Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 27 Apr 2011 19:44:15 Onderwerp: |
|
|
Morgan. kijk kijk kijk bam, _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Apr 2011 19:44:15 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 27 Apr 2011 19:51:17 Onderwerp: |
|
|
Justin
toen het concert was afgelopen liep ik het podium af, liep naar mijn kleedkamer. "ik wil koekjes." _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 19:53:03 Onderwerp: |
|
|
Justin
toen het concert was afgelopen liep ik het podium af, liep naar mijn kleedkamer. "ik wil koekjes." _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 20:04:11 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik keek weer naar de meisjes die er nog steeds stonden en bijna achter justin aan wouden rennen. 'Hoe komen jullie hier?' gromde ik en keek ze even aan. 1 Meisje liet haar backstage pasje zien. Ik keek ze nu kwaad aan. 'Dus jullie zijn die meisjes die de backstage pasjes van mijn zusje en haar vriendin hadden gejat!' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 20:24:49 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik keek rond en zag geen koekjes, liep naar buiten en zag Morgan staan. Ik liepn aar haar toe. "en wie zijn dit?" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 21:16:38 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik zuchtte. 'Degene die de pasjes van Shelley hebben gestolen..' Ze slaakte een gilletje toen ze Justin zagen en keken hem met grote ogen aan. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 27 Apr 2011 21:52:03 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik keek ze aan. "als jullie beloven dat nooit weer te doen dan krijgen jullie een foto oke?" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 22:05:55 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik schudde zuchtend mijn hoofd en liep weg. 'Hij is veels te lief voor zijn fans, zelfs als ze iets jatten..' mompelde ik en liep de gang door, naar de plek waar Shelley en Lynn erin moesten. 'Laat ons erin! Wij hebben toch pasjes!' De man schudde zijn hoofd. 'Er is mij verteld 2 meisjes niet binnen te laten, en aangezien er 2 al binnen zijn.' Ik liep er zuchtend heen. 'Sukkel, je moest die andere tegen houden..' gromde ik naar de man en trok Shelley en Lynn mee naar Justins kleedkamer. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 22:07:50 Onderwerp: |
|
|
Justin
nadat ze foto's hadden genomen etc. vertrokken ze. Gelijk. Ik liep terug naar mijn kleedkamer en zuchtte diep. jezus he. wat mensen al niet doen.. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 22:28:22 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik keek op en zag Justin binnenkomen net toen ik zat. Ik glimlachte en keek weer naar de tv. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 22:29:24 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik ging naast haar zitten en sloeg mijn arm om d'r middel. "I love you." mompelde ik en drukte mijn lippen in d'r nek. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 22:30:41 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik grinnikte toen ik Lynn en Shelley een viesgeluid hoorde maken. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 22:32:03 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik grijnsde even en ging door. "hm. je ruikt lekker." mompelde ik tussendoor. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 22:43:21 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik grinnikte en keek even naar Shelley. 'Jullie zijn gewoon jaloers!' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 22:43:55 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik keek op en wiebelde met mijnw enkbrauwen. "willen jullie ook kusjes?" _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 29 Apr 2011 22:43:55 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |