Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:08:12 Onderwerp: TARA & KAYLEIGH HOOFDSODSKODS |
|
|
Heeeuj .
Ik doe um; Alysa & Justin.
Jij ; meisje & Ryan.
Ja? Oke deal.
MIJNMAAISJU : [/img] _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:08:12 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:12:30 Onderwerp: |
|
|
HAHA ik doe Ryan dus en en Amber. xd
dis ambuuur
en jij begint xd _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:18:05 Onderwerp: |
|
|
Alysa;
Lachend klikte ik de skype naam van Ryan aan. Ik drukte video chat en gelijk verschenen de prethoofden van Ryan & Justin. Ik begon te lachen en trok Amber, die net nog in mijn deuropening stond, naast me op mijn bed. "Joehoe!"
Justin. Ik plofte neer naast Ryan en zag dat hij net een videochat met Alysa & Amber begon, op skype. Ik hoopte zo dat ze deze zomer mochten komen, dan kon ik ze eindelijk, vooral Amber, in het echt zien.. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:23:15 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik moest lachen. "Alysa doe niet zo hyper." mompelde ik en gaf haar een por, ging naast haar zitten. "nu is mijn shirt gekreukd." zei ik overdreven dramatisch en moest lachen.
Ryan
ik grinnikte zachtjes. Ik moest oppassen dat ik niet ging kwijlen en staren. Maar toen ik Alysa's gezicht zag begon ik toch te staren. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:28:08 Onderwerp: |
|
|
Alysa.
Ik grinnikte en schudde mijn donkerblonde haren even goed. Ik zag Ryan staren, alweer. Ik zuchtte en beet op mijn lip. "RYAAAAAAN!" gilde ik in de microfoon en zag hem schrikken. Ik begon te lachen, waardoor mijn laptop van mijn schoot viel en ik van het bed af viel, waardoor ik nog harder begon te lachen .
Justin.
Ik grinnikte en beet op mijn lip toen ik Ambers lieve gezichtje zag. "Hai.." Ik glimlachte en volgde elke beweging die ze deed, luisterde aandachtig naar elk woord dat ze zei. Ze was zo moooi, en lief, en waauw.. oke justin, focus! Hou je kwijl bij je. Dat is zo not aantrekkelijk. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:34:37 Onderwerp: |
|
|
Ryan
ik keek nog steeds naar Alysa, schrok toen op. "shit man. moest je me nou laten schrikken.." zei k lachend.
Amber
ik moest lachen en stapte van het bed af, ging dance muziek opzetten, ging voor de cam dansen _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:36:17 Onderwerp: |
|
|
Alysa.
Ik begon nog harder te lachen. "Ja, maar ik ben een vrouw, dude.." Ik grinnikte en stond ook op. Ik zette mijn laptop goed neer op het bed, ging samen met Amber dansen. (sletjeeees)
Justin.
Nu moest ik echt moeite doen niet te gaan staren, kwijlen en ik moest hem in bedwang houden. Damn, wat was ze sexy (AHAHAHAHHA lbd) _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:39:40 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik grinnikte. "yo dudes ga ook dansen." zei ik lachend en sprong op Alysa's rug.
Ryan
ik staarde weer. niet kwijlen. niet kwijlen. niet kwijlen. niet kw- ah shit. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:41:32 Onderwerp: |
|
|
Justin.
Ik beet hard op mijn lip en stond snel op. "Um even naar de um wc.." mompelde ik en vluchtte richting de wc, terwijl ik naar beneden keek. Ah shit. Kut hormonen.
Alysa. Ik begon te lachen en draaide wat rondjes, waardoor ik voorover viel met mijn gezicht op de grond, begon nog harder te lachen. "YEAAH!" "ALYSA!" Snel stond ik op en keek in het boze gezicht van Joshua, mijn broer. "Hai Josh.." "Bek dicht, doe die muziek zachter.." bromde hij, waarna hij weer zijn kamer ughugh hol ugh ugh invluchtte. "Loser.." _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:52:14 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik moest lachen. "wacht even." zei ik en liep naar Joshua's 'hol', klopte op zijn deur, trok de deur open. "HEY JOSHUA. DOE EENS WAT MINDER XBOXEN. ANDERS MOGEN WIJ DE MUZIEK VOLUIT ZETTEN" riep ik recht in zijn gezicht, huppelde vrolijk terug. "Turn the music louder" zong ik en zette het geluid op voluit.
Ryan
ik kwijlde - ieeeeeel. - en voelde iets omhoog gaan - HAhaHAHAHAHAHAHahahahahahah hORMONEN hAhAHA - _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 19:56:29 Onderwerp: |
|
|
Alysa.
