Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 22:46:58 Onderwerp: |
|
|
Luna
Ik snik luid. 'sh-she hates me!'
Harry
Ik loop haar kamer binnen en storm op haar bed af, vlieg haar om dde nek voor ze door kan hebben dat ik het ben. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 13 Dec 2011 22:46:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 13 Dec 2011 22:51:31 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik bijt op mijn lip en klamp me zuchtend aan hem vast, sluit mijn ogen. Waarom had hij het niet eerder door, hoe gemeen zijn fans zijn tegen me? Ik bijt op mijn lip om mijn tranen binnen te houden en open mijn ogen weer.
Zayn. Ik trek haar mee naar de stoelen en plof neer, trek haar op mijn schoot. 'Hey, she'll forgive you okay?' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 22:57:56 Onderwerp: |
|
|
Harry
Ik begin te snikken en knuffel haar stevig.
Luna
Ik snik en kruip helemaal tegen Zayn aan. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 23:03:03 Onderwerp: |
|
|
Zayn. Ik begin zacht WMYB in haar oor te zingen en houd haar stevig tegen me aan gedrukt.
Liz. Ik bijt op mijn lip en ga met mijn hand door zijn haar, voel mijn lip trillen. 'Don't cry, please?' fluister ik met trillende stem en bijt weer hard op mijn lip. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 23:11:11 Onderwerp: |
|
|
Harry
'well I cant exactly be all happy and cheerful when the love of my life tried to commit suicide.'
Lunu
Ik snik en verstop mijn hoofd in zijn nek. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 23:16:29 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik laat hem gelijk los en ga weer normaal zitten, staar voor me uit. De manier alleen al waarop hij het zei; verwijtend. Wat zou hij doen als hij in mijn schoenen stond? vrolijk gaan reageren op alles ? Nou zo ben ik niet, en dat filmpje, de ruzie met Luna en het feit dat hij pas elke avond laat thuis kwam- soms zelfs dronken- waren gewoon de druppel.
Zayn. Ik wieg haar zachtjes heen en weer. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 23:23:54 Onderwerp: |
|
|
Harry
'Why did you- why did you want to end your life?' ik bijt met betraande ogen op mijn lip.
Luna
Ik snik luid. 'Als ik er niet op tijd geweest was dan- dan..' |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 23:31:30 Onderwerp: |
|
|
Zayn. Ik pak haar hoofd tussen mijn handen. 'Dont think about that, okay? Je was er optijd..'
Liz. Ik haal mijn schouders op en kijk naar mijn handen die met de deken spelen. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 23:36:21 Onderwerp: |
|
|
Luna
'She almost killed herself Zayn! How CAN i not not think of that?!'
Harry
Ik kruip bi haar in bed en trek haar tegen me aan. 'Tell me, love, i want to help you..' |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 23:37:47 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik bijt op mijn trillende lip en voel langzaam een traan over mijn wang lopen, waarna ik langzaam alles begin te vertellen, terwijl de tranen steeds meer over mijn wangen stromen.
Zayn. Ik glimlach zwak. 'I know love, but she's still alive.. okay?' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 23:39:46 Onderwerp: |
|
|
Harry
Er stromen ook tranen over mijn wangen. 'You shouldve told me, i couldve stopped it..' ik snik.
Luna
Ik snik en haal mijn neus op. 'Ze haat me, ze wil me vast nooit meer zien.' |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 14 Dec 2011 22:13:48 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik schud mijn hoofd. 'Je was zo druk met het plannen van de tour, en met jullie nieuwe album.. en ik wou jullie gewoon niet storen..' snik ik zacht en kijk hem van onder mijn plakkende wimpers aan.
Zayn. Ik schud mijn hoofd. 'ofcourse not babe, she's your best friend, she'll forgive you!' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 14 Dec 2011 22:17:51 Onderwerp: |
|
|
Luna
'I dont even understand what i did wrong!' piep ik.
Harry
Ik streel door haar haar. 'Babe, je bent het belangrijkste ding in mijn leven, als je me nodig heb ben ik er voor je, laat alles vallen
Waar ik mee bezig ben |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 14 Dec 2011 22:20:54 Onderwerp: |
|
|
Liz. ik bijt op mijn lip en kruip tegen hem aan, verberg mijn hoofd in zijn nek.
Zayn. Ik bijt op mijn lip. 'I dont know either babe, i dont know.' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 14 Dec 2011 22:22:49 Onderwerp: |
|
|
Harry
'Laat me nooit meer zo schrikken Okee?' ik druk een kus op haar hoofd en bijt op mijn lip.
Luna
Ik snik en speel met Zayn zijn vingers. Om mijn vinger zit de ring die ik van Zayn had gekregen toen we tien maanden hadden. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 14 Dec 2011 22:22:49 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|