Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
maaikebieberx

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 292 Woonplaats: biebersheart.
|
Geplaatst: 24 Jan 2011 21:31:29 Onderwerp: |
|
|
Char:
Ik zat rechtop in mijn bed te kijken of mijn telefoon het nog deed na de lading regen die hij binnen had gehad. 'Goodmorning' Zei ik giechelend. Mijn telefoon was langzamer maar hij deed het nog
Ryan:
Ik zat op de bank Spongebob te kijken en als er iets leuks gebeurde lachte ik, mijn lach vulde dan de kamer met vrolijkheid (: _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 24 Jan 2011 21:31:29 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 24 Jan 2011 21:49:45 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik pakte het andere bord en slenterde de kamer in, zette een bord voor ryan neer, plofte op de bank. "Vreten.." Ik vouwde mijn broodje ei met spek dubbel en begon te eten.
Heather. Ik glimlachte. "Mogge.." Ik wreef even in mijn ogen en pakte mijn mobiel, keek ernaar. "Kak, geen bereik.." _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:06:33 Onderwerp: |
|
|
Char:
'We kunnen nu nergens heen' Zei ik terwijl ik op mijn lip beet. Ik stapte uit en liep voorzichtig naar benden. 'EH klopt het dat we hier geen bereik hebben?' Vroeg ik terwijl ik op mijn lip beet. Ik zag er niet uit, sowieso.
Ryan:
Ik at mijn broodje en zat helemaal in de TV. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:08:41 Onderwerp: |
|
|
Justin.
Ik keek op en glimlachte. "Normaal zal je gewoon bereik moeten hebben.." mompelde ik en stond op. Ik slenterde naar de telefoon. Ik haalde hem van de hoorn en hield hem aan mijn oor, nadat ik mijn moeders nummer had in getoetst. "Nope, dat word hem niet.." mompelde ik en keek hun spijtig aan. "Mijn moeder is ook pas dinsdag weer terug, dus ik heb ook geen auto.." mompelde ik en keek naar buiten, zag hun auto wat verder op staan. "Ik kan kijken of het aan de bezine ligt of aan iets anders..?"
Heather. Ik huppelde achter haar aan en ging naast haar staan/ _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:11:15 Onderwerp: |
|
|
Char:
'If you could do that?' Zei ik zachtjes terwijl ik een hand door mijn haar haalde. Niet vervelend bedoeld maar ik wou hier zo snel mogelijk weg, en het meidenweekend houden samen met Heather.
Ryan:
Ik keek opeens op en glimlachte naar Heather. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:12:48 Onderwerp: |
|
|
Heather. Ik glimlachte terug en plofte op een stoel neer.
Justin. Ik knikte en at snel mijn broodje op, stond op. "Heb je een sleutel?" Ik slenterde naar de gang en trok mijn Supra's aan. Ik pakte mijn vest van de kapstok en deed hem aan, de capuchon op. "Wie is lief en loopt even mee?" Ik grinnikte en krabte over mijn voorhoofd. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:18:44 Onderwerp: |
|
|
CHar:
'Ik ga wel mee' Zei ik giechelend terwijl ik mijn zwarte Vans aandeed, de auto sleutels pakte en achter Justin aan liep naar de auto. Hij zag er niet uit, vies, oud en lelijk.
Ryan:
'Wil je ontbijten?' Vroeg ik terwijl ik naar haar keek. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:23:42 Onderwerp: |
|
|
Heather. ik glimlachte even naar hem en knikte. "Lekker.."
Justin. Ik glimlachte en voelde dat mijn vest + t-shirt nu helemaal doorweekt waren door de regen, jammer dan. Ik keek naar de auto en knikte. Ik liep naar de motorkap en opende hem, keek ernaar. "Hmm,," Ik beet op mijn lip en keek naar een kabel, die was geknapt. "Oke, probleem gevonden.." mompelde ik en keek haar spijtig aan. "Startkabel is geknapt" - GEEN IDEE OF ZON DING BESTAAT ENZO MAARGOED - - Geen auto verstand.  _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:27:11 Onderwerp: |
|
|
Char:
'Dat is te maken, right?' Zei ik terwijl ik rilde en hoopvol naar Justin keek. Hij moest gemaakt worden serieus.
Ryan:
Ik stond op en bakte een eitje voor haar. 'Gebbaken, geroerd of gespiegeld?' _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:36:23 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik keek haar even aan. "Ja, maar dan moet ie wel naar de garage, mijn moeder is dinsdag ofzo pas terug, en de telefoon verbindingen zijn ook kapot, en lopend redden we het niet.." mompelde ik en sloot de klep weer.
Heather. "Hmm, doe maar gebakken.." Ik plofte nu op de bank, waar hij net op zat en staarde naar het scherm. "HIJ WOONT IN EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE!" zong ik vrolijk mee en klapte in mijn handen, trok mijn knieën op. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:38:49 Onderwerp: |
|
|
Char:
'Dussen we moeten hier tot dinsdag blijven?' Ik vloekte zachtjes in mijzelf. ALles wat zo geweldig leek bleek een ramp te zijn. Kutzooitjeeeeeee.
Ryan:
Ik keek naar haar alsof ze een mongool was en bakte haar ei. Ik deed het op een broodje en dat op een bordje en gaf hat aan haar. "Eet smakelijk' _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:41:43 Onderwerp: |
|
|
Heather. Ik glimlachte. "Thanks.." Ik nam een hapje en keek naar buiten. Ik hoopte zo dat we zometeen gewoon weg konden!
Justin. Ik knikte. "I think so.." mompelde ik en keek haar spijtig aan. "Echt sorry.. Maar jullie kunnen hier dus wel blijven.." mompelde ik en liep richting het huis terug. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:43:52 Onderwerp: |
|
|
Char:
'Dankje' Ik liep snel richting het huis en liep naar binnnen. 'Heather, we kunnen niet weg tot dinsdag' Zei ik zachtjes.
Ryan:
Ik grinnikte en at mijn ei op. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:49:32 Onderwerp: |
|
|
Heather. Ik keek op en kreunde zacht. "Daar gaat ons weekendje weg.." mompelde ik met een pruillip en stond op, zette mijn lege bord in de keuken.
Justin. Ik beet op mijn lip en sloot de deur achter me. Ik deed mijn vest uit en hing hem aan de kapstop. Zuchtend keek ik naar mijn doorweekte shirt, trok hem uit &legde hem op de kachel. Ik had geen zin naar boven te lopen. Ik slenterde de woonkamer in en plofte op de bank. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maaikebieberx

|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:50:54 Onderwerp: |
|
|
Char:
'Moeten we een andere keer dan doen' Zei ik zuchtend. 'Eh mag ik douche?' vroeg ik zachtjes.
Ryan:
Ik keek naar de tv en gaapte. _________________ spell love backwards. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 24 Jan 2011 22:50:54 Onderwerp: |
|
|
|
|