Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 17 Aug 2011 23:58:59 Onderwerp: |
|
|
Justin
"SORRY MAAR IK BEN HYPER EN HOI" zei ik en begon te lachen. "OMG LATEN WE WATERGEVECHT HOUDEN!" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Aug 2011 23:58:59 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 18 Aug 2011 00:01:16 Onderwerp: |
|
|
Abby. Ik keek hem dood aan. 'Ten eerste; het is half 8, ten tweede; we rijden, ten derde; doei!' Ik stopte mijn oordopjes in en draaide me weer om, sloot mijn ogen. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 00:02:13 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik pruillipte. "nouhouu. nu ben je neit lief." zei ik pruilend en keek naar haar. "Ik wil iets doeeeeen" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 14:41:08 Onderwerp: |
|
|
Abby. Ik zuchtte. 'Ik wil slapen.' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 14:59:51 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik keek naar haar. "Oke weltrusten chagerijn." zei ik vrolijk en huppelde de kamer weer uit. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 22:03:05 Onderwerp: |
|
|
Abby. Ik zuchtte nog een keer en rolde op mijn buik, keek naar de bedjes tegenover me. Ik voelde me kut, over dat ik zomaar mijn zus bij mijn ouders in de steek heb gelaten zonder iets te zeggen, dat ik mijn ouders in de steek heb gelaten. Als het ooit mis zou gaan tussen justin en mij, waar zou ik dan heen moeten? _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 22:04:53 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik ging spelletjes met Ryan op de xbox doen. lala. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 22:14:46 Onderwerp: |
|
|
TIJDSPRONG NAAR DAT ZE OP EERSTE BESTEMMIG ZIJN? _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 22:25:47 Onderwerp: |
|
|
JA OKE. omg we kunne ook doen dat de bus van hen crasht HAHAHAHAH like.. ja oke dat kan
-
Justin
ik werd wakker van de bus die stopte. "Zijn we er?" Ryan knikte. "Gaap." ik rekte me uit. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 22:31:50 Onderwerp: |
|
|
Abby. Ik mompelde wat en wreef in mijn ogen toen Jessica me aan tikte. 'Abs we zijn er, het is 12 uur, dus we gaan zo even eten en dan SHOPPEEEEN met patty en Carin (ofzo?;$ Ik weet niet meer hoe ze heet:( )' Ik grijnsde en sprong het bedje ding uit. 'Oki..' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 22:37:24 Onderwerp: |
|
|
jaaa ze heet Carin. hahahaha
-
Justin
ik liep naar de deur toe, opende die. ja oke ik vindt dat er geen fans buiten staan. maar oke. ik sprong de bus uit en keek rond, struikelde al gelijk over het stoeprandje, viel op me reet. "auw." _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 22:47:33 Onderwerp: |
|
|
Abby. Ik rekte me uit en liep de bus uit, aaide over justins hoofd. 'Poor guy..' Ik glimlachte en keek naar het hotel. 'wauw.' Ik liep gelijk door naar mijn koffers en keek rond, zag Pattie iedereen bij elkaar roepen voor de kamer indeling. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 22:55:23 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik grinnikte en sprong overeind, liep naar mn moeder toe. oke ik zat dus bij Ryan. yay. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 22:57:41 Onderwerp: |
|
|
Abby. Ik gaf Jessica grijnzend een highfive toen we hoorde dat we samen zaten. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 18 Aug 2011 23:01:50 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik liep richting mijn en Ryan's kamer toe, de koffers waren al binnen gezet etc. Ik rende naar binnen en plofte op mn bed. "BEDJEEE" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 18 Aug 2011 23:01:50 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |