Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

michelle&kayleighhhh - :)
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RPGGGGGGGG ! :D Forumindex -> Beroemdheden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 20:20:31    Onderwerp: michelle&kayleighhhh - :) Reageren met citaat

Ja jij begintttttt. muhaha ik zet zometeen link neer van foto Smile

mijnmeisje heet July und ik doe ook nog Christian.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 3 Dec 2010 20:20:31    Onderwerp:

Terug naar boven
See my sorrow

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 20:23:35    Onderwerp: Re: michelle&kayleighhhh - :) Reageren met citaat

kayleighhh_ schreef:
Ja jij begintttttt. muhaha ik zet zometeen link neer van foto :)

mijnmeisje heet July und ik doe ook nog Christian.

Ehmn? :$ Ik snap hier geen drol van.
Doe maar Whitney en Justin heaa!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 20:54:54    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik zat bij het raampje in het vliegtuig, keek naar buiten. Ik ging wolkjes tellen. Vrijwel doelloos maar ik verveelde me. Ik zakte onderuit in de stoel en stond op. Jup. Lang leve privejet. Ik ging wat heen en weer lopen, ik verveelde me rot. "Justin? mag ik alsjeblieft op je xbox? ik verveel me rot." mompelde ik en keek hem smekend aan. "Please?" zei ik en pakte zijn pet van zijn hoofd, zette hem op mijn hoofd, haalde met een hand zijn haar door de war. Okay. Ik mocht never nooit op zijn xbox. Maar ik had er thuis ook een; plus een broer die er dag en nacht achter zat. Dus als hij naar school was en ik was eerder thuis, ging ik er wat op kloten. Dus ik had best wel ervaring.

Christian
Ik sliep.

Terug naar boven
See my sorrow

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 21:06:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin:
Ik keek haar boos aan. 'Wil je van mijn pet afblijven? Zou heel fijn zijn. Want mijn haar zit nogal dood. En nu is het nog erger..' Zei ik met een boos gezicht. 'Mijn gel was ook ineens verdwenen.' En ik keek Christian boos aan. 'Goh, hoe zou het toch komen. Heb jij enig idee Chris?' En ik keek hem geergerd aan. 'pff.' En ik zuchte diep. Ik was moe en ik had weinig zin om weer op tour te gaan. Ik wilde tiener zijn, en niet 'justin bieber.' Ik kon nooit eens feesten.. Ik gaf July mijn xbox. 'Oke oke, wees er wel voorzichtig mee. En kom maar even naast me zitten.' Zei ik met een knipoog.

Whitney: 'Chris?' Ik fluisterde het zachtjes in zijn oor. 'Kun je me niet even vermaken inplaats dat je alleen maar lui loopt te doen?' Ik ging even door zijn haar. En streelde langs zijn wang. Ik had eigenlijk niet eens meer door dat er niet echt iets tussen Chris en mij was.. toch? Dus ik haalde snel mijn handen weg maar probeerde toch lief over te komen. Ik wilde hem wel laten slapen, alleen Justin houd zich alleen met July bezig.. En andersom. Soms was ik het een beetje zat, nouja. We maken gewoon lol op deze Tour. Ik maakte mijn haar in een knotje en frunnikte wat aan mijn pantertopje wat ik aan had. 'Weet je nog hoe lang deze reis duurt? Ik ben het echt beu.'
Terug naar boven
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 21:21:18    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik grinnikte. "Je hebt geen gel nodig. Je haar zit zoals altijd. perfect." grinnikte ik en keek hem aan. "Justin. Mijn broer heeft een xbox. ik weet hoe ik er mee om moet gaan." zei ik en ging naast hem zitten. "Chagrijnig?" vroeg ik en keek hem vragend aan. "Tired?" vroeg ik. Misschien vroeg ik wel te veel, maar oke.

Christian
Ik mompelde wat en opende mijn ogen. "huh wie wat waar hoe heh?" ik knipperde mijn ogen en keek rond. "Waar ben ik. ik heb koppijn" ik keek naar Whitney. Still beautiful as always... ik glimlachte. inside and outside. Ik durfde het nooit te vertellen. silly as i was...

Terug naar boven
See my sorrow

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 21:29:17    Onderwerp: Reageren met citaat

kayleighhh_ schreef:
July
Ik grinnikte. "Je hebt geen gel nodig. Je haar zit zoals altijd. perfect." grinnikte ik en keek hem aan. "Justin. Mijn broer heeft een xbox. ik weet hoe ik er mee om moet gaan." zei ik en ging naast hem zitten. "Chagrijnig?" vroeg ik en keek hem vragend aan. "Tired?" vroeg ik. Misschien vroeg ik wel te veel, maar oke.

Christian
Ik mompelde wat en opende mijn ogen. "huh wie wat waar hoe heh?" ik knipperde mijn ogen en keek rond. "Waar ben ik. ik heb koppijn" ik keek naar Whitney. Still beautiful as always... ik glimlachte. inside and outside. Ik durfde het nooit te vertellen. silly as i was...

Justin: Ik moest lachen. 'Dat denk jij. Ik moet elke ochtend douchen, en dat gaat moeilijk op tournee. Dus doe ik het meestal savonds, en dan is mijn grote collectie petten handig.' Ik ging een keer over haar haar. En hield het als snor boven mijn mond en deed een wenkbrauwwiebel. 'Meneer geil.' En ik moest lachen. Ze was zo mooi, en zo grappig. 'Ik heb er weer zin in hoor, n tour, al die slipjes naar je hoofd.' En ik grijnsde even. 'En even van mijn moeder af.. Jezus wat kan zij zeuren zeg.' En ik kreeg een smsje binnen. En ik zuchtte. 'Je kan al raden van wie.'

Whitney: 'Sst doe maar rustig.' En ik legde mijn vinger op zijn mond. Ik legde mijn hand op zijn voorhoofd om te voelen hoe warm hij het had.. 'Moppie, heb je geen koorts?' Ik giegelde even. 'Ik ga wel even wat water voor je halen.' Zei ik terwijl ik ondertussen zachtjes door zijn haren ging. 'En als je iets anders moet hebben kan je me ook altijd roepen.' Ik gaf hem een kusje en liep naar voren om water te halen. Even later kwam ik terug en gaf ik hem het bekertje.
Terug naar boven
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 21:38:55    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik moest lachen. "Justin, hoe bedoel je meneer geil meneer slipje." zei ik grijnzend en prikte in zijn buik. "Hier wacht." ik pakte mijn blackberry en smste hem. - hela hola pepsi cola. nu heb je niet alleen smsjes van je ma in je inbox. - ik verzond hem en grijnsde. "Zo. inbox weer opgeleukt." grijnsde ik en bracht mijn lippen naar zijn oor. "jij kan soms ook zeuren hoor." fluisterde ik en grijnsde.

Christian
Ik glimlachte. oke. mijn lippen tintelde nog van haar vinger. jup. ik kreeg koorts. en het kwam door haar. Ik pakte het aan en glimlachte. "thanks. sorry ik ben een slaapkop." mompelde ik en dronk et in een keer op.

Terug naar boven
See my sorrow

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 21:54:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin: 'Jij mag mij niet plagen!' En ik trok een heel zielig gezicht.. Met een pruillipje, waar ik heel goed in was. Ik keek in mijn inbox. 'Hey een bericht van July. Fantastisch!' Ik las hem even en moest lachen. 'Wat ben je toch een gekkie zeg!' En ik kneep even zachtjes in haar wang. Ze was zo schattig. Ik luisterde een beetje mee met het gesprek van Chris en Whitney. En Whitney kwam langs ons gelopen. 'Hey whit!' en ik zwaaide even naar haar. Ze was echt een dom blondje, zeg dat wel.

Whitney: 'haha, je had alle tijd om het op te drinken hoor. Ik heb geen haast.' Zei ik lachend. Hij was zo grappig. Ik keek even met grote ogen naar hem zonder dat ik het zelf doorhad. 'Je bent zo schattig.' En het floepte er zo maar uit. Ik greep met mijn handen naar mijn mond en ik werd behoorlijk rood. 'Sorry..' Ik wilde weglopen maar aarzelde even om op te staan.
Terug naar boven
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 21:58:28    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik grinnikte. "Ik mag dat wel." zei ik en kneep in zijn neus. Ik stond op. "Ik ga even mijn ding doen op de wc." zei ik grijnzend en liep langs Kenny en Scooter. ze lagen te slapen. Scooter met zijn hoofd op Kenny's schouder en Kenny's hoofd op die van Scooter. "Ahh wat lieeef! oke die moet op twitter." grijnsde ik en pakte mijn BB, maakte een foto. "ships. geen verbinding." ik pruilde. "dan maar als we gaan landen." ik grinnikte.

Christian
Ik grinnikte. "dankjewel. jij ook." ik trok haar naast me. "Okay. i have to admit something." fluisterde ik en keek haar aan, beet op mn lip.

Terug naar boven
See my sorrow

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 22:42:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin: 'Ik ben zooo moe.' En ik gaapte even. 'Heb ik gezegd dat jij dat mag dan?' En ik moest lachen. 'Haha, oke, niet eruit peren he?' En ik trok weer een zielig gezicht. Ik keek haar even na. Oelala, lekker kontje heeft die meid. Ik keek even waar mijn xbox was. 'Gaat ze er zeker van door met mijn x box?' Ik keek even geirriteerd en zuchtte even. Ik legde mijn hoofd tegen de stoel aan en viel perongelijk in slaap.

Whitney: Ik durfde niet te zeggen dat ik hem leuk vond, en ik durfde hem al totaal niet te zoenen. Dus ik wachtte maar totdat hij er mee zou komen. Als hij mij leuk vond in elk geval.. Anders heb ik een grote afgang en zit ik op deze tour de hele tijd met hem opgescheept. Ik werd een beetje verlegen en trok me een beetje terug. 'Tell me, honey.' En ik pakte heel voorzichtig zijn hand terwijl ik eigenlijk niet durfde.
Terug naar boven
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2010 23:09:01    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik grinnikte en liep terug. "Ik ga ook zeker weten op de wc xboxen. in je dromen." grijnsde ik en knikte naar de xbox die ik allang naast de stoelen had neer gezet. Ik drukte een kusje op zijn oor. "Sukkeltje." fluisterde ik grijnzend in zijn oor en liep naar de wc.

Christian
Ik glimlachte en keek haar aan, bracht mijn mond naar haar oor. doe et. DOE HET NU FREAKING DOMOOR. "I like you." fluisterde ik in haar oor en voelde me rood worden.

Terug naar boven
See my sorrow

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 12:36:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin: Ik moest lachen. 'Haat aan jou!' Zei ik op n toon waarop zij het zou zeggen. Ik zong een stukje van Latin girl. 'Verveeld.' En ik werd even rood toen ze me een kusje gaf. 'Sukkelintje.' Zei ik zachtjes en ik stak mijn tong uit. Ik zwaaide even. 'Doe voorzichtig!' Riep ik haar na met een grote grijns. Ik pakte mijn heilige xbox stevig vast. 'Kom maar schatje.' Ik zette hem aan en begon geconcentreerd te spelen.

Whitney: Ik giegelde even en voelde een rilling door me heen gaan. 'And I am in love with you.' En ik streelde even zachtjes over zijn mollige wangetjes heen. Ik legde een hand op zijn borst en zoende hem zachtjes. Christian was mijn eerste liefde.
Terug naar boven
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:00:55    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik liep terug nadat ik mijn ding had gedaan op de wc en pakte zijn xbox, zette hem ergens neer en ging op zijn schoot zitten. "Genoeg gexboxt. Justin je zat er haast al de hele vlucht op." ik grinnikte.

Christian
Ik glimlachte en zoende haar zachtjes terug, oke. this was amazing. ik trok haar zachtjes op mijn schoot en zoende door.

Terug naar boven
See my sorrow

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:31:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin: 'Oke mammie.' En ik gaf haar een kusje. En toch gaf ik even een zielig gezicht. 'Justin kan niet zonder zijn heilige xboxieee?' En ik zei het op een schattige manier. Die volgens mij niet overkwam bij haar. Ik pakte een hand vast en legde mijn andere hand op haar bovenbeen. Ik streelde haar bovenbeen zachtjes.'Of wil jij mijn heilige ding zijn toevallig?'

Whitney: Ik kreeg weer een rilling. Volgens mij was ik te verliefd op hem. Zou zoiets bestaan? Ik deed mijn ogen dicht en genoot ervan. Ik stopte met zoenen. 'Wist je dat ik al 3 jaar op jou verliefd was? Haha, toen was je nog zon lief klein ventje. Nu niet meer.' Zei ik giegelend en daarna stak ik plagend mijn tong uit. Ik streelde even over zijn haren die zacht waren. 'Ben je nogsteeds moe?'
Terug naar boven
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 14:08:14    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik grinnikte. "Ik ben altijd al heilig geweest." zei ik en keek hem grijnzend aan. "Alles wat ik aanraak wordt heilig. dus jij bent nu heilig, en de stoel waar ik op zat is heilig, de wc is heilig..." ik grinnikte.

Christian
Ik glimlachte. "Nee dat wist ik niet. en dat is gemeen. en nee ik ben niet meer moe." grijnsde ik.

Terug naar boven

Geplaatst: 4 Dec 2010 14:08:14    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RPGGGGGGGG ! :D Forumindex -> Beroemdheden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: