Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

donnaaaa&kayleighhhhhh
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 140, 141, 142  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RPGGGGGGGG ! :D Forumindex -> Beroemdheden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 12:10:48    Onderwerp: donnaaaa&kayleighhhhhh Reageren met citaat

jep we wetenn.
mijn meisje is JULY - 16 Wink

en ik doe nog Chaz. en ik ga beginnen.
-
July
Ik keek uit het raampje. "Wanneer gaan we landen?" mompelde ik geïrriteerd. dit was echt saai. Chaz sliep alleen maar. En Justin... naja. Justin is gewoon, Justin. verliefd op zijn xbox. ik rolde even met mijn ogen en peuterde wat aan mijn nagels. Ik beet op mijn lip en keek vanuit mijn ooghoeken naar Justin. Chaz zat haast te kwijlen op mijn schouder. Slaapkop. Luilak dat het is. ik grinnikte zacht. "Denise. vermaak me is. ik verveel me." zei ik en gaapte, zakte onderuit.

Chaz
Ik sliep.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 4 Dec 2010 12:10:48    Onderwerp:

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 12:14:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Denise is ook 16 Very Happy

Justin
Ik zat nog steeds op mijn Xbox spelletjes te spelen. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek even naar Chaz. Ik grinnikte zachtjes en keek weer naar het scherm. Oh, ik was nu dood omdat ik was afgeleid. Ik rolde met mijn ogen en grinnikte.

Denise
Ik keek naar July en toen naar Chaz. ''Hoe kan je uberhaupt iets doen met hem op je schouder?'' vroeg ik lachend. Ik priktte een paar keer in Chaz zijn wang en keek weer naar July.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 12:18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik moest lachen. "Chaz. wake up. youre annoying." mompelde ik en zag dat ie wakker werd. "Hehe. Ik ga even ander shirt aantrekken want deze zit onder kwijl." zei ik grijnzend en pakte mijn tas. - het is een privejet dus ze hebben veeeeel ruimte lol - ik stond op en liep naar de wc, trok een ander shirt aan. Daarna liep ikweer terug. "Justin. je krijgt nog vierkante ogen. kap nou eens met die xbox anders gooi ik em het vliegtuig uit." zei ik en ging naast hem zitten.

Chaz
Ik hoorde wat stemmen en werd wakker. "Huh,? wie wat waar hoe whuu?" ik knipperde met mijn ogen. "oh ja doe dat." zei ik en schoot in de lach. "had ik op dr schouder gekwijld?" vroeg ik aan Denise, keek haar aan.

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 12:23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
Ik haaldde mijn schouders op en begon weer opnieuw. ''Nou en, vierkante ogen zijn best wel sêxy hoor.'' zei ik grinnikend. Ik keek haar geschrokken aan. ''Nee, dont do that.'' Ik keek even vrezend naar mijn Xbox en schudde heftig mijn hoofd.

Denise
Ik keek grinnikend naar Chaz. Ik kniktte langzaam. ''Uhuh. Naja, beter op haar schouder dan op de mijne hoor.'' Ik stak mijn tong naar hem uit en haaldde een hand door mijn haar, keek even naar de Xbox en toen weer naar Chaz. Ik glimlachtte.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 12:54:53    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik schoot in de lach. "sexy? no way." grijnsde ik en prikte in zijn buik. "Justin. weg met die xbox. kom op je zit de hele vlucht er al op." ik legde mijn handen op zijn wangen en draaide zijn gezicht naar me toe. "Anders gooi ik em er wel uit." zei ik en grijnsde.

Chaz
ik grijnsde. "Ik wil ook wel op jouw schouder kwijlen." zei ik en wiebelde met mijn wenkbrauwen.

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 12:58:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
''Wel sexy.'' grinnikte ik. Ik schudde mijn hoofd. ''Neehee, ik verlaat mijn schatje niet.'' mompelde ik. Ik haaldde haar handen weg en hield ze goed vast. ''Nee, dat ga jij niet doen.'' zei ik zielig. Ik pruilde met mijn lip en gaf waarschuwend zacht een tik tegen haar neus.

Denise
Ik keek naar Chaz en rolde met mijn ogen. ''Nee, ik heb eerder recht om op jou schouder te kwijlen.'' Ik glimlachtte naar hem. ''he, dat kan ik ook.'' zei ik grinnikend. Ik wiebelde ook met mijn wenkbrauwen.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:05:28    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik kreunde geïrriteerd en grinnikte daarna. "Jawel. dat doe jewel. anders begraaf ik je schatje." zei ik en begon hem te kietelen.

