Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
maaikebieberx

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 292 Woonplaats: biebersheart.
|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:04:11 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Ik giechelde. 'Zullen we een geweld film nemen? Dan word ik snel bang en dan ja' Zei ik giechelend terwijl ik een beetje bloosde.
Justin:
'We kunnen tv kijken! SPONGEBOB!!!' Zei ik lachend terwijl ik naar haar keek. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:04:11 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:07:36 Onderwerp: |
|
|
Scarlett
ik gaf hem een duw. "Spongebob? hoe oud ben jij? 6?" ik grinnikte en liep naar de woonkamer, plofte op de bank.
Ryan
Ik grinnikte. "Sure. i like that idea." zei ik en stopte bij de bioscoooop. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:09:35 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Ik grinnikte en stapte uit. Ik keek naar de rij die voor de bioscoop stond, niet erg lang denk ik ?
Justin:
'Eigelijk 5 en een half maar je kan me meetellen als 6' Zei ik grappend terwijl ik op de bank ging zitten en de tv opzette op Spongebob. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:18:09 Onderwerp: |
|
|
Scarlett
ik rolde met mijn ogen en pakte de afstandsbediening af, zette hem op comedy central en keek naar my name is earl, hield de afstandsbediening stevig vast.
Ryan
ik stapte uit en deed em op slot, ging naast haar lopen en sloeg mijn arm om haar schouders, wachtte. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:21:19 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Ik keek naar boven, naar zijn gezicht. 'Je bent eh leuk' Zei ik zachtjes terwijl ik naar beneden keek.
Justin:
'Scarlett!' Zei ik pruilend terwijl ik zielig naar haar keek. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:26:31 Onderwerp: |
|
|
Scarlett
ik grinnikte. "Dit is leuk. als je hem terug wilt moet je er wat voor doen." zei ik en zwaaide met de afstandsbediening voor zijn neus
Ryan
ik glimlachte. "You too." fluisterde ik in dr oor en betaalde de kaartjes. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:31:02 Onderwerp: |
|
|
Envy:
IK giechelde en liep met hem de zaal in. We gingen achteraan zitten, helemaal achteraan, en de film begon. Ik was al een beetje bang. super geil dude
Justin:
Ik grijnsde en gaf haar een kus op haar mond. 'En nu kijken we spongebob' Zei ik glimlachend. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:33:51 Onderwerp: |
|
|
Ryan
Ik glimlachte en liep mee, ging zitten, zocht met mijn hand haar hand.
Scarlett
Ik keek hem verbaasd aan. "W..w..wat? nehee. geen spongebob. dat was niet de bedoeling." zei ik lachend. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:44:50 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Ik keek naar Ryan halverwege de film want ik vond hem te eng. Ik kneep in zijn hand en rilde een beetje.
Justin:
'Wel spongebob' Zei ik terwijl ik wegzapte naar SB. 'YAY!' Zei ik grinnikend. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:49:46 Onderwerp: |
|
|
Scarlett
Ik schudde mijn hoofd, probeerde de afstandsbediening weer af te pakken. "Geef hier."
Ryan
Ik sloeg mijn arm om dr heen. "scared?" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:53:47 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Ik knikte en verstopte mijn hoofd onder zijn arm.
Justin:
Ik stopte de afstandsbediening onder mijn kont en keek leuk naar SpongeBob. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:55:50 Onderwerp: |
|
|
Scarlett
ik rolde met mijn ogen en pakte zijn handen, trok hem omhoog, pakte gauw de afstandsbediening, zapte weer terug naar comedy central.
Ryan
Ik glimlachte en streelde zachtjes haar haar, keek naar de film. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥

Laatst aangepast door kayleighhh_ op 30 Dec 2010 22:57:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:57:13 Onderwerp: |
|
|
Envy:
Ik keek weer even naar de film maar ik stopte gelijk weer mijn hoofd terug.
Justin:
Ik pruillipte en keek naar Scarlett. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 22:59:18 Onderwerp: |
|
|
Scarlett
Ik grinnikte. "Wil je de afstandsbediening?" zei ik en hield de ab stevig vast. "you have to try harder." zei ik en stopte hem in mijn shirt, schoot in de lach. - HAHAHAHAHAHHA omfg doe ik ook altijd -
Ryan
Ik grinnikte zachtjes. "We kunnen ook iets anders doen dan kijken en verstoppen, dan hoeven we ook niet te kijken." _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 30 Dec 2010 23:00:44 Onderwerp: |
|
|
Envy:
'Bedoel je..?' Zei ik giechelend terwijl ik naar hem keek.
Justin:
Ik lachte. 'Sorry ik grijp niet in shirts van meiden' Zei ik grijnzend terwijl ik naar haar keek. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 30 Dec 2010 23:00:44 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|