik. 'Christian liet Charlie sixpack zien. vijf euro dan mag je eraan voelen." zei ik en deed een wenkbrauwwiebel _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebeadles

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 01:14:29 Onderwerp: |
|
|
Charlie:
Ik grijnsde en keek naar Taylor. 'Jullie hebben elkaar wel vermaakt he?' Zei ik grinnikend.
Justin:
'Ja nee' Ik grijnsde. 'Ik dacht je al dood was' _________________ The eye sees a thing more clearly in dreams than the imagination awake. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 01:23:35 Onderwerp: |
|
|
Taylor
ik gaf haar een por. "Moet ik het ook nog voordoen?" ik grinnikte en drukte mijn lippen op die van Justin.
Christian
ik wou net wat zeggen toen hij werd gezoend. Ik grijnsde en begon te joelen. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebeadles

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 12:18:47 Onderwerp: |
|
|
Charlie:
Ik grijnsde en keek naar haar. 'Ik wist het wel hoor' Zei ik grinnikend.
Justin:
Ik grijnsde en keek naar Christian. 'Jullie vast ook he' _________________ The eye sees a thing more clearly in dreams than the imagination awake. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 12:21:19 Onderwerp: |
|
|
Christian
Ik liep rood aan. "Hoe weet je dat?" zei ik en trok mijn wenkbrauw op.
Taylor
Ik schoot in de lach. "I knew it!" zei ik lachend en liep naar Charlie, gaf haar een knuffel. "Waarom heb je hem niet vermoord?" fluisterde ik zachtjes in haar oor. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebeadles

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 12:22:42 Onderwerp: |
|
|
Charlie:
'Hij noemde me het mooiste meisje die hij had gezien' Zei ik zacht in haar oor en grinnikte.
Justin:
'Ik had verwacht dat ik een dood lijk in mijn kamer had' Zei ik grijnzend. _________________ The eye sees a thing more clearly in dreams than the imagination awake. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 26 Jul 2010 12:24:14 Onderwerp: |
|
|
Taylor
Ik glimlachte. "Dat is zo lief!" fluisterde ik terug, daarna liet ik haar los en plofte op mijn bed.
Christian
Ik grinnikte. "Je bent gewoon helderziend." zei ik grijnzend _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 26 Jul 2010 12:24:14 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |