Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 22:31:04 Onderwerp: |
|
|
Rose
Ik duw Niall zachtjes tegen zijn schouder. 'You make me look like an alcoholic..' ik grinnik
Harry
Ik heb het niet echt door en vertel over toen Niall een scheet liet toen we bij Simon Cowell waren, waardoor iedereen moet lachen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 29 Apr 2012 22:31:04 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 29 Apr 2012 22:36:12 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik glimlach zwak en sta op. 'Excuse me while i go to the bathroom..' Ik glimlach verlegen en loop dan snel naar de wc, besluit gewoon op de trap te gaan zitten in de gang. Ik wou niet dat ie weer weg zou gaan.
Niall. Ik grinnik zacht en glimlach. 'So?' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 22:40:01 Onderwerp: |
|
|
Harry
Ik lach en praat door met Gemma, Robin en mijn moeder
Rose
Ik pruillip. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 22:50:08 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik bijt op mijn lip en knipper met mijn ogen de tranen weg, sms rose. - rose, help me.. they are talking about the up coming tour of the boys on the table, and im almost crying, idk what to do. hows valentines day with the nialler? hope you 2 have fun and sorry to disturb you xoxoxo -
Niall. Ik glimlach en buig wat over de tafel, bijt zacht in haar lip. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 22:51:44 Onderwerp: |
|
|
Rose
Ik glimlach tegen zijn lippen aan en zie dan mijn telefoon trillen en oplichten op de tafel, druk wat kusjes op zijn lippen en pak dan mijn telefoon. 'Its Liz..' mompel ik zacht tegen Niall, mijn ogen staan vol bezorgdheid.
Harry
Ik praat met mijn moeder over Liz. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 22:55:06 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik leun met mijn hoofd tegen de muur naast me waarna uiteindelijk toch een traan mijn oog hoek verlaat. Ik veeg hem snel weg maar al snel volgen er mee. Wat ben ik toch weer een jankerd.
Niall. Ik bijt op mijn lip en ga weer goed zitten, streel over haar hand. 'Is everything okay with her?' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 22:57:16 Onderwerp: |
|
|
Rose
'Hang on, just..' ik sta op en loop weg van de tafel terwijl ik op bellen druk.
Harry
Ik praat trots over Liz en glimlach breed. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 22:59:50 Onderwerp: |
|
|
Liz. ik sla mijn handen voor mijn mond om het snikken een beetje tegen te houden maar het lukt niet echt. Ik grijp snel naar mijn telefoon en neem op. 'Y-yes? Liz sp-speaking..'
Niall. Ik bijt op mijn lip en kijk haar na, neem een slokje van me drinken wat al was gebracht. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 23:01:42 Onderwerp: |
|
|
Rose
´Schat? Wat is er?' bezorgdheid is duidelijk te horen in mijn stem en ik loop naar de wc's toe
Harry
Ik bijt op mijn lip als Liz wel erg lang weg blijft. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 23:04:52 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik bijt op mijn lip en begin nog harder te huilen. 'I-ik wil niet d-dat ze weeheeg gaan'
Niall. Ik kijk een beetje rond en besluit op twitter te gaan, pak mijn telefoon. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 23:06:01 Onderwerp: |
|
|
Rose
Er komen ook tranen in mijn ogen. 'Ik weet hoe je je voelt schat..' mompel ik zacht en ga tegen de muur staan.
Harry
Ik excuseer mezelf en sta op, loop naar de gang. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 23:11:16 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen even. 'Its just... ze zullen voor meer dan 3 maanden in Amerika zijn, en ik denk gewoon niet dat ik dat aankan. Wat als Harry daar een meisje vind, dat 10x mooier en beter als mij is?' Ik begin nog harder te huilen waardoor ik niet door heb dat Harry de gang in komt
Niall. Ik glimlach om wat tweets en tweet 'having a lovely lunch with my beautiful girlfriend.. hows everyone's valentines day?' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 23:13:31 Onderwerp: |
|
|
Harry
Ik loop snal naar haar toe en hurk naast haar neer. 'Love? Love, whats the matter?' ik leg mijn armen om haar heen en streel over haar schouder, fluister kalmerende woordjes.
Rose
Ik voel een traan over mijn wang lopen en staar naar de grond, hoor hoe Harry bij haar komt zitten. 'Lieverd, Harry is er nu oke? Ik ga ophangen..' zeg ik en door mijn stem kun je gewoon horen dat ik op het randje van breken ben. Ik hang op en blijf nog even zo staan, veeg mijn traan van mijn wang en snuit mijn neus. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 23:17:06 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik begin nog harder te huilen dan dat ik al deed en leg mijn telefoon snel weg, verstop mijn gezicht in zijn nek.
Niall. Ik besluit naar haar toe te gaan en sta op, loop naar de wcs, klop bij de vrouwen wc aan. 'Rose? Are you there?' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 29 Apr 2012 23:18:27 Onderwerp: |
|
|
Harry
Ik streel door haar haar en over haar rug, probeer haar te kalmeren.
Rose
Ik schraap mijn keel. 'Ya, almost done.' zeg ik terug en zorg er voor dat ik er weer goed uit zie. Ik open de deur en glimlach naar niall. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 29 Apr 2012 23:18:27 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|