Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:05:49 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik slikte en zuchtte, keek het publiek in. Meeste waren nog aan het schelden. "hou eens op met schelden. Wordt jij daar vrolijk van?" mompelde ik en liep het podium af, keek naar Morgan. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:05:49 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:11:15 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik voelde een traan over mijn wang lopen en verborg mijn gezicht in haar nek. 'Shht rustig maar lieverd..' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:12:42 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik wendde mijn hoofd af en liep naar mijn kleedkamer, ging op een bankje zitten en verborg mijn hoofd in mijn handen. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:22:42 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik keek Justin na en liep het podium op, pakte de microfoon. 'Zijn jullie nu blij? Door jullie kinderachtige gedrag gaat de show nu niet door, tenzij Justin van gedachten verandert. Jullie zijn gewoon zo egoïstisch. Kunnen jullie nou nooit eens blij zijn voor Justin in plaats van jaloers? Hij geeft zoveel op voor jullie, om jullie een beetje te vermaken met een paar liedjes, en nu geef ik hem groot gelijk. Jullie verdienen hem niet..' siste ik en legde boos de microfoon weg waarna ik weg liep en ongeveer een kwart van de meisjes hoorde klappen, de rest riep boe. Ik zuchtte en zag dat Scooter en de rest van de crew ook aan het klappen was. Ik glimlachte zwak en rende toen naar Justins kleedkamer. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:31:53 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik beet hard op mijn lip. Waarom verdomme? Ik dacht dat ze blij zouden zijn.. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:33:41 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik liep zachtjes de kamer in en kroop naast Justin op de bank. Ik ging liggen en trok hem tussen mijn benen, sloeg mijn armen stevig om hem heem. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:36:08 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik sloeg mijn armen om haar heen, veegde mijn tranen weg. "het is niet eerlijk." mompelde ik. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:43:29 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik streelde door zijn haar en zuchtte. 'I know it.. Maar je moet ze niet in de steek laten, ik weet hoeveel je van optreden houd. Laat dat niet verpesten door een paar fans..' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:45:36 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik keek naar haar. "Ik wil dat ze je accepteren." zei ik en stond op. "Weetje, niet iedereen zal het leuk vinden. Maar de echte die blijven." mompelde ik en pakte haar hand. "Nu ga ik ze de waarheid vertellen." _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:51:46 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn hand, trok hem mee naar het podium waar DJ Tay James ze bezig hield met muziek. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:55:15 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik hield haar hand vast en liep het podium op, en pakte de microfoon. "Ik wil jullie zeggen dat ik een vriendin heb. Alsjeblieft ga haar niet haten. Ze is geweldig en ik hou van haar. Er is een ding dat jullie niet moeten vergeten, ik hou ook van jullie. Ik ben zo weer terug." eindelijk hoorde ik alleen maar geklap in plaats van negatieve reacties. Ik drukte een kus op Morgan's wang en liep terug backstage. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 19:02:51 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik glimlachte even naar het publiek en liep toen weer backstage, drukte een kus op zijn wang. 'I love you..' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 19:08:33 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik glimlachte en drukte een kus terug. "Love you too." Ik knuffelde d'r en liet d'r daarna los, rend ehet podium op om het concert te vervolgen. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 19:15:56 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik glimlachte en schrok op van een klein gilletje, keek naar rechts. Ik zag twee meisjes staan. 'Uh jullie mogen hier niet komen?' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 19:19:10 Onderwerp: |
|
|
Justin
zing zing zing zing, zing maar lekker met ons mee . lalalala. DIT IS KARAOKE KIDS. oke niet. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Apr 2011 19:19:10 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |