Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 17 Aug 2011 12:31:03 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik deed mijn haar goed en ging voor haar staan, leunde tegen de wasbak met mijn hande. 'sure.. Wie gaat eerst de wcs uit?' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Aug 2011 12:31:03 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 17 Aug 2011 12:34:20 Onderwerp: |
|
|
Daina
Ik grinnikte even. "Hm. Het zou al raar zijn als je de meisjeswc uit komt lopen.. Dus glip eerst naar de jongens wc" zei ik en drukte een kus op zn neus. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 21:10:43 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik grijnsde en rende de wc's uit, vluchtte de deur er tegen over in. Ik zuchtte opgelucht en deed mijn haar en alles goed. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 21:32:10 Onderwerp: |
|
|
Daina
Na ongeveer vijf minuten nog in de wcs te hebben staan liep ik uit de wcs en liep ik weer terug naar mn vriendinnen. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 21:44:58 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik liep de wc's uit en liep richting de ingang. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 21:53:55 Onderwerp: |
|
|
Daina
Ik praatte wat en toen ik Justin zag lopen rende ik hem achterna, sprong op zijn rug, sloeg mn armen om zn nek. "Hi baby" fluisterde ik en grinnikte _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 22:15:08 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik grinnikte en deed mijn armen onder haar knieholtes, zodat ze niet zou vallen. 'Hi pretty, whats up?' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 22:21:54 Onderwerp: |
|
|
Daina
Ik glimlachte. "Nothing much. Op jou rug zitten." Zei ik en glimlachte. "Ik wil weer naar het dak" mompelde ik en legde mn hoofd in zn nek. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 22:23:12 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. 'Je zou toch gaan zwemmen?' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 22:47:23 Onderwerp: |
|
|
Daina
Ik glimlachte en drukte een kusje in zijn nek. "I know. Maar ik wil ook naar het dak." Mompelde ik en glimlachte. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 22:51:59 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik grinnikte en dacht na. 'Come meet me in an hour..' Ik grijnsde en zette haar neer, rende naar het magazijn. Ze hadden hier vast wel dingen voor een picknick, ik zou voor eten wel in de kantine kijken, maar ze hadden hier vast wel wijnglazen, rietemand, kleedje en alles, kaarsjes? Like het is een theater. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 23:04:10 Onderwerp: |
|
|
Daina
Ik glimlachte en liep weer terug naar mn vriendinnen. Ja die waren gevangen in een gesprek met Pattie. Ik ging op een van de stoelen zitten en keek rond. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 23:16:55 Onderwerp: |
|
|
Justin. Zodra ik alles had que spullen, liep ik naar de kantine, en glipte de keuken in. Ik pakte uit de koelkast 2 bakjes aardbeien, 2 repen chocola en champagne. Ik keer rond toen mijn blik viel op een draadloze chocolade fontein. Ik grijnsde en stopte het er ook in, en nog wat andere lekkere dingen. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 23:26:20 Onderwerp: |
|
|
Daina
Ik pakte mn mobiel en ging op twitter. -yay! I won! I'm going to tour with @justinbieber! (: - ik sloot twitter weer af en legde mn mobiel weg. "Dee, wij gaan, ik weet niet of je nog wilt blijven?" Vroeg Cat en ik glimlachte. "Ga maar" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2011 23:41:04 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik rende snel naar boven en legde alles ergens helemaal achteraan op het dak, met uitzicht op de stad. Ik rende terug en begon een spoor van waxinelichtjes te maken, vanaf de helft van de trap. Ik zette ze allemaal aan en legde toen het kleed en alles neer. Ik legde het kleed tegen de stenen rand aan, legde er kussens tegen aan. Ik deed chocolade in de fontein en glimlachte tevreden.
--
Snap je wat ik bedoel met die stenen rand ? ;p _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Aug 2011 23:41:04 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|