Chaz
Ik grijnsde. "Of andersom" grijnsde ik en prikte in haar buik. "Ja maar ik kan het beter"

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:12:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
Ik schudde mijn hoofd. ''Nee dat doe je niet.'' Ik schoot in de lach, liet mijn controler van de Xbox los en probeerde haar handen weg te slaan. ''Niet doehoen ahahah.'' zei ik lachend. Ik spartelde heftig tegen.

Denise
Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, ik heb meer recht.'' Ik grinnikte. ''Ohja? Laat me niet lachen. Ik ben veel beter.'' Ik keek even naar mijn buik, en toen weer naar hem. ''Tss. Doe dat maar niet.''
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:14:23    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik grinnikte. "Dat doe ik well." grijnsde ik en ging op zijn schoot zitten en duwde hem achterover - jww facetoface op schoot eh wbw - ik boog over hem heen en grijnsde. 'Moet ik doorgaan met kietelen?" grijnsde ik.

Chaz
Ik grijnsde. "Ik ben de beste." grijnsde ik en prikte nog een keer in dr buik. "tss waarom niet?"

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:16:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, oke laat maar ik stop al met de Xbox.'' Ik grijnsde en keek haar aan. Ik glimlachtte nog steeds en schudde nogmaals mijn hoofd. ''Nee, niet kietelen.'' Ik keek haar pruilend aan met puppy eyes.

Marinka
''Je bent niet de beste maar wel de grappigste.'' mompelde ik. Ik paktte zijn handen vast. ''Omdat dat kietelt.'' zei ik grijnzend. Ik druktte een kusje op beide zijn handen en liet ze toen weer voorzichtig los.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:35:24    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik grinnikte. "Niet? moet je eerst wat voor doen." grijnsde ik en keek hem aan.

Chaz
Ik grijnsde. "Duh. ik ben de beste EN de grappigste geef maar toe. en ik vind het leuk om je te kietelen." zei ik grijnzend en kietelde haar.

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:37:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
Ik trok mijn wenkbrauw op. ''Ohja? Wat dan? Ik ben toch al gestopt met Xboxen?'' vroeg ik grijnzend. ''Naja, wat je wilt. Ik doe het.'' Ik glimlachtte aarzelend. ''En ga je dan ook van me af?''

Denise
Ik keek naar hem en schudde mijn hoofd. ''Dream on.'' Ik schoot in de lach toen hij me begon te kietelen. ''Chaz, stohop. Daar kan ik niet tegen.'' zei ik lachend.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:43:08    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik grijnsde. "Waarom zou ik van je af gaan? ik lig net lekker." grinnikte ik en zette mijn handen naast zijn hoofd voor steun, hield net een paar centimeter tussen onze lippen. "Weetje wat je moet doen? je broek optrekken." grijnsde ik en stond op.

Chaz
Ik grijnsde. "Ik hoor de magische woorden nieeeet?" grijnsde ik en kietelde verder.

Terug naar boven
ushouldpickmex

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:45:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin
Ik grinnikte zachtjes en wachtte tot ze van me af was. Ik rolde met mijn ogen. ''Maar hij zakt toch weer af.'' mompelde ik. Ik stond op, hees mijn broek omhoog. ''Zo tevreden?'' vroeg ik grinnikend. Ik keek haar vragend aan.

Denise
Ik sloeg een beetje met mijn handen heen en weer. ''Laat gewoon los dan krijg je een kusje.'' zei ik zielig. Ik lachtte nog steeds en probeerde zijn handen weg te duwen.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2010 13:50:26    Onderwerp: Reageren met citaat

July
Ik schoot inde lach. "Justin het was een joke. anders kan ik niet naar je kont kijken." zei ik en stak mijn tong uit, wiebelde met mijn wenkbrauwen. "Grapje." grinnikte ik en prikte in zijn buik. "He. heb je al eightpack? of nog steeds sixpack?" grijnsde ik.

Chraz
Ik grinnikte. "oke." ik liet haar los. "nu wil k kusje."

Terug naar boven

Geplaatst: 4 Dec 2010 13:50:26    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RPGGGGGGGG ! :D Forumindex -> Beroemdheden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 140, 141, 142  Volgende
Pagina 1 van 142

Ga naar: