Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ushouldpickmex
Geregistreerd op: 04 Dec 2010 Berichten: 1311 Woonplaats: biebersheart.
|
Geplaatst: 20 Jan 2011 16:27:09 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik sliktte en liep haar achterna, paktte haar pols vast. ''Dus je wilt me niet meer zien?'' vroeg ik zacht.
Denise
Ik grinnikte even. ''Hm, dat klinkt goed.'' mompelde ik. Ik keek hem aan en knitkte. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 20 Jan 2011 16:27:09 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 20 Jan 2011 16:29:13 Onderwerp: |
|
|
July
Ik beet op mijn lip. "jawel, maar alleen als vrienden." zei ik zacht. Ik moest wel, ondanks dat ik meer dan vrienden wou zijn, maar toch. het zou zijn carriere verpesten.
Chaz
ik grijnsde. "hm. mooi zo." zei ik en drukte een kus op haar mond. "Effkes wat spulletjes pakken" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 20 Jan 2011 16:37:44 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik keek naar haar, voelde hoe opnieuw mijn hart brak. Ik sliktte toen er weer tranen opkwamen en kniktte langzaam. Het voelde net alsof ik haar gebruikt had.
Denise
Ik grinnikte zachtjes en kniktte. ''Is goed.'' mompelde ik. Ik druktte een kusje op zijn mond, paktte mijn shirt en trok hem aan. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 20 Jan 2011 16:39:57 Onderwerp: |
|
|
July
ik slikte. "Ik wil het niet, maar het is beter." zei ik zacht en durfde hem niet aan te kijken. volgens mij had ik net niet een, maar twee harten gebroken.
Chaz
ik grijnsde en trok ff ander shirt aan, pakte een paar blikjes redbull. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 20 Jan 2011 16:41:24 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik keek haar aan en wreef in mijn ogen. Ik beet op mijn onderlip en kniktte. ''okay.'' zei ik zacht. Ik draaide me om en liep terug naar mijn kleedkamer.
Denise
Ik grinnikte en keek hem, rolde lachend met mijn ogen toen ik zag dat hij Red Bull paktte. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 20 Jan 2011 16:54:23 Onderwerp: |
|
|
July
Ik slikte. Dit werd een hel. ik keek naar mijn voeten en liep richting het hotel, veegde mijn tranen weg.
Chhaz
Ik grijnsde.. "Ik kan niet zonder jou en ik kan niet zonder redbull." _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 20 Jan 2011 16:55:48 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik zuchtte en deed mijn deur weer dicht. Ik knipperde met mijn ogen, liet me op de bank neerzakken.
Denise
Ik grinnikte, ''alleen zonder red bull zul je bedoelen.'' mompelde ik.
~
omg rpg sterft jong hahaha _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 20 Jan 2011 17:00:00 Onderwerp: |
|
|
HAHA ja man. okay hoe komen ze weer bij elkaar? ik hou van heppie endings. of heppie geen ending HAHA
-
July
Ik liep naar het hotel en liep naar binnen, liep naar de trap en liep die op, liep naar onze kamer, keek naar de deur en duwde die open, deed de deur achter me dicht, liet me tegen de deur aanzakken.
Chaz
ik grijnsde. "hm. ik hou gewoon van redbull. en van jou. maar als ik moest kiezen... kies ik jou." _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 20 Jan 2011 17:01:50 Onderwerp: |
|
|
hahaha weet ik veel
~
Justin
Ik schraaptte mijn keel en veegde mijn tranen weg. 'Vrienden blijven' Tuurlijk, tuurlijk. Ik kuchtte een paar keer sacastisch. Scooter zou zo vast wel komen. Ik liep naar de spiegel toe en maktte me klaar enzeuw.
Denise
Ik grinnikte zachtjes. ''Maak dat iemand anders wijs.'' mompelde ik, druktte een kusje op zijn mond. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 20 Jan 2011 17:13:05 Onderwerp: |
|
|
July
Ik zuchtte diep. "godverdomme." mompelde ik en zette mijn koffer neer - ja ik vindt dat die weer poef in de kamer stond. - Ik keek naar de tafel, stond op en liep naar de tafel, pakte het briefje en draaide hem, begon te tekenen.
Chaz
Ik grijnsde. "HEY. ik spreek de waarheid." _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|