Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ushouldpickmex
Geregistreerd op: 04 Dec 2010 Berichten: 1311 Woonplaats: biebersheart.
|
Geplaatst: 17 Jan 2011 17:32:03 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik sliktte en bleef staan. Ik liep weer naar haar toe, paktte haar polzen vast. ''Had ik het niet moeten zeggen dan?'' vroeg ik zacht. ''Je hebt zelf ook zoveel gewteet..'' Ik sliktte.
Denise
Ik grijnsde. ''Jij bent not fair.'' mompelde ik. Ik glimlachtte. ''Goedzo, i want kisses.'' _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Jan 2011 17:32:03 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 17 Jan 2011 17:33:31 Onderwerp: |
|
|
July
Ik schudde mijn hoofd. "Justin laat me los. dat heeft er niks mee te maken verdomme. Alles ging prima, prima prima prima. Totdat vanochtend Scooter in een keer kwam, en nu heb je in een keer geen tijd voor me? wat is dat? dat klopt niet okay!" zei ik en veegde mijn tranen weg.
chaz
ik grijnsde even en drukte kusje in haar nek. "hm. i want kisses too." _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:40:04 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik beet op mijn onderlip en liet haar voorzichtig en aarzelend los. Ik sliktte. ''Je snapt het niet.'' zei ik zachtjes. Ik keek haar moeilijk aan.
Denise
''Ik mag eerst kusjes krijgen.'' mompelde ik, grijnsde breed naar chaz. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:43:03 Onderwerp: |
|
|
July
ik keek hem aan. "Wat is het dan?" Alles was weg uit mijn herinnering. Ik wou gewoon terug naar toen, op de eiffeltoren. Ik miste dat. "Ik hou van je Justin, Maar ik kan het niet als jij niet van me houdt." zei ik en veegde mn tranen met mijn mouw af.
Chaz
ik grijnsde en drukte kusjes in haar nek. "hm. daarna ik." _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:44:15 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik voelde hoe mijn mond openviel toen ik haar woorden hoordde. Dacht ze dat ik niet van haar hield? Ik voelde hoe mijn ogen waterig werden en er een brok in mijn keel ontstond.
Denise
Ik kniktte. ''Dat is goed.'' mompelde ik. Ik grijnsde en liet hem lekker zijn gang gaan. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:46:33 Onderwerp: |
|
|
July
Ik slikte toen ik zijn ogen zag. "Ik kan er niet mee leven Justin, ik kan niet zonder je okay? Ik snap dat het met je carriere is en zo, maar ik kan wachten. als het maar niet eeuwig duurt." zei ik zacht en keek hem aan.
Chaz
ik grijnsde even. "Anders krijg je nog een zuigzoen erbij." mompelde ik en drukte een kusje op haar wang. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:48:13 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik voelde een paar tranen over mijn wangen, veegde ze weg. Ik probeerde mijn mond weer dicht te krijgen en sliktte een paar keer. ''I..i.. i really love you.'' zei ik zachtjes.
Denise
Ik girnnikte zachtjes. ''Hmm, ik vind het goedh oor.'' mompelde ik. Ik druktte een kusje op zijn wang terug. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:49:43 Onderwerp: |
|
|
July
Ik slikte. "Ik had nooit vrienden met je moeten worden, dan was dit ook niet gebeurt.." zei ik zacht en voelde een traan over mijn wang op mijn schoenen glijden.
chaz
ik grinnikte, drukte mijn lippen op haar schouder, begon te zuigen. - HAHAHA klinkt heel verkeerd. - _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:51:00 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik keek haar aan. Dat brak mijn hart. Ik deed een paar stappen naar achter, gooide de deur met een klap achter me dicht en liet me neerploffen op het bankje, begroef mijn hoofd in mijn handen.
Denise
HAHAH zeker. - Ik grijnsde even en liet hem zijn gang gaan, haaldde rustig adem in en uit. Iks treelde zijn borstkas. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:53:00 Onderwerp: |
|
|
July
Ik brak, liet me tegen de deur aan zakken waar hij zojuist doorheen was gelopen en trok mijn knieën op, haalde mijn handen door mijn haren, liet mijn tranen over mijn wangen glijden. ik had het verpest.
Chaz
ik grinnikte zachtjes. "nu wil ik kusjes." zei ik pruilend en drukte een kusje op haar lippen, grijnsde even. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:54:25 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik voelde me zo verschrikkelijk kut. Ik veegde een paar tranen weg en zag bijna niks door de wazigheid dankzij mijn tranen. Ik sliktte. Hoe kon ze dat zeggen?
Denise
Ik grinnikte. ''Okay.'' mompelde ik. Ik begon kusjes op zijn kaaklijn te drukken, richting zijn borstkas. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:56:08 Onderwerp: |
|
|
July
Ik huilde zachtjes. Ik haatte dit. godverdomme. Ik had het nooit moeten zeggen, ik meende het niet. echt niet. met trillende handen pakte ik mijn mobiel, tikte Denises nummer in, drukte op bellen en hield hem tegen mijn oor.
Chaz
Ik grijnsde even en drukte kusjes terug, hoorde toen haar telefoon overgaan, _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:57:26 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik schudde even mijn hoofd en staarde voor me uit. Ik beet op mijn onderlip en negeerde het brok in mijn keel, liet mijn tranen maar stromen.
Denise
Ik keek op toen ik mijn mobiel hoorde gaan. ''Wait.'' mompelde ik. Ik stond op, liep naar mijn mobiel en nam op. ''Met denise.'' _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 19 Jan 2011 20:59:01 Onderwerp: |
|
|
July
Ik slikte en voelde mijn stem breken. "Denise? help me alsjeblieft. ik kan het verdomme niet meer." zei ik zacht en huilde zachtjes.
Chaz
Ik keek naar haar terwijl ze aan de telefoon zat. Wie was dat? _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 19 Jan 2011 21:00:13 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik keek naar de deur en sliktte. Moest ik naar July toe gaan? Ik stond langzaam op en haaldde een keer diep adem. Ik sloftte naar de deur en deed hem voorzichtig open.
Denise
Ik sliktte. ''July? whats up?'' vroeg ik zachtjes. Ik beet op mijn onderlip en bestudeerde mijns choenen. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Jan 2011 21:00:13 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|