Lachend liet ik me op bed vallen en zette mijn laptop voor me, zodat ik liggend kon praten met Ryan. Ik zette mijn handen onder mijn kin en keek naar zijn gezicht. Die ogen, die kaak lijn. En zijn haar. (hij is hier ng niet kaal :C)
Justin.
toen ik klaar was liep ik terug en pakte onderweg twee blikjes monsterenergy mee. Ik plofte weer naast Ryan, op de bank neer en keek naar het scherm, waar ik alleen nog maar Alysa zag. "Waar is Amber?" Alysa keek me grijnzend aan. "Is Justin in loveee? Nou, if you wanna know; Ze is aan het dansen.." _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 20:04:07 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik moest lachen en struikelde over mijn eigen voeten, viel op de grond, moest nog harder lachen. Ik stond weer op en ging dansen. "weetje. IK HEB ENERGY NODIG!" riep ik lachend en trok mn shirt naar beneden. "ik voel me net dronken." mompelde ik toen ik de kamer door rende.
Ryan
Ik staarde. en staarde. en staarde. Ik slikte en zat zowat aan het scherm geplakt. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 20:14:47 Onderwerp: |
|
|
2 maanden later.
Alysa. Ik zuchtte en ritste mijn koffer dicht. Ik gooide mijn blackberry op mijn 2persoonsmegabed en sloot mijn gordijnen. Het was half 10 maar ik was kapot, ik had vandaag de hele dag met Amber voor nieuwe kleren enzo geshopt. Ik glimlachte en keek naar mijn ticket, voor het vliegtuig wat op mijn bureau lag. Ik pakte hem vast en keek ernaar, eindelijk ging ik Ryan, de jongen die ik al bijna 6 maanden ken, in het echt zien. Eindelijk.. Ik grinnikte en draaide me met een zwaai om. Ik huppelde naar mijn kast en trok mijn pyjama eruit. Ik trok hem aan en deed mijn haar in een warrige vlecht. Ik plofte op mijn bed neer en opende mijn laptop. Misschien was Ryan online, het was daar nu ongeveer half 4. Ja, ik woonde in Nederland ja.
Justin. Ik zuchtte en plofte op mijn bureau stoel neer. We zouden de hele zomer naar de Bahama's gaan, alleen wisten Alysa & Amber dat nog niet. Eerst zouden we een week hier nog blijven, en dan naar de Bahama's, zodat ik eindelijk ook eens vakantie had. En ik moest Amber ook nog vertellen dat ik Justin Bieber was, nu maar hopen dat ze niet op me af ging knappen. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 20:29:43 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik sprong op mijn koffer, kreeg hem maar niet dicht. Ik zuchtte diep. "Tommy!" riep ik en moest lachen toen ik zag wat mijn kleine broertje op zijn gezicht had. het zat helemaal vol, met lippenstift. Ik tilde hem op en liep naar de badkamer, zette hem in de wasbak en pakte een washandje, maakte die nat en veegde zijn wangetjes schoon. Ik liep terug en pakte zijn handje vast, trok hem zachtjes mee. "Oke luister Tommy. ik moet nog een foto hebben, ondanks dat ik er al veel heb. Maar ik kan je niet missen." zei ik en zette hem op mijn koffer. "Nu lachen." zei ik en glimlachte, maakte een foto en ging toen samen met hem op mn koffer springen, ritste hem eindelijk dicht, keek naar Tommy. Hij zat zich te vervelen met een knuffel die op mn bed lag. ik glimlachte even en ging me gauw omkleden, deed mn haar in een losse vlecht en plofte op mijn bed in mijn hemdje en pyjama broek, tilde Tommy op mijn schoot. "kom tom, we gaan skype onveilig maken." zei ik en deed mn laptop open, startte skype op.
Ryan
Ik pakte een paar blikjes redbull en ging op mn bed zitten, startte mijn laptop op, ging op skype. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Jan 2011 20:34:14 Onderwerp: |
|
|
Alysa. Ik beet op mijn lip en logde me snel in op Skype. "Lysa?" Ik keek naast me en zag mijn kleine broertje, Jaydon, met zijn duim in zijn mond, zijn haar door de war, zijn oogjes klein & een knuffel onder zijn arm in de deur opening staan. Ik glimlachte en klikte snel ryan aan, zodat er een videochat startte. Ik stapte uit mijn bed en liep naar Jaydon. "Wat is er schatje?" Ik streelde even met mijn hand over zijn wang. "Kan niet slapie.." Hij was zo lief, maar ook ondeugend voor een 3 jarige. Ik drukte een kusje op zijn neus en legde hem op mijn bed, onder de dekens, ging naast hem zitten. "Ga maar lekker slapen.." Fluisterde ik en keek naar mijn scherm waar Ryans hoofd verscheen.
Justin. Ik startte skype op en schrok me rot toen ik voelde dat iemand op mijn schoot ging zitten. Ik keek op, in het lieve gezichtje van Jazzy. "He liefje, moet je niet slapen?" ze schudde haar hoofd. "Jazzie kan niet slaapie.." fluisterde ze en kroop diep in mijn armen. Ik glimlachtte en logde in op skype. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Jan 2011 20:34:14 